Kyl tunni aamulenkki ois liikaa ku jo 7:30 pitää olla töissä et se 30min vois jo paremmin onnistua. Harrastan crossfittiä ni suunittelin tekeväni sitä 4-5kertaa viikossa plus noi aamuliikkumiset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se valmennus loppupeleissä niin kallista ole. Jos se maksaa esim. 350e/vuosi, niin sehän on alle euron per päivä. Kertasummana se on toki kova, mutta moni valmentaja voi suostua myös osamaksuihin (esim. 3kk välein tms). Kannattaa kysellä ympäriinsä ketä kukakin kilpailija suosittelee ja päättää sen perusteella. Missään nimessä ei kannata vain sokeasti luottaa, että "kun se on kisannut niin se varmana kyllä osaa". Osaa ehkä tehdä ohjelmat itselleen, mutta osaako tehdä yksilölliset ohjelmat myös muille, esimerkiksi sinulle?
ei ole, mutta dieeteistä jos tietoa hait, on sitä pakkiskin pullollaan. ja punttimimmeistäkin löytyy ihan erikseen osio
Nyt on pakko kysyy, vaikka onkin näin vanha ketju, että mistä saa valmentajan 350e/kk?! Ite oon kattonu kisavalmentajia ja esim fitfarmilla maksaa 1700e:face:
Minulla on sellainen ongelma, että aion kisata fitnessissä ensi vuonna ja olen ollut yksityisen valmentajan valmennuksessa reilu 1,5 vuotta. Minulla ei kuitenkaan ole ns. valmennustiimiä, joka käsittääkseni pitää olla kaikilla kisalavoille nousevilla? Miten hoidan tämän tiimi asian? Onko jotain tiimiä, jonka nimen alla voisi vain kisata?
muistaakseni mm. fitnesstukkua saa edustaa kuka tahansa kilpaileva (kunhan ilmottaa asiasta fitnesstukulle), samoin joillain muilla tiimeillä on tuo edustusmahdollisuus vaikka ei tiimiin muuten kuuluisi.