Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäpä tänne heitän tälläisen kysymyksen, kun jonkin verran on tullut niitä kyselyjä että "millo kisaat" (on vissiin joku oletus nykyään :D Niin olen sitten ajatusta pyöritellyt mielessä, että voisihan se JOSKUS olla mahdollista kokeilla siipiään bodyfitness koitoksessa. Mutta koska olen niin tissiposki enkä uskalla keneltäkään mielipidettä kysyä, niin josko täältä joku voisi kommentoida ruumiinrakennetta jne tuolla vippi puolen kuvissa?
Semmoinen kysymys et voiko yli 35 vuotias osallistua avoimeen luokkaan vai onko pakko osallistua master sarjaan??? Keväällä näyttäs olevan mastereiden sm kisat ja syksyllä avointen ... olis kiva kisata vuoden päästä syksyllä vasta
miten teillä pelaa kuukautiset kisojen aikana ja muutenkin? itse urheilen paljon ja mulla jäi menkat pois koska rasvat ilmeisesti laski liian alas
Oottako ikään perehtynny noihin fitnessmalli kisoihin? Ihteä ne on kiinnostannu jo monya vuotta mut nyt varsinkaan raskaana kroppa ei oo kunnossa. Kellään tietoa/kokemusta kyseisestä kisoista?