Kyllästynyt alle 40cm tumppuun

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jep.. Sama juttu kun jotkut yrittää treenata lihaksesta "täyteläisemmän" vetämällä liikkeitä eri suuntiin ja viistoon ja koilliseen ja kaakkoon.... Se lihas joko supistuu tai ei. Siinä ei oikeastaan ole mitään väliä sitten onko liike "perus" tai "erikois". Noi on kumminkin ihmisten omakeksimiä, ja 'erikois' liikkeet on vaan niitä jota vähemmän näkee salilla tehtävän..

En kyllä sinuna menis mitätöimään eri kulmista reenaamisen merkitystä tuolla tavoin.
Toki tavalliselle pulliaiselle ei välttämättä mitään merkitystä, mutta ammattilaisille kylläkin.

Tosiaan paras lääke isompiin käsiin taitaa olla se, että panostaa kropan kokonaislihasmassan kasvattamiseen. Järkikin jo kertoo, että jos haluaa isommat kädet, niin koko kropan on oltava suurempi, jotta se pystyisi kannattelemaan isompia ulokkeita. Se raja tulee varmaan monilla vastaan ja käsien kehitys pysähtyy, ihan sama mitä niitä vispaa. Eli raskaita kyykkyjä ja maastanostoja peliin ja jalat ja selkä sitä kautta kasvuun. Raskaita soutuja ja punnerruksia yläkropalle. Kun raamit on kasvaneet sen 5-10kg, niin kädet varmasti kasvaa taas ihan normaalilla käsitreenillä.. jonkin aikaa.
Eikös Tony Halmekin sanonut, että treenaa myös jalkoja kovaa, koska yläkroppa ei voi kasvaa tiettyä pistettä suuremmaksi mikäli jalkoja ei kasvata?

Eikös Tony Halmekin sanonut, että treenaa myös jalkoja kovaa, koska yläkroppa ei voi kasvaa tiettyä pistettä suuremmaksi mikäli jalkoja ei kasvata?

Totta kai asia on niin, koska Tony Halme sanoo niin:D

Itse taas olen nähnyt isoimpia yläkroppia/käsiä niillä tutuilla jotka ei treenaa jalkoja ollenkaan :D Ironista.. nelijakoisella pelkkää yläkroppaa ja massaa on hulluna.

Leukoja vedän tällä hetkellä 2x6 systeemillä ja 2.5kg korotuksin:Oma paino 75-77kg + 15kg lisäpainot ja meni se 2x6 viime kerralla. Hauiskäännössä seisten meneekin sitte "hurjat" 6-8x30kg+isoin mutkatanko hikisesti. Kp:illa jumittaa 16-18kg sarjassa.
Ojentajille tein eilen aika nätisti ranskalaista 4x5x32.5kg (isoin mutkatanko, 7.5kg?) ja pari sarjaa dippikoneessa. Forkku 31-32 ja hauis sen 39

Taitaa jäädä meikäläisen kokeilut noilla treeneillä väliin, taas tuntuu ojentajassa ja haukkarissa sen verta että olisko jotain tulehduksen poikasta tai tenniskyynärpää :( Samoja Pronaxeja mitä aikasemmin määrättiin ja lepoa niin auttaa.

Kiinnostais tietää että mitä oleellista eroa tuolla scottipenkillä ja hauiskääntö tangolla on?? Itsestä tuntuu että tuo scotti ottaa enempi. Kannatteeko treenata siis scottipenkissä jos haluaa pelkästään hauikseen kokoa??

Kiinnostais tietää että mitä oleellista eroa tuolla scottipenkillä ja hauiskääntö tangolla on?? Itsestä tuntuu että tuo scotti ottaa enempi. Kannatteeko treenata siis scottipenkissä jos haluaa pelkästään hauikseen kokoa??

No oleellinen ero on se, et kyse on kahdesta eri liikkeestä. Treenaa hauista monipuolisesti eri liikkeillä ja toistoalueilla, siinä avain kasvuun

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ali Pali: Tee vaikka kahdessa treenissä kussakin yksi liike hauiksille. Vaikka Juuri tuo cheat curl hiukan himmatulla alaslaksulla 3-5*4-6 toisena päivänä, ja toisena hammer käispillä 2-4*5-10. Leukoja selkäpäivään ja avot! Ja joskus voi olla viikon tekemättä hauiksia suoraankin, ei ne mihkään katoa ;)

Oli muuten melko outoa kun tein maanantaina tota cheattia 40kg+7,5kg mutkatangolla toistot 5,6,5 niin oli paljon kipeämpänä kädet kuin jos ois tehny keskitettyä puhtaasti :hyper:
Ja tänään meni 50kg:lla puhdas ykkönen piiitkään aikaan. Ja tänään vedellään sitte pirusti leukoja lisäpainoilla :D . Taas habatreeni maistuu!

Sanokaas joku miks mulla tulee joskus nykyään ojentajapäivän jälkeen hauikset kipeäksi hieman? Treenaan 2-jakoisella ohjelmalla. Voisiko olla hauikset jotenkin jumissa tms?

kertokaas hyvän ojentajareenin ohjelma..ois tarkotus saada ens kesäksi haba lähemmäs 40 senttiä tästä nykyisestä 35:sta..onko ihan mahdoton tehtävä??

Hauikset ei kasva jos ei kasva. Itse oon huomannut, että meikäläisellä ei hauikset kasva, samoin ei pohkeet. Kaikkea olen kokeillut, mutta kun ei niin ei. RIntalihakset ja selkä sen sijaan ottaa treenin hyvin vastaan. Yksi ongelma saattaa olla se, että omistaa ns. lyhyet lihakset. Niitä ei saa koskaan ison näköisiksi (paitsi Jorma Räty aikanaan:)) Tämä on kai se geneettinen fakta joka on pakko hyväksyä eikä sille mitään voi. Joskus aikaisemmin kokeilin kaikki mahdolliset treenimenetelmät; oli osittaistoistoja, pakkotoistoja, huijausta, paljon sarjoja, vähän sarjoja, vaihtelua, ja ruokavalio ollut aina kohdallaan. Silti tulos sama:( Ei ne omat hauikset mitkään ihan rimpulat ole, mutta selvästi muita lihasryhmiä jäljessä.:david:

Pakkohan tämä vanha thredi on herättää ainakin joksikin aikaa eloon, onhan kyse sentään käsistä :david: Mulla ainakin autto tohon käsien kasvuun se että vähensi treeniä eikä jokaista sarjaa vieny failureen asti. Tais käsien kohalta tulla hauksille 9 sarjaa ja ojentajille 10 ja kaikki ihan loppuun asti vietyjä ja vielä päälle muutama pakkotoisto :) . Eli siitä voi päätellä jo jotakin. Nyt kun on hillinny sarjojen määrää ja jättänyt muutaman toiston varastoon. Kesä jälkeen tumppuun on kertynyt joku 1-1,5cm lisää ja samalla vatsa on pienentynyt verrattuna viime talveen, eli rasvaa on myös lähteny. Ei tästä varmaan kellekkään ole hyötyä mutta saipahan kirjottaa:)

Olen jo tämän saattanut mainita ja jopa tässäkin ketjussa, mutta kokeilkaa niille hauiksille vähän lyhyempää sarjaa välillä. Eli vaikka vitosia tai kutosia ja tavoitteena kasvattaa sarjapainoja, menee ne pumppailutkin sitten isommilla romuilla ja varmasti paremmin perille. Yksi hyvä tapa kasvattaa sarjapainoja on scott-penkki, siinä kun ei pysty mitään alaselkäjumppaat tekemään samalla. Ja itse tykkää enemmän käsipainoista, mutta varmasti tangollakin toimii yhtä hyvin.

EDIT: Ja tässä kohtaa unotakaa ne tuntumat, mutta tietysti pitää huolehtia että se HAUIS tekee sen työn! Ja itseasiassa esim. kolme kovaa kutosta saa aika vitun jölliin hauikset, ainakin itellä paremmin kuin jotain 12 toiston pumppailuita tekemällä.

Ja noita kutosia voi hyvin tehdä 2-3 kertaa viikossa kun tekee 2-3 sarjaa vain kerralla eikä mitään muita hilavitkutuksia noiden lisäksi. 3 sarjaa kolmesti viikossa tekee sen maagisen 9 sarjaa mitä yleenä nelijakoisessa kerralla hinkataan. ;)

Suosittelen myös tuota scott-penkkiä niin menee treeni ainakin tismalleen oikeaan kohtaan, eikä itsensä huijaamismahkuja oo.

Mulla on hyvin tumppu kasvanut kun alkoi tekemään 2 kertaa viikossa niin että tein yhden treeni hyvällä tekniikalla puhtaasti ja sitten muutama sarja cheattaamalla eri päivänä(ei siis kuitenkaan mitään helvetin rinnallevetoja tms.)

Nonii. Tarttis pikkasen jelppiä. Oon kyllästyny tähä 35cm hanskaa totaalisesti. Oisko mitään hauistreeniä millä sais tuloksia n. puolessa vuodessa? 3-5cm kasvu olis todellaki toivottavaa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom