Kyllästynyt alle 40cm tumppuun

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Voi suoraan sanoa että ei oo käsiin voimaa luotu, mutta silti "hurja" 39cm käsi on saatu. Varmaan noi edellisessä omassa postauksessa mainitut lp-leuka, scott-kp ja mave on kovia hauiksiin ojentajien treenejä unohtamatta. Voimien puutteen hauiksista voi sitte laittaa siihen että kukkuu yöllä joka helvetin päivä. :)

ojentajien treenejä unohtamatta.

Juu tosiaan, sitä ei passaa unohtaa. Paksu käsi vaatii aina sitä lihaa molemmin puolin. :) ..Tosin joku 40cm nyt ei ole vielä koko eikä mikään, mutta ei ne ojentajat siinäkään pahitteeksi ole.. :whip: :D

Tähän väliin täytyy sanoa, että jos hauiskäännössä sarjapainot on yli 60 kg ja tumpulla mittaa alle 40, niin suurimmassa osassa tapauksista puhutaan rinnallevedosta, eikä mistään hauiskäännöstä.

Menkääs selkä seinää vasten, niin että perse ja takaraivo koskettaa seinää koko liikkeen ajan, eivätkä kyynärpäät pääse paljoa liikkumaan, ja kokeilkaa paljon sarjapainot normaali hauiskääntöön putoavat. Jos putoavat paljon, niin silloin vapaasti seisten tehty hauiskääntö on tehty runkkaamalla.

Miten te oikein vertailette nuita teidän tumppujanne täällä Inter netissä kun ette tiedä millainen sikaporsas niitä tietojansa kirjoittelee. Kyllähän se kuulostaa komealta kun voi sanoa että hanska on yli 40cm mutta eri homma kun sillä onkin sitten 17% rasvat.

Tähän väliin täytyy sanoa, että jos hauiskäännössä sarjapainot on yli 60 kg ja tumpulla mittaa alle 40, niin suurimmassa osassa tapauksista puhutaan rinnallevedosta, eikä mistään hauiskäännöstä.

Mä en taas pidä tota mitenkään ihmeellisenä yhdistelmänä, lihasmassa ja voima on kuitenkin 2 eri asiaa vaikka ne tietenkin vähän käsikädessä kulkeekin..Muutama tapaus on kuitenkin omallekkin kohdalle osunut kellä se näin menee, vaikka varmasti perää on tossakin että suurin osa fuskaa jo vallan vitusti 60kg & narukädet yhdistelmässä. :D

Miten te oikein vertailette nuita teidän tumppujanne täällä Inter netissä kun ette tiedä millainen sikaporsas niitä tietojansa kirjoittelee. Kyllähän se kuulostaa komealta kun voi sanoa että hanska on yli 40cm mutta eri homma kun sillä onkin sitten 17% rasvat.

Ihan turhaa se onkin netissä vertailla, sen sijaan neuvoa voi aina yrittää jos joku itkee ettei kädet kasva..Vaikka tämäkin threadi näyttää vahvasti kääntyvän tuonne "mullapas onkin näin iso pala ja näin paljon voimaa" puolelle.. :rolleyes:

Repiminen ja se ylimääräinen heiluminen pois, pienentäkää niitä painoja, kunnollinen tuntuma ja kunnon pumppi päälle niin alkaa jotain kasvuakin ehkä tapahtua...Ainakin allekirjoittaneella toimii huomattavasti paremmin.
kyllä minä ainakin suosittelen sitä pientä repimistäkin aina välillä, mutta vain kokeneemmille, sillä on oma paikkansa reenissä kyllä ja eritoten voimatasojen kannalta ja ei se lihaksellekaan varmasti pahaa tee.

ite nykyään teen 10sarjaa hauiksia viikossa ja yhdessä sarjassa tulee tehtyä vähän hurjemmalla tekniikalla. 2sarjaa muuten vain raskailla ja loput kauhealla tuntumalla ja poltteella.
ojentajien treenejä unohtamatta.

tuo on kyllä totta. jossakinhan on mainittu että käden paksuudesta jopa lähes 70% koostuis ojentajasta.

Menkääs selkä seinää vasten, niin että perse ja takaraivo koskettaa seinää koko liikkeen ajan, eivätkä kyynärpäät pääse paljoa liikkumaan, ja kokeilkaa paljon sarjapainot normaali hauiskääntöön putoavat. Jos putoavat paljon, niin silloin vapaasti seisten tehty hauiskääntö on tehty runkkaamalla.

Hyvä, tätä juuri tarkoitin.

Se hallittu heiluminen ja "repiminen" pitäisi olla tehokeino, kuten Neutraali sanoi, eikä itse tarkoitus. Eli pääosa treenistä puhtaana ja jonkun sarjan viimeiset toistot voi ottaa vähän vauhdikkaamminkin. Itse teen 2-jakoisessa treenissäni 3 sarjaa hauikselle ja sillointällöin chettaamalla kp-scotissa, saa hauikset jopa kipeiksi!

IMO on ainakin ihan itestään selvää että kaikki toistot ( ehkä joskus voi sen viimesen vähän selällä vääntää ) tehään puhtaasti. joka liikkeessä aina sama periaate, turhalla riuhdonnalla ei oo vielä ollu mulle mitää hyötyä, koska kehitystä ainaki vielä tulee jopa yyber puhtailla tekniikoilla. ( joista mulle on joskus valitettu, kun ne on "neitejä" jotka näin puhtaasti tekee ) ei se silti ole mitään "pumppailua", niinkun monet tälläkin palstalla on leimanneet.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oon samaa mieltä. En tosin puhu millään 50cm:n käden kokemuksella. On se kuitenkin yli 40cm, mikä tosin on itselleni omasta mielestä aikamoinen ruikuli. En siis tarkoita, että yleisesti ottaen ajattelisin, että kaikilla joilla on ~40cm-kädet, omaisivat ruikkukädet, vaan juuri minä itse.

Kyllä siinä on mielestäni jotain vikaa, jos alta 40cm-käsillä tehdään 50kg:n painolla sarjoja. Kuten olen monessa viestissä painottanut, on tämäkin tietysti yksilökohtaista. En kuitenkaan voi väistää mielikuvaa että suhteellisen normaali kaveri tekee hauista hirveällä heijarilla ja tepastelee palautuksen aikana ympäri salia meloonit kainaloissa.

IMO on ainakin ihan itestään selvää että kaikki toistot ( ehkä joskus voi sen viimesen vähän selällä vääntää ) tehään puhtaasti. joka liikkeessä aina sama periaate, turhalla riuhdonnalla ei oo vielä ollu mulle mitää hyötyä, koska kehitystä ainaki vielä tulee jopa yyber puhtailla tekniikoilla. ( joista mulle on joskus valitettu, kun ne on "neitejä" jotka näin puhtaasti tekee ) ei se silti ole mitään "pumppailua", niinkun monet tälläkin palstalla on leimanneet.

Mun mielestä on lähes yhtä älytöntä panostaa johonkin absoluuttiseen puhtauteen kuin huijata jokaisessa sarjassa. Noiden sekoitus toimii hyvin ja kunhan se kohdelihas tekee työn niin tyyli voi välillä olla vähän vapaampikin.

No ei ne omatkaan tumput ole kuin 43-44 cm, mutta en nyt mikään läskikasa sentään ole vaikkei se sikspäkki täydellisenä erotukkaan. ;)

kyllä minä ainakin suosittelen sitä pientä repimistäkin aina välillä, mutta vain kokeneemmille, sillä on oma paikkansa reenissä kyllä ja eritoten voimatasojen kannalta ja ei se lihaksellekaan varmasti pahaa tee.

ite nykyään teen 10sarjaa hauiksia viikossa ja yhdessä sarjassa tulee tehtyä vähän hurjemmalla tekniikalla. 2sarjaa muuten vain raskailla ja loput kauhealla tuntumalla ja poltteella.

tuo on kyllä totta. jossakinhan on mainittu että käden paksuudesta jopa lähes 70% koostuis ojentajasta.

Jooh, totta tuokin. Voimatasojen nousu ja ehkä jossain määrin lihasmassan kasvukin edellyttää joskus sitä vähän ronskimpaa tekniikkaa (ainakin naturaateilla..)

Tässä keskustelussa kuitenkin käsiensä kokoa valittavat kaverit on pääasiassa varmaan aika noviiseita salitouhuissa, joten mä ainakin neuvoisin välttämään sitä turhaa riuhtomista jos sitä liikettä ei osaa suorittaa pikku fuskusta huolimatta niin että se oikeasti menee perille sinne habaan..

Mulla pyörii varmaan nuo sarjamäärät aika samoissa hanskoille, ja satunnaisesti teen kanssa sarjan tai jopa 2 vähän ronskimmin. Pääsääntöisesti tulee kuitenkin aika puhdasta tekniikkaa ja sitä tuntumaa suosittua, jokainen tavallaan. :)

Muistakaa tossa cheattauksessa se, että on muitakin hyviä liikkeitä kun hauiskääntö tangolla seisten. Esim. scotissa on menee varmati perille vaikka perse vähän nousisikin penkistä ja kroppa olisi apuna viimeisissä toistoissa. Se alaselällä vääntäminen nyt on aika hiton turhaa kuitenkin ja siinä jopa rikkoo paikkoja helposti.

Itsellä käsi tällä hetkellä reilusti alle 40cm. Hauiskääntö 5x50kg, eikä tod ole mitää heijareita. Ykkönen 60kg, eikä sekään ollut mikään heijari, vaan vitunmoinen vääntö!! Itse tykkään vaihdella hauisliikkeitä paljon. Myös eri mittaisia sarjoa tulee tahkottua. Katsotaan miten se käsi kasvaa, kun tuo armeijakin loppui juuri..

Itsellä kasvaa lapanen tosi helposti.
Teen näin joka toinen viikko:

Hauiskääntö tangolla: 4x 12-4
Keskitetty: 5x 12-3
Hauiskääntö tangolla (kapealla otteella) 10x2
Kickback: 2x30
Kapea penkki: 4x12-4
PullOver: Aloitus painolla x ja joka sarjan jälkeen 3kg pois niin kauan kuin riittää.
"Raaka hauiskääntö": 2x20
hauiskääntö myötäotteella: 1x30
Ranskalainen punnerrus: 1x100
+superina Hauiskääntö tangolla 1x100

Tuolla tulee mulle ainakin käsiin massaa todella hyvin vaikka voimaa ei niinkään.
tuossa on todella paljon, niin kuin joku sanoi.
Ei minulle, paitsi että tuosta palautumiseen menee 5 päivää :D

Joka toinen viikko teen näin:

Hauiskääntö tangolla: 5x 12-2
Keskitetty: 5x12-2
Kapea penkki: 5x12-2

Palautumiseen menee 3 päivää....:rock:

Ja hanska kasvaa!!

Itsellä kasvaa lapanen tosi helposti.
Teen näin joka toinen viikko:

Hauiskääntö tangolla: 4x 12-4
Keskitetty: 5x 12-3
Hauiskääntö tangolla (kapealla otteella) 10x2
Kapea penkki: 4x12-4
PullOver: Aloitus painolla x ja joka sarjan jälkeen 3kg pois niin kauan kuin riittää.
"Raaka hauiskääntö": 2x20
hauiskääntö myötäotteella: 1x30
Ranskalainen punnerrus: 1x100
+superina Hauiskääntö tangolla 1x100

Tuolla tulee mulle ainakin käsiin massaa todella hyvin vaikka voimaa ei niinkään.
tuossa on todella paljon, niin kuin joku sanoi.
Ei minulle, paitsi että tuosta palautumiseen menee 5 päivää :D

Joka toinen viikko teen näin:

Hauiskääntö tangolla: 5x 12-2
Keskitetty: 5x12-2
Kapea penkki: 5x12-2

Palautumiseen menee 3 päivää....:rock:

Ja hanska kasvaa!!

Toistoja haukoille: >400... :evil: Huh huh... Onkohan ihan järkevää? En tollasta lähtis ihan toinen viikko vetämään... :jahas:

prayer laitahan siitä sun "siimasta" kuva. tuo sun reenimetodi on vähintäänkin kummallinen :D

Suositut

Back
Ylös Bottom