Kyllästynyt alle 40cm tumppuun

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Näinhän se on habat kasvaa kun niitä reenaa kovaa ja syö paljon:thumbs: .
Ja mitä sill haban voimalla on väliä,pääasia että on iso pala , eix je ?

Kumpikaan ei merkitse mulle mitään, mutta jos toinen pitää valita, niin voima.

Kyl jos kahesta pitää valita niin voima. Koko on plussaa mulle (ei sillä että isompi pala haittais..:D) .

Week 3: Density
Session 4 (Tuesday)
A1. Incline close-grip bench press
Sets: 3
Reps: 8-10
Rest intervals: none
Special technique: giant set

A2. Barbell curl

Tossa on ilmeisesti tarkotus tehä koko paska putkeen 3x8-10 = 24-30 toistoa?

Week 3: Density
Session 4 (Tuesday)
A1. Incline close-grip bench press

A2. Barbell curl

Tossa on ilmeisesti tarkotus tehä koko paska putkeen 3x8-10 = 24-30 toistoa?

Siihen kuuluu vielä

A3. Rope triceps pressdown
Reps: 12-15
Rest intervals: 2 minutes

eli ne A1,A2 ja A3 putkeen. Sit tauko 2 min.

Tärkein lääke mulla oli yli 40cm tumppuun, että lisäsin joka reeniin painoja. Liikkeinä käsipaino scott ja ranskalainen maaten käsipainoilla. Joka toinen päivä hst-tyyppisesti yks sarja/liike. 2,5-3cm tuli mittaa lisää vuodessa. Nyt olkavarsi n.41cm. En oo kertaakaan vetäny käsiä ns. "täysin piippuun". Voimaa on tullut myös tosi hyvin käsiin. Scottissa koitin mutkatangolla vaihteeksi ja 50kg:lla meni kevyt 8. Ihan alas en pysty painoa scottissa viemään, ku tuntuu että rikkoo paikat. Ei tuo kuiteskaan mitään pikkuheijaamista ole. Vein yhessä vaiheessa liikkeen aivan alas ja nivelet oli paskana pari viikkoa ja ei voinut tehä mitään. Ei kai sitä tyhmäkään kannata olla.:rolleyes:

Hst on natun tie onneen näköjään. Jos ens vuonna sais ees sentin lisää tai pidettyä samoissa dieetin jälkeen, niin en vois olla enää tyytyväisempi. Mä en itse ymmärrä näitä erikoistekniikoita ja kaiken maailman hiomisia. Mahdollisimman usein ja nousujohteisesti on mun neuvo.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itellä käsivars 48cm, n.15% fäteissä. Kovia sarjoja viikossa 4 hauiksille ja ojentajille 6, nelijakoisella tai 3-jakoisella ohjelmalla, sarjapainoja kasvattaen. Se on helppoo, kun ei tee siitä liian vaikeeta itselleen.

Mitataan pullistettuna...Itse en tossa touhussa hirveesti järkeä nää, mut kai se sekin jotain kertoo :rolleyes:

Nii turhaahan toi on, mut kyllä se vähä suuntaa antaa jos kehitystä on tullu. Ja monella voi olla iso käsivarsi, mut rasvaa onkin sitten se 40% jolloin tosta on puolet fättii..

Suositut

Back
Ylös Bottom