kylkitreeni

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kaupunki
pks
onko paras harjoitus tangolla taivutus sivulle niin että tanko on sivulla pystysuorassa, vai pilatesharjoitus jossa ollaan kyynarvarren varassa sivuttain lattialla (staattinen)

Ite olen tehnyt kyljille tota kylkitaivutusta nyt pitemmän aikaa ja täytyy sanoa että pihviä on tullut kiitettävästä.. Suosittelisin kyllä lämpimästi tota taivutusta ku siihen pystyy aina tarvittaessa lisään rautaa joten ei tuloksetkaan jää junnaan paikoilleen (ite tehny 3x10x60kg..alkuun painoa varmaan 25kg). Tota pilatessysteemiäki oon joskus testannut mutta en oikeen siitä perustanut kun ei sillä mitään keskikropan voimaa niin hyvin saa kehitettyä kun tuolla taivutuksella ja sitähän tarvitaan jos kyykätään joskus paljon :)

Ite olen tehnyt kyljille tota kylkitaivutusta nyt pitemmän aikaa ja täytyy sanoa että pihviä on tullut kiitettävästä.. Suosittelisin kyllä lämpimästi tota taivutusta ku siihen pystyy aina tarvittaessa lisään rautaa joten ei tuloksetkaan jää junnaan paikoilleen (ite tehny 3x10x60kg..alkuun painoa varmaan 25kg). Tota pilatessysteemiäki oon joskus testannut mutta en oikeen siitä perustanut kun ei sillä mitään keskikropan voimaa niin hyvin saa kehitettyä kun tuolla taivutuksella ja sitähän tarvitaan jos kyykätään joskus paljon :)
no ompa kyllä hirveet painot : ite tehny 10kg tangolla 3*15 (7,5 kpl kummalekin puolelle) sarjoja

72kg oma massa

Yks periaatteessa staattinen liike (kyljille) on nimeltään salkkunosto. Maastanosto yhdellä kädellä, sivuttain tankoon nähden. Keskeltä kannattaa ottaa kiinni. :)

Tuota olen muutaman kerran tehnyt, ihan hauska ainakin vaihtelun vuoksi. Vaatii luonnollisesti melko maltilliset painot ettei rikoa itseään. Tuntuu kyllä kyljissä, kun niitä on pakko jännittää että pysyy suorassa.

Yhden jalannostot vuorotellen leuanvetotangossa roikkuen, juuri tuo kylkitaivutus ja vaikka jhulmin mainitsema yks liike jossa painonnostolevy syliin ja siitä sitte viet kiekkoa eri puolille tuntuvat toimivan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom