SUPERCARB 1kg -40%

Kuvia ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pat
  • Aloitettu Aloitettu
Löysin vanhoja kuvia ja kyllä se on myönnettävä, että kunto oli joskus sillon aikoinaan hieman erilainen nykypäivään verrattuna. :D

Tässä siis todisteita siitä, miten reenaaminen voi turmella kroppaa.

09.10.133.webp

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Miuskeella ei lähtötilannekaan ole ollut kovin huono :) Itse olen nyt vuoden treenannut aktiivisesti ja olen nyt suunnilleen ekan kuvan tasolla, tosin ekat puoli vuotta oli ihan puhdasta dieettaamista kun piti päästä hääpukukuosiin.

Kyllä kai sitä omatkin pitää jakaa. Mut annan vähän taustoja.

Olen ollut aina urheilullinen (tosin en koskaan ole ollut niin hyvässä tikissä kun nyt), kuvassa 2009 sellainen normaali liikunnallinen nainen. Sairastuin hiivasyndroomaan ja lopputulos näkyy kuvassa vuodelta 2010. En tietenkään tiennyt mikä minua vaivasi, kun söin säntillisesti, punttasin ja liikuin muutenkin paljon, mutta aloin leviämään kuin pullataikina. En koskaan ollut varsinaisesti lihava, mutta pulskistunut kumminkin ja olo oli todella tukala. Vatsa toimi huonosti (ei ole keliakiaa tai laktoosi-intoleranssia). Monesti ylipainoa pidetään omana vikana ja tavallaan se vähän onkin. Omassa tapauksessani ongelma oli siinä, etten ollut koskaan kuullutkaan hiivasyndroomasta, eikä länsimainen lääketiedekään tunne sitä. Tiedon ja diagnoosin löytäminen oli siis aika vaikeaa. Kun lopulta alkoi selviämään vaivojen syyt reilu 1,5 vuotta sitten, heitin ruokavaliosta sokerit ja hiivan pois ja aloin syömään Candida Clearia. Olo parani huimasti ja se alkoi sitten näkymään siellä peilikuvassakin :)

Löysin vanhoja kuvia ja kyllä se on myönnettävä, että kunto oli joskus sillon aikoinaan hieman erilainen nykypäivään verrattuna. :D

Tässä siis todisteita siitä, miten reenaaminen voi turmella kroppaa.
Todella pahasti turmeltunut. Ehdotankin että muutamme välittömästi saman katon alle, jotta voin valvotuissa olosuhteissa syöttää sinulle sokeria kädestä suuhun menetelmällä päivät pitkät.. ;)

Näissä nyt ei juuri muutosta näy, mutta toivotaan että taas parin kuukauden päästä olisi laittaa uutta kuvaa. Koitan jossain vaiheessa saada jotain yläkroppakuviakin.

Mutta siis kuvien välillä 2kk ja -3kg. Nyt ei tarvis enää painon juuri tippua mut lihaksia tarvis kyllä paljon.

11769460.jpg
11737481.jpg

edit. en tajua miksi toinen kuva välillä katoaa näkyvistä... edit.2 nyt näkyy

Kiitos :) läski on kyllä kivasti alkanut pakenemaan :D Ihan mielenkiintoista katsoa huomaako parin kk päästä taas eroa. Pitäs ottaa muunkinlaisia kuvia, koska nää kuvat on kyllä paras tapa katsoa miten sitä kehittyy :)

En enää ikinä kato kyllä noita mun vuosikausia vanhoja kuvia :urjo: Mutta siis, asiaan...

Enemmänkin voisi olla tullut tulosta, jos olisin kauan sitten vain kerännyt kimpsuni sekä kampsuni ja ruvennut käymään salilla yhtä aktiivisesti kuin nyt. Kaikenlaista aktiivista mutta varsin rajoitettua kotitreenaamista ja hyvin satunnaista mutta sitäkin päättömämpää salitreeniä on tällä hetkellä takana joku, hmm, ehkä kolmisen vuotta. Josta ehkä viimeinen muutama vuosi on syöty edes suhtkoht kelpo ruokaa, muutoin pelkkää pjaskaa pääasiassa :D
Sitä oikeasti aktiivista ja tavoitteellista salitreeniä sitten on takana vajaat 4 kk. Katellaan uusiks sitten taas viiden vuoden päästä :hyvä:

beforeafter_kuva3.bmp

beforeafter_kuva4.bmp

beforeafter_kuva2.bmp

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Oho! Vois hyvin luulla, että painolukemien pitäis olla toistepäin eli jälkimmäisissä oisit kevyempi :D Olkapäät, oih...

nimenomaan....paljon sä LURKKIMUS olet pitkä? onko sulla tuo paino tossa varmasti oikein maaliskuun 2013 kohdalla? Toki lihas painaa, mutta siis mä arvioisin sut yli 10 kg kevyemmäksi kuvien perusteella :D

- - - Updated - - -

katso liitettä 94582

Sun vatsa :worship:

- - - Updated - - -

Näissä nyt ei juuri muutosta näy, mutta toivotaan että taas parin kuukauden päästä olisi laittaa uutta kuvaa. Koitan jossain vaiheessa saada jotain yläkroppakuviakin.

kyllä näkyy eroa jo näissä!! :)

Lurkkimuksesta ei tosiaan osaisi arvata painoa, näytät minunkin mielestäni 10kg kevyemmältä kuin olet :) Ja hieno muutos ilutiakilta, tsemppiä jatkoon!

Tässä on omani, vasemmalla selkä ennen ja oikealla salitreenin aloittamisen jälkeen. Noilta ajoilta on sekä rasvat pudonneet että lihasmassa kasvanut. Aika heikot kuvat, mutta parempia ei oikein ole tarjota tällä hetkellä. Oikeanpuoleinen kuva on muutamia päiviä vanha, ei ollut tarkoitus laittaa sitä tänne, joten en tajunnut laittaa tukkaa kiinni tai panostaa kuvan laatuun/kuvakulmaan :)

5678.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom