SUPERCARB 1kg -40%

Kuvia ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pat
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%

Alkupaino 53-54kg / 162cm
Nyt 58-59kg

Muutosta on tapahtunut. Vuosi sitten join vielä puolentoista litran cokiksen yhdessä päivässä ja mättöruokaa oli jääkaappi täysi. En diettaa mitenkään erikoisesti, olen vain jättänyt kaiken rasvaisen ja mäkkiruuat kokonaan pois. Satunnaisesti juonut cokista ja juhlapyhinä shotteja isojen tuoppien sijasta, kohtuudella tietenkin. Ruoan laatu vaihtelee kausiluontoisesti. Terveellisemmin söin alku kesästä ja syksyllä, josta alkoi pitkä masis kausi (salireenit jäi vähäiseksi, koska työ uupumus), mikä saattaa näkyä maaliskuun kuvassa. Nyt mieli taas korkealla ja kohti kesää! Uutta kuvaa todennäkösesti kesäkuussa kun olen saanut tuloksia nostettua. Pääsääntösesti yläkroppaa tehnyt mutta nyt olen taas aloittanut pyöräilyn. Pidän sitä riittävänä treeninä jaloille + kyykky.

Olen aina ollut luonnostani hyvin hoikka tyttö. Oikea kuva on vuodelta 2005 52-kiloisena ja vasen viime juhannukselta 72kg.

11447_10152586657292619_1772573675_n.webp

Selkä 05/12 (64kg) ja alempana 05/13 (70kg)
selänmuutos12-13.webp

Painon ja lihasmassan kasvattaminen on kyllä ollut haasteellista ja paino laskee helposti, jos aterioita jää välistä. Salilla tullut käytyä pari vuotta.

Jotakin muutosta on salitreeni tuonut tähänkin kukkakeppiin. Ensimmäinen kuva on otettu n. pari vuotta sitten, kun harrastin hulluna lenkkeilyä, eikä kuntosalista ollut hajuakaan. Vaatteet roikkuivat päällä ja fiilis oli veltto. Muutos ruokailu- ja liikuntatottumusten suhteen on ollut iso viimeisen vuoden aikana. Kesällä 2012 painoin 49 kg ja nyt syyskuussa 55 kg. Lihastakin alkaa hiukan näkyä. Ennen kaikkea olo on sata kertaa parempi.

Kuvat on otettu samassa paikassa, yritetty jäljitellä samaa asentoa ja päällä on samat trikoot. Ennen nuo roikkui päällä, nykyään on vaikea saada mahtumaan jalkaan. Kehittymisenvaraa ja kasvunvaraa on vielä huimasti, mutta hyvä alku tämäkin.

9836030313_38c8bf647c_o.jpg

Vatsassa on pientä kehitystä havaittavissa. Nyt näkyy muutakin kuin kylkiluut.

9836144064_18bf63411d_o.jpg

Rohkenen vihdoin liittyä seuraan, sivuja seurannut oon noin puoli vuotta ja projekti on ollut käynnissä vuoden päivät. Ihan ekaksi tavoitteena oli vain saada painoa alas. Tässä siis ennen ja jälkeen elokuu 2012 ja syyskuu 2013. Kuvat ei ole parhaimmasta päästä mutta ehkä syksyn aikana uskallan päivittää jonkun vähän paremmankin kuvan.
Tästä pitäis nyt sit jatkaa eteenpäin ja miettiä uusia tavoitteita! image.webpimage.webp

Laitetaan vielä mitat lisäksi, alkupaino oli 89kg ja nyt vaaka näyttää 54kg. Kovasti tekisi mieli mennä johonkin kehonkoostumismittaukseen vaikka "humpuukia" olisikin. Harmittaa kyllä ettei tullut lähtötilanteessa käytyä tai edes otettua mitään tarkempia mittoja mittanauhalla.

Onpa upeat, joskin ihan erilaiset, muutokset teillä kaikilla kolmella!! Julietasta tulee mieleen tämä :D :D Todella terveen näköinen muutos.

skinny-girls-fit-girls.jpg

Vähän oon noita tavoitteita nyt ehtinyt miettiä ja koska intoa ja motivaatiota riittää niin seuraavaksi täytyisi sitten vähän lisää lihasta saada läskin tilalle. Käsistä ja selästä jo vähän löytyykin mutta jalkojen kanssa riittää vielä hommaa, samoin vatsan. Mä oon niin pitkään ollut niin iso että poseerauskuvien ottaminen tuntuu todella vaikealta mutta kai se pitäis opetella jotta vois sitten verrata kehitystä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mä olen ihan iloinen jalkojeni muodonmuutoksesta, joka on ihan pientä vielä, mutta eteenpäin kuitenkin. Oon ikäni ollut kunnon tikkujalka ja nyt alkais viimein näkyä jotain kehitystä.
Eka kuva on siis viim alkusyksynä otettu, toinen otettiin toissapäivänä.

Tässä olisi mun kuvat tammikuu 2013 ja tammikuu 2014. Kuvilla on eroa 15 kiloa, kuntoilun ja oikeanlaisen syömisen aloitin toukokuussa 2013. Tehtävää on vielä, mutta olen oikealla tiellä.

Tammikuu 2013:

13077571.jpg

Tammikuu 2014:

13077572.jpg

Tosi kauniin naisellinen kroppa sulla LeaveNoRetreat! Pehmeys jakautuu tasaisesti ja uudemmassa kuvassa olet tosi sopusuhtaisen näköinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom