SUPERCARB 1kg -40%

Kuvia ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pat
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kiitos, olen myös itse tyytyväinen! Jotenkin ei nyt kesän kynnyksellä huvita alkaa millekään plussille. Vaikka en kyllä kauhean kovilla miinuksillakaan ole. Mä vaan syön ja käyn salilla, ei haittaa vaikka paino putoaa hitaasti. Minnekäs tässä kiire.

Voihan sitä lihasta plusmiinusnollillakin kerätä, mut en kyllä miinuksilla enää olisi. Toki jokainen tekee kuten itse haluaa.

paskaa2.jpg
Nimetn-2.jpg

Vautsi nium ihan mahtava suoritus :O! Oma muutos ei ole läheskään yhtä uskomaton mutta onhan tässä jotain tapahtunut viim. kolmen kuukauden aikana ^^

^Hyvältä näyttää! Mutta sulla onkin tosi hyvä jo toi alkutilanne. Itselläni se oli vähän muuta, jolloin muutoskin pistää enemmän silmään...

Lisäsin juuri "ennen" kuvia blogitekstiini, tänne yritin lisätä mutta en osannut :) Jos jollain on vinkkejä siitä, miten näistä kuvista päästäisiin parempaan kuosiin ja eritoten miten nuo lantion sivulöllöt saisi paremmaksi niin kiitollisena otan vinkit vastaan...

http://aijaa.com/0091610475636

Mä oon treenannu noin kaksi vuotta suht säännöllisesti. Pisin tauko taitaa olla kuukauden verran ja sitten on myös viikon ja parin viikon taukoja muutaman kerran noiden kahen vuoden aikana. Oon siis aina ollut tosi hoikka, ja treenaamaan ryhtyessäni tavoitteena olikin painon lisääntyminen lihaksen muodossa, myöskin läski kävi, sillä olin melkein alipainoinen. Ongelmana onkin nyt se, etten näe tuloksia tarpeeksi. Painoni oli alkuaikoina n. 57 ja pituutta löytyy 178cm. Nykyään paino vaihtelee 61-64 kilon välillä. Kuvan ottamisen aikaan olin tuon 64, mutta sairastuin matkalla vatsatautiin ja siitä laihduinkin taas 61 kiloon. Eli lihasta ei kehooni ole paljoakaan tullut ilmeisesti, kun painossakaan ei tuon suurempaa eroa ole. Treenaan kuitenkin isoilla painoilla, ja painoissa olenkin kehittynyt. Esim hauiskääntöä tein alkuaikoina 5-6kilolla ja nykyään teen 9kilolla. Ja prässissä on 90-100 kiloa. Ulkomuodossa en kuitenkaan havaitse juuri eroa, muutakuin vatsanseudulla, jossa lihakset erottuu paremmin.

Olen aavistellut että vika olisi syömisessä, sillä olen ollut aina huono syömään. Olen kuitenkin kiinnittänyt siihen huomiota treenin aloitettuani, ja proteiiniakin syön väh sen 100g päivässä. Syön keskimäärin 1800 kaloria päivässä. Olen myös rakenteeltani hyvin keskivartalopainotteinen, eli kaikki rasva kerääntyy lantiolle ja vatsaan, ja jalat pysyvät hoikkina. Luultavasti tuolla on myös osuutta asiaan.

Tein muuten vastikään salillani kehonkoostumusmittauksen kun sen sai ilmaiseksi. Olin treenaillut siinä tunnin verran ja juonut vettä yms, että tulos ei niin 100% varmaankaan ollut (vaikka mittaajani kovasti sanoikin sen olevan luotettava testi). Rasvaprosenttini oli 26. Korvaani tuo kuulosti melko korkealta, sillä minulla oli keskimääräistä ihmistä korkeampi rasvaprosentti. Myöskin lihaskoostumukseni oli keskimääräistä heikompi, vaikka tosiaan olen sen pari vuotta salilla jo treenaillut.. Mitä veikkaatte onko toi 26 lähellä totutta, tosta mun kuvasta päätellen? en osaa itse yhtään arvioida.

Kuva on tietysti aika kaukaa otettu, mutta kyllä veikkaisin, että se siinä 25:n paikkeilla pyörii. Kannattaa kokeilla pihtimittausta, jos tarkemman tuloksen haluat :)

304054.jpg

Siinä on :) Vasemman puoleisessa kuvassa painoa 78kg, toisessa sitä on 67kg. Ja pituutta molemmissa otoksissa se 170cm. Eihän kroppa ole vielä mieleinen, mutta kyllä eteenpäin ollaan vuosien aikana menty ja huimasti !

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
http://aijaa.com/0091610475636
Painoni oli alkuaikoina n. 57 ja pituutta löytyy 178cm. Nykyään paino vaihtelee 61-64 kilon välillä. ---

Olen aavistellut että vika olisi syömisessä, sillä olen ollut aina huono syömään. Olen kuitenkin kiinnittänyt siihen huomiota treenin aloitettuani, ja proteiiniakin syön väh sen 100g päivässä. Syön keskimäärin 1800 kaloria päivässä.
Juu kyllähän nämä lukemat kertoo, että et pysty samaan lihasmassa jos syöt noin vähän. Voimaa olet toki saanut ja aloittajan tapaan myös vähän lihasta (sehän on siis alussa mahdollista vähän huonommallakin syömisellä, jopa dieetillä), mutta nyt kun treenitaustaa alkaa olla niin kalorit on ehdottomasti saatava ylemmäs JOS haluat sitä lihasta tosissaan. Miten paljon treenaat ja liikut? Olen lähes varma, että tarvitset ainakin semmoset 2400-2500 kcal koneeseen.

Hyvältähän näytät ja vatsa varsinkin tosi jees! :)

WAU thyer!! :dance:

9528_143301253897_5782046_n.jpg
179981_10151016202608898_1940054330_n.jpg

Kai sitä vois itsekin vähän fiilistellä. Eka kuva on otettu joskus 2009? ja viimeinen kuva on otettu tossa muutama viikko takaperin.
Treenaamisen alotin 2012 alkuvuodesta ilman minkäänlaista urheilutaustaa.

KUVA

Pakko laittaa omakin kuva kehiin, vaikkei kehitys mitään huimaa oo ollutkaan...
Mut varmasti tunnistetaan :D Ei se mitään! Ekasta kuvasta paino noussut noin 7kg, eli reilu kilo/kuukausi. Vielä pitää kyllä saada lisää pihviä.

Mä en oo vielä lähelläkään sitä tilannetta että voisi laittaa "jälkeen" kuvia mutta laitetaan nyt ennen ja väliaika kuvat. Tuntuu että lihaksia alkaisi läskin alla olemaan mukavasti, sit tarvis enää sulatella ne läskit menettämättä lihaksia.. Ekassa kuvassa paino 158 ja tokassa 121.

treffit (1).webp

blogiinedistys3.webp

8458452821_458061bc31_c.jpg

innostuin tänään imitoimaan tuota vanhaa kuvaa ja tein sitten tämmösen. :rolleyes:
vasen kuva -09 ja oikea -13, reilu vuos treenaamista takana.

Suositut

Back
Ylös Bottom