Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu kyllähän nämä lukemat kertoo, että et pysty samaan lihasmassa jos syöt noin vähän. Voimaa olet toki saanut ja aloittajan tapaan myös vähän lihasta (sehän on siis alussa mahdollista vähän huonommallakin syömisellä, jopa dieetillä), mutta nyt kun treenitaustaa alkaa olla niin kalorit on ehdottomasti saatava ylemmäs JOS haluat sitä lihasta tosissaan. Miten paljon treenaat ja liikut? Olen lähes varma, että tarvitset ainakin semmoset 2400-2500 kcal koneeseen.http://aijaa.com/0091610475636
Painoni oli alkuaikoina n. 57 ja pituutta löytyy 178cm. Nykyään paino vaihtelee 61-64 kilon välillä. ---
Olen aavistellut että vika olisi syömisessä, sillä olen ollut aina huono syömään. Olen kuitenkin kiinnittänyt siihen huomiota treenin aloitettuani, ja proteiiniakin syön väh sen 100g päivässä. Syön keskimäärin 1800 kaloria päivässä.
Miuske, tosi selvää kehitystä! Olkapäistä huomaa varsinkin, että puhdasta lihaa tullut!