Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten vuoden parin päästä on hyvä postata ne ennen-kuvat tänne nettiin, kun on näyttää mitä saatiin aikaan, eiks je? ;)
Ei nyrkkeilijän tarvitsekaan habaa kasvattaa vaan hankkia rrrräjähtävää voimaa!On se lihaksen kasvattaminen kovaa hommaa, tai siis paljon saa toita tehda, etta haba kasvaa.
Riippuu mikä lasketaan fitnesspimuksi :D Sekö, että kuvittelee olevansa sellainen ja käy lavalla pyörähtämässä, vai se että ihan oikeasti alkaa elää kuin yksi ja myös näyttää siltä 24/7... hehe!Mua kiinnostaisi muutenkin kuulla, minkalaisella aikataululla punttimimmit ovat muuntuneet sohvaperunoista fitnesspimuiksi. Itse kun sita kehitysta on vaikea tarkalleen huomioida, paitsi, etta hitaasti tuntuu etenevan, toisaalta, kun nakee itsensa joka paiva, ei ole vertailukohdetta, ellei ole noita kehityskuvia. On se lihaksen kasvattaminen kovaa hommaa, tai siis paljon saa toita tehda, etta haba kasvaa.
Riippuu mikä lasketaan fitnesspimuksi :D
...että se pelkkä fyysinen muutos ei vielä tuo niitä pysyviä tuloksia, vaan iso muutos pitää tapahtua myös ajattelussa jotta hyvässä kunnossa ei käydä ja jälleen lötsähdetä sinne sohvanpohjalle. Sen vuoksi ainakin itse kannustan tekemään muutoksia omalla tahdilla ilman kiirettä. Pitää oppia nauttimaan matkasta!! Tämä laji ja elämäntapa on koko elämän mittainen matka - kaikki asiat tapahtuvat juuri siinä tahdissa kuin on tarkoitettu
Minulle itselleni isoin juttu on ollut ajattelutavan muutos. Sen kautta ovat tapahtuneet myös kaikki fyysiset muutokset ja tuloksia lopulta alkanut tulemaan. Pitää osata ajatella kuin "fitnesspimu" - vasta sen jälkeen voi tulla sellaiseksi.
Niin ja itselleni noi kuvat on olleet ainakin matkaa tukevia, kun joskus tuntuu, että eihän sitä muutosta ollenkaan tapahdu. Omakuva kun voi olla hyvinkin vääristynyt - ups and downs -Ennen ja jälkeen kuvista näkee kyllä loistavasti onko saanut jotain aikaiseksi -vai onko jäänyt sittenkin itsellään vain suunnittelun asteille
Ei missään nimessä kannata vertailla itseään muiden tuloksiin (ellei halua saada pahaa mieltä), sillä kehittymiseen vaikuttavat niin monet asiat. Esim.Toisaalta välillä masentaa, kun näyttää monesti siltä, että joku toinen on saanut paljon enemmän edistystä aikaan samassa ajassa, mitä itse on treenannut...
Hyvältä näyttää! Minä en pudottaisi enää yhtään vaan keskittyisin lihasten kehittämiseen. Niiden kasvu tekee kropan tiiviiksi ja timmiksi.n. 5 kg olis tavoitteena vielä pudotella. Sitten ehkä jotain lihastalkoita.