SUPERCARB 1kg -40%

Kuvia ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pat
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä Stash :thumbs:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ihan mieletön muutos! :hyvä: täällä on paljon upeita muutoksia,
ja hienoa on, että Stash uskalsi laittaa kuvansa myös.

Mulla ei tällä hetkellä ole vielä muutoskuvaa, kun saliharrastusta on niin vähän takana...
aloituskuva kylläkin, jonka jonain päivänä tänne laitan, kun on jo vertailukohtaa (etenkin kun hommaan ne vipit :)

Sitten vuoden parin päästä on hyvä postata ne ennen-kuvat tänne nettiin, kun on näyttää mitä saatiin aikaan, eiks je? ;)

Kaks vuotta kuulostaa optimistiselta tämmöselle vanhalle plösölle, mutta ehkä joku päivä minäkin postaan hauiskuvan johonkin... :) Noista kuvien ottamisesta on ollu vähän haittaakin, aiemmin en niin hirveesti kiinnittänyt huomiota kroppaani, mutta nyt tuntuu että oon joka ilta tiirailemassa pers/mahasektorin suuntaan. Kohta varmaan ostan vaa'an joka näyttää oikein (meillä vaan ikivanha romu joka näyttää mitä sattuu) ;) Pitää yrittää taas järkiintyä ja muistaa, että biologiset prosessit on hitaita. Ehkä jos uskaltais haaveilla, että hauis ois pikkusen ees lähteny kasvamaan, kun huhtikuussa meen kaunistamaan sitä tatuoijalla.

:offtopic: Mua kiinnostaisi muutenkin kuulla, minkalaisella aikataululla punttimimmit ovat muuntuneet sohvaperunoista fitnesspimuiksi. Itse kun sita kehitysta on vaikea tarkalleen huomioida, paitsi, etta hitaasti tuntuu etenevan, toisaalta, kun nakee itsensa joka paiva, ei ole vertailukohdetta, ellei ole noita kehityskuvia. On se lihaksen kasvattaminen kovaa hommaa, tai siis paljon saa toita tehda, etta haba kasvaa.

Huikean motivoivia kuvia. On omalla kohdalla vähän päässyt lipsumaan tuo liikunta jumppien puolelle liikaa, taidan ottaa taas sen toisen salipäivän lisää viikkoon, ehdottomasti saa enemmän tulosta sillä puolella. Ehkä minäkin parin vuoden päästä voin oikeasti sanoa itseäni punttimimmiksi ;)

Upeita tuloksia ootte saanu aikaan, nostan kyllä hattua! ....jospa sitä sitten itsekin joskus... itteensä vaan niskasta kiinni ja salille. :whip:

Tämmöstä oon parissa vuodessa saanut aikasiks..

attachment.php

Liitteet

• leveäselkävertailu.webp
    leveäselkävertailu.webp
    39,5 KB · Katsottu: 43 017
:offtopic: Mua kiinnostaisi muutenkin kuulla, minkalaisella aikataululla punttimimmit ovat muuntuneet sohvaperunoista fitnesspimuiksi. Itse kun sita kehitysta on vaikea tarkalleen huomioida, paitsi, etta hitaasti tuntuu etenevan, toisaalta, kun nakee itsensa joka paiva, ei ole vertailukohdetta, ellei ole noita kehityskuvia. On se lihaksen kasvattaminen kovaa hommaa, tai siis paljon saa toita tehda, etta haba kasvaa.
Riippuu mikä lasketaan fitnesspimuksi :D Sekö, että kuvittelee olevansa sellainen ja käy lavalla pyörähtämässä, vai se että ihan oikeasti alkaa elää kuin yksi ja myös näyttää siltä 24/7... hehe!

Omalla kohdallani sain kipinän lähteä treenaamaan tavoitteellisemmin keväällä 2004. Keväällä 2006 olin eka kertaa kisoissa, kunto aivan vajaana tosin. Syksyllä 2006 kisasin vielä kaksi kisaa ja olin SM:issä neljännellä sijalla. Nyt kuitenkin kun katson noita kuvia, menin mielestäni kisoihin ihan liian aikaisin noin fyysiseltä kantilta ajateltuna.

Suurin kisoihin puskeva juttu oli valtava innostus, ei niinkään se että olisin osannut analysoida olenko fyysisesti sinne vielä alkuunkaan valmis. Olen kuitenkin tosi tyytyväinen että menin. Tosi moni miettii ja miettii, eikä koskaan tule lähteneeksi. En tiedä kisaanko vielä (innostus kytee jossain takaraivossa kyllä) - itsekritiikki on kasvanut hurjiin mittoihin ja sen vuoksi nyt uudelleen kisaan lähteminen tuntuu ihan erilaiselta. Sitä ajattelee, että ei kuitenkaan ole niin hyvä kuin haluaisi olla, joten mitä sitä menemään :D Tosi järkevä tapa ajatella, eh!

Kuitenkin "fitnesspimu"-näkökulmasta ajatellen... oma muutokseni barbababa-ulkomuotoisesta suklaacookiemonsterista sporttisen näköiseksi fitnesslikaksi ei nyt niin kovin kauaa vienyt. Kyllä lyhyessäkin ajassa voi tuloksia saada. Se riippuu niin lähtötilanteesta ja siitä, mikä omaan silmään on se fitnesspimun määritelmä. Oxygenin kansimalliksi harva onnistuu itseään jumppaamaan puolessa vuodessa. Ainakin omien valmennettavieni kohdalla olen huomannut sen, että se pelkkä fyysinen muutos ei vielä tuo niitä pysyviä tuloksia, vaan iso muutos pitää tapahtua myös ajattelussa jotta hyvässä kunnossa ei käydä ja jälleen lötsähdetä sinne sohvanpohjalle. Sen vuoksi ainakin itse kannustan tekemään muutoksia omalla tahdilla ilman kiirettä. Pitää oppia nauttimaan matkasta!! Tämä laji ja elämäntapa on koko elämän mittainen matka - kaikki asiat tapahtuvat juuri siinä tahdissa kuin on tarkoitettu :)

Minulle itselleni isoin juttu on ollut ajattelutavan muutos. Sen kautta ovat tapahtuneet myös kaikki fyysiset muutokset ja tuloksia lopulta alkanut tulemaan. Pitää osata ajatella kuin "fitnesspimu" - vasta sen jälkeen voi tulla sellaiseksi.

Riippuu mikä lasketaan fitnesspimuksi :D

...että se pelkkä fyysinen muutos ei vielä tuo niitä pysyviä tuloksia, vaan iso muutos pitää tapahtua myös ajattelussa jotta hyvässä kunnossa ei käydä ja jälleen lötsähdetä sinne sohvanpohjalle. Sen vuoksi ainakin itse kannustan tekemään muutoksia omalla tahdilla ilman kiirettä. Pitää oppia nauttimaan matkasta!! Tämä laji ja elämäntapa on koko elämän mittainen matka - kaikki asiat tapahtuvat juuri siinä tahdissa kuin on tarkoitettu :)

Minulle itselleni isoin juttu on ollut ajattelutavan muutos. Sen kautta ovat tapahtuneet myös kaikki fyysiset muutokset ja tuloksia lopulta alkanut tulemaan. Pitää osata ajatella kuin "fitnesspimu" - vasta sen jälkeen voi tulla sellaiseksi.

Itse olen löytänyt treenaamisesta sen uuden kovemman vaihteen päälle ja tuo mitä sanoit ajattelun muutoksesta pitää paikkansa. Ei riitä, että kilot karisee, mittanauhasta numerot pienenee tai että reisilihas näyttää paremmalta. Esimerkiksi liikunnassa ja ruokavaliossa on kyse valinnoista ja siitä miten vahvasti "näkee" tavoitteensa. Onko valmis istumaan 90min pyörällä vai sohvalla on täysin oma valinta - joka päivä. Vaikka itse olen alussa, on silti mukava huomata, että minä valitsen joka päivä mitä ja miten syön ja liikun. Itselleni nämä valinnat ovat osa matkaa, mutta myös opettelua. Teen virheitä ja opin niistä, mutta eteenpäin mennään. Jokainen on joskus alussa, se olen minä tänään. Huomenna olen kuitenkin taas fiksumpi ja matkalla kohti tavotteitani. (Nyt meni hiukan pohdinnaksi, mutta joskus pitää fiilistellä omia ajatuksia :D)

Tsemppiä kaikille ja kiitos Faidralle hyvistä sanoista :)

Näitä oli kiva katella ja lukea, sai vähän motivaatiota! :) Lisempää kuvia siis ;) Iteltä ei kyl heru ellei joku halua nähä läskejä. Kuvittelen silti välillä et mulla on vatsikset jossain tuolla..

Jännä et jossain vaiheessa tätä ketjua joku sano olevansa 160 cm pitkä ja painavansa 65 kg. Sillä tyypillä oli aika jees maha ;) Noh, mä oon yhtä pitkä ja yritän kovasti laihtua niin, että painasin alle 60 kg.. Ilmeisesti paino ei tosiaan aina kerro ihan kaikkea..

Matkalla ollaan

Kait nämä on tänne uskallettava laittaa. (viimisimmät kuvat uskalsin laittaa sinne punttimimmikuviin, enkä todellakaan ole ammattilainen saatikka fitness-pimu, eli liittykää vaan muutkin, pieni on rahan meno, suurempi on ilo)
Jos joku ois mulle tullut sanomaan pari vuotta sitten, että tässä kunnossa olen tulevaisuudessa, olisin nauranut pitkät räkäset naurut ja juonut muutaman oluen :kippis1:

Eli jos puolentoista vuoden aikana jo näin lähes nelikymppinen liikuntaa harrastamaton voi saada tämän aikaan, niin miettikääs mitkä mahdollisuudet nuoremmilla on.
Harmittaa vain itseä, etten aiemmin punttaamista löytänyt, se kun on niin tavattoman mukavaa. Ja tietysti siis mukana ollut täydellinen ruokavalion muutos.

Alkupään kuvat otin aikanaan, kun aloitin keventäjissä...siellä ne laittoi mut liikkumaan :rock:.

Liitteet

• ennenjalkeen.webp
    ennenjalkeen.webp
    13,3 KB · Katsottu: 19 466
Ennen ja jälkeen kuvista näkee kyllä loistavasti onko saanut jotain aikaiseksi -vai onko jäänyt sittenkin itsellään vain suunnittelun asteille
Niin ja itselleni noi kuvat on olleet ainakin matkaa tukevia, kun joskus tuntuu, että eihän sitä muutosta ollenkaan tapahdu. Omakuva kun voi olla hyvinkin vääristynyt - ups and downs -

onneksi olkoon naiset

Todella hienoja edistymisiä, kiitos kun jaoitte näitä - antoi todellakin lisää treenimotivaatiota heti :) Taidan ottaa tänään aloituskuvat (pitkän punttitauon jälkeen)...

Nämä kuvat kyllä antavat mustakin valtavasti motivaatiota. Toisaalta välillä masentaa, kun näyttää monesti siltä, että joku toinen on saanut paljon enemmän edistystä aikaan samassa ajassa, mitä itse on treenannut... Mä olen ottanut itsestäni vasta ennen-kuvat, mutta katsotaan sittenb parin vuoden päästä, josko mullakin olisi jotain postattavaa. :)

Toisaalta välillä masentaa, kun näyttää monesti siltä, että joku toinen on saanut paljon enemmän edistystä aikaan samassa ajassa, mitä itse on treenannut...
Ei missään nimessä kannata vertailla itseään muiden tuloksiin (ellei halua saada pahaa mieltä), sillä kehittymiseen vaikuttavat niin monet asiat. Esim.
treenitausta, -tyyli, ruokavalio, palkkatyön fyysisyys, muut harrastukset jne.

Tosin vertailen toisinaan huonoina päivinä kyllä itsekin -ja tietysti niihin tuplasti, ellei triplasti kauemmin treenanneihin- ja siitäpä ihmeteltävää itselleen saakin, kun on niiiiin pikkunen.

Tämä on todella, todella motivoiva ketju! Aina pahimpina aikoinani olen tänne eksynyt teidän saavutuksianne katsomaan, ja saanut puhtia lähteä uuteen nousuun, vaikka välillä on alkanut laiskottaakin ja tavoitteet jääneet tauolle.

Erityisesti halon (ja kiitos nickisi alkaa aina soida se Beyoncen biisi päässä! :D) kuvat motivoivat koska tuo ennen -kuvien halo on kuin minä. Mulla on täsmälleen sama vartalon malli. Joten arvaattekin varmaan, että tuo herättää hirmuisen toivon ja vimman, että tästä mun kropasta, jota oon aina luullut tällaiseksi isoksi ja että tällaiseksi mun on jäätävä, saa oikeasti naisellisen ja siron. Olenkin jo laihtunut kiitettävän määrän reilun vuoden takaa kertyneitä kiloja, mutta tekemistä silti vielä riittää. Tämä ketju se naisen tiellä pitää. :D

halo, jos eksyt tänne lukemaan, saako tiedustella kuinka pitkä olet? Mua tosiaan vaan rupes oikeesti kiinnostamaan nuo sun mittasuhteet koska mulla on täsmälleen samanlainen vartalotyyppi kuin sulla noissa ennen kuvissa.. Aattelin, että vesittyyköhän koko homma, jos oot tosi lyhyt ja siro sitten muuten, niin musta pitkänä ja romuluisena ei tulekaan tuommoista vaikka kuinka veivaisin :D

Laitetaan nyt tänne jos jotakuta motivoisi. Eka kuva 12/11, toka 3/12 ja uusin nyt 5/12. Painoa pudonnut n. 8 kiloa. Säännöllistä syömistä, proteiinia, vihanneksia, hyviä rasvoja ja hiilareita, salia 3-4 krt viikko ja jonkinverran vaihdellen aerobista. Ja matka toki jatkuu. n. 5 kg olis tavoitteena vielä pudotella. Sitten ehkä jotain lihastalkoita.

Hiljaa hyvä tulee.

muutos.webp

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom