Kuuntele YleX:ää NYT !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhata
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by o_virta
tervettä harkintaa??? No oishan se olluki.
Onko kaikilla tervettä harkintaa? Onko kellään, ihan koko ajan, tervettä harkintaa??
Jos esimerkiksi kaikki huumausaineet laillistettaisiin, niin siinähän kävisi niin, että moni pilaisi elämänsä hetken mielijohteesta.
Miksiköhän ne on alunperin kielletty?

Puhun nyt vaan omasta puolestani, mutta minua ainakin häiritsee ajatus, että valtio käyttää minun puolesta tervettä harkintaa mikä on minulle hyväksi ja mikä ei..luulen, että pystyisin itse tuohin paremmin.

Ja mitenköhän hetken mielijohteesta voisi pilata elämänsä? ilmeisesti ajattelit tyyliin " otin yhet hatsit ja sit heräsin seuraavan kerran katuojasta piikki hihassa" ?

Voihan olla, että on ihmisryhmä, joka kaipaa tätä holhoamista ja yhteiskuntajohtoisia rajotteita pysyäkseen kuosissa, ikävä kyllä...

En todellakaan sano, että "hei, vetäkää päihteitä tai hormooneja niin paljon kun sielu sietää, ei niistä mitään haittaa ole" vaan sen että jos tiedostaa haitat ja on valmis kantamaan seurauksista itse täyden vastuun niin ei tästä pitäisi rikolliseksi leimata...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Omna
Ei tässä mitään huumoria ollut. Se oli vaan ajatus, että jos kaikkea saisi esim. apteekista niin menisi rikollisliigojen pimeiltä markkinoilta pohja pois...

Teoriana se on hyvä, mutta kuten säkin tiedät käytäntö menee monesti toisin.

Vrt. tupakka ja alkoholi. Myös pimeänä sitä tavaraa on. Aivan samoin myös muita päihteitä tulisi olemaan.

Originally posted by Dragon

Starttaa kuule ihan kohta :)

Näistä vähän jälkimaku kielelle:
[/URL]

Ei sitten startannutkaan kuten epäilin. :D

Ei porukka kestä koko threadia tästä aiheesta, mutta kun siihen törmää riittävän monessa käänteessä, kynnys ylireagoida on pienempi.

Suosittelen tekniikkaa.

Originally posted by Omna
Ja mitenköhän hetken mielijohteesta voisi pilata elämänsä? ilmeisesti ajattelit tyyliin " otin yhet hatsit ja sit heräsin seuraavan kerran katuojasta piikki hihassa" ?

Mikseipä mielijohteesta voisi aloittaa myös suoraan kovilla huumeilla?

Edit: Mutta kyllä mä ymmärrän kantasi ihan hyvin, mutta vain siihen asti, että jotkut miedot huumeet vapautettaisiin, eikä "kaikkia". Sitähän sinä takoitat?

Mikseipä mielijohteesta voisi aloittaa myös suoraan kovilla huumeilla?

Edit: Mutta kyllä mä ymmärrän kantasi ihan hyvin, mutta vain siihen asti, että jotkut miedot huumeet vapautettaisiin, eikä "kaikkia". Sitähän sinä takoitat?

Mitä ovat miedommat huumeet? Siis kannan ymmärrän, ok. Mut mitä ne muut miedommat sun mielestä ovat ?

Originally posted by maximillian
Mitä ovat miedommat huumeet? Siis kannan ymmärrän, ok. Mut mitä ne muut miedommat sun mielestä ovat ?

Ettäs kehtaat!
No lähinnä kannabista minä lähinnä tarkoitin sillä "miedoilla huumeilla".

Mulle henk.koht. ihan sama laillistetaanko se vaiko eikö, koska en käytä.

Pilkkua on nussittu jo ihan tarpeettoman paljon.

Ei sitten startannutkaan kuten epäilin. :D

Ei porukka kestä koko threadia tästä aiheesta, mutta kun siihen törmää riittävän monessa käänteessä, kynnys ylireagoida on pienempi.

Ei startannut ei. Karistan haaveet ennustajan urasta. :D
Huumekeskustelu menee yleensä melkoisella tunnelatauksella eteenpäin ja moni kommentti menee henkilökohtaisuuksiin. Sen takia nämä varmaan lyödään niin nopeasti lukkoon.

Henkilökohtaisesti vastustan huumeita, myös kannabista. Liian monta kaveria on kuollut huumeisiin, enkä usko, että monikaan jää eläkkeelle niiden käytöstä. Porttiteorian tapahtumat olen nähnyt käytännössä muutaman kerran, vaikka en voi sillä perusteella yleistää sitä koskemaan jokaista päihteiden käyttäjää.

Viina on kansanterveydellinen ongelma suomessa. Katsotaan jos uusi alkoholipolitiikka auttaisi tähän asiaan.

Mulle henk.koht. ihan sama laillistetaanko se vaiko eikö, koska en käytä.
Minun puolesta vois laillistaa kaikki huumeet. Kukin tehköön itselleen mitä tahtoo. Tämä sille edellytyksellä että muut vapautetaan vastuusta osallistua heidän kustannuksiinsa millään tavalla.

Originally posted by Jortsu
Minun puolesta vois laillistaa kaikki huumeet. Kukin tehköön itselleen mitä tahtoo. Tämä sille edellytyksellä että muut vapautetaan vastuusta osallistua heidän kustannuksiinsa millään tavalla.

Niinpä niin. Ei varmaan tässä elämän tilanteessasi kiinnosta, mutta varmaan viimeistään siinä vaiheessa kun sulla on muksu (jo on?) olet hyvinkin kiinnostunut hakisiko se perjantaipaukkujen ja bissen sijaan pollee?

Luulen että kiinnostaa.

Tai sen nyt tartte olla lapsi, joku rakas ihminen lähipiiristäsi riittää.

Kovien huumeiden laillistaminen ei tule tapahtumaan koskaan. Ja se on hyvä.

Käyttörikoksen poistaminen on sitten toinen juttu..

Originally posted by Raven
Ei kai siinä mitään muuta ole kuin puhtaa urheilun puolesta ym.

Samalla logiikalla pitäisi murtsikka kieltää peruskouluissa....;)

Originally posted by Jortsu
Ei ole aineisiin sekaantumisen jälkeen enää minun lähipiirissäni.

Ai sun oma lapsi?

:thumbs: :david: :thumbs:

Niinpä niin. Ei varmaan tässä elämän tilanteessasi kiinnosta, mutta varmaan viimeistään siinä vaiheessa kun sulla on muksu (jo on?) olet hyvinkin kiinnostunut hakisiko se perjantaipaukkujen ja bissen sijaan pollee?

Luulen että kiinnostaa.

No, eihän se siihen vaikuta. Aikuinen huolehtii lapsestaan ilman toisten aikuisten ihmisten elämän rajoittamista. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Nämä ennustukset ovat yhtä järkeviä kuin erään toisen palstalaisen realiteettien muistuttelu tyyliin "Ihminen raiskaa aina". Ajattelu ei varmaan tässä elämän tilanteessasi kiinnosta, mutta varmaan viimeistään siinä vaiheessa, kun olet ns.aikuinen, niin luulen, että kiinnostaa. Oujee.:david:

Voi heippa.

Originally posted by Baarikello

Luulen että kiinnostaa.

No, eihän se siihen vaikuta. Aikuinen huolehtii lapsestaan ilman toisten aikuisten ihmisten elämän rajoittamista. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Nämä ennustukset ovat yhtä järkeviä kuin erään toisen palstalaisen realiteettien muistuttelu tyyliin "Ihminen raiskaa aina". Ajattelu ei varmaan tässä elämän tilanteessasi kiinnosta, mutta varmaan viimeistään siinä vaiheessa, kun olet ns.aikuinen, niin luulen, että kiinnostaa. Oujee.:david:

Voi heippa.

Täytyy heti ensimmäisenä tunnustaa että tämä oli sun ensimmäinen viesti jonka olen kokonaan lukenut.

Ajattelusta tosiaan ei voi paljoa noilla sun posteilla puhua, siinä olet kyllä oikeassa.

Mutta pääasia on että nämä sun "muka"-nokkelat ja "hauskat" lässytyksesi tuo sulle jotain tyydytystä. Mulla ei niihin mielenkiintoa riitä, kiitos vaan.

Mut ei muuta kun :thumbs:

Mulla ei niihin mielenkiintoa riitä, kiitos vaan.

Maaaaximilliaaaan!!! Katsopa, mitä setä heittää? Onko se kannabista?! Nouda, poika. Niiiiiiiiin, hyvä poika.

Maaaaximilliaaaan!!! Katsopa, mitä setä heittää? Onko se kannabista?! Nouda, poika. Niiiiiiiiin, hyvä poika.

Ei kiitos. En tue järjestäytynyttä rikollisuutta.

Ei kiitos. En tue järjestäytynyttä rikollisuutta.

Tuetpas. Arkadianmäellä on jo 200 ihmistä järjestäytynyt tekemään rikoksia. Yhtään ei tarvita sinne enää lisää eikä yhtään enempää ihmisiä tarvita sinne niitä enää kannattamaan.

Tuetpas. Arkadianmäellä on jo 200 ihmistä järjestäytynyt tekemään rikoksia. Yhtään ei tarvita sinne enää lisää eikä yhtään enempää ihmisiä tarvita sinne niitä enää kannattamaan.

Enää en ihmettele miksi sulla on viestejä noin paljon.

Enkä varsinkaan sitä, miksi ylläoleva viesti oli ensimmäinen jonka kokonaan luin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom