Itselläni on ollut DivaCup käytössä noin 3-4 menkkojen ajan. Ihan kätevähän tuo on, varsinkin pitkän tyhjennysvälin vuoksi ja myös siksi, että sitä ei juurikaan tunne kun se on sisällä (varsinkin kun älysin leikata lyhemmäksi sen piipan, josta vetämällä kupin saa sormien ulottuville.)
Mutta ongelmiakin on ollut: ennen kun leikkasin sen kirotun piipan, se hankasi varsinkin nukkuessa tosi ilkeästi ja ehkäpä sen takia valskasi. Sitten kun leikkasin sen, ilmeni toinen ongelma: en saanut kuppia yön jälkeen pois, koska se oli vaeltanut niin ylös, että ilman piippaa siitä ei saanut millään otetta. Loppujen lopuksi mun täytyi itku kurkussa ja äärimmäisen nolona pyytää poikakaveriani ronkkimaan se ulos, koska en vaan lähes tunnin ähertämisenkään jälkeen saanut sitä itse pois.
Näppärästihän se sit lähti kun oli kaksi ylimääräistä kättä, jotka ei oo kiinni mun yläkropassa. Meni kyllä suhde ihan kokonaan uudelle tasolle siinä vaiheessa, että jos aikaisemmin oiskin hävettänyt pyytää kultsia ostamaan kuukautissuojia, niin eipä hävetä enää :D
Ton jälkeen en oo uskaltanut nukkua kupin kaa, koska en ehkä kuitenkaan halua, että viitenä aamuna kuussa poikakaveri toimii myös mun gynenä....
Toinen ongelma on se, että hölkätessä ja vatsalihaksia tehdessä kuppi valskailee myös välillä. Noiden aktiviteettien aikana oon sit suosiolla käyttäny tamponia, ettei mitään vahinkoja pääse sattumaan.
Eli ei tuo kuppi oo mua ihan kokonaan vapauttanut kertakäyttösuojista, mutta on se ainakin vähentänyt niiden käyttöä ja kyllä kai siitä pitemmän päälle on hyötyä niin luonnolle kuin kukkarollekin.
Niin ja anteeksipyyntöni kaikille niille, jotka järkyttyivät tekstistä ja sen mahdollisesti aiheuttamista mielikuvista...:D