Voi ny elämän kevät ja kymmenen pientä kääpiötä...
T.K. sanoi:
Mistäköhän ihmeestä nyt yht'äkkiä ilmestyy uusia punttimimmejä, jotka hehkuttavat jotain hemmetin kuppia ja joilla kaikilla on vain muutama postaus...
Ihan kuin joku olisi päättänyt aloittaa kuppimarkkinoinnin täälläkin, köh.
S-T ehtikin jo kommentoida ihan riittävästi tätä kohtaa. Sen verran vielä sanon itsekin, että mietipä nyt, T.K., toisenkin kerran, ennenkuin seuraavan kerran painat sitä "send post" - nappia, voit todellakin pahoittaa ihmisen mielen ja pahasti tuonkaltaisella ivailulla ja suoranaisella ****anjauhannalla. :curs:
T.K. sanoi:
Mua kyseinen tuote ei kiinnosta pätkääkään. En todellakaan haluaisi ruveta säheltämään tollaisen vehkeen kanssa. Kuka oikeasti haluaisi ruveta duunissa tai koulussa tyhjäämään ja pesemään kuppiansa, buahaha. Toi näyttääkin tosi isolta... :urjo:
Jos kyseinen tuote ei sinua pätkääkään kiinnosta, niin miksi ihmeessä sinä tätä ketjua ylipäätään luet...?
Ja muuten, jos olisit tutustunut noihin Kuukuppikunnan sivuihin, niin tietäisit, että tuota kuppia ei suinkaan välttämättä tarvitse tyhjentää koulu/työpäivän aikana/kaupungilla ollessa...
T.K. sanoi:
Onhan tuo silti ympäristöystävällisempi... Vai onko edes? Eihän toi edes maadu, kuten monet muut vaihtoehdot...
Tiedoksesi: terveyssiteissä on MUOVIA, joka ei ainakaan meikäläisen ymmärryksen mukaan ole maatuva aine... Ja entäpä pakkaukset? Muovia nekin usein. Pari pientä kuppia vs. kasoittain muovipitoisia siteitä pakkauksineen (varsinkin, jos käytät yksittäispakattuja siteitä, jolloin pakkausmuovin määrä moninkertaistuu), kumpikohan se olikaan loppujen lopuksi se ekologisempi vaihtoehto...?
T.K. sanoi:
Ai niin, ja mä kyllä säälin niitä miehiä, jotka alistuvat punastelemaan SILLÄ hyllyllä etsien tyttöystävilleen tai vaimoilleen siivellisiä superlarge jättikoko siteitä. Olen kyllä oikeasta ajoituksesta ja varastojen riittävyydestä niin perillä, ettei ikinä tulisi tilannetta, että jonkun reppanan lähettäisin asioilleni.
:lol2: Voi lapsikulta, ehkä sinäkin vielä joskus pääset eroon tuosta häpeilevästä ja häveliäästä asenteesta - ja reppanamiehestä, joka ei ymmärrä kuukautisten olevan oikeasti luonnollinen osa naisen elämää. Uskotko jos kerron, että en ole huomannut avokkini punastuvan KOSKAAN, kun olen ostanut siteitä yhteisiä kauppareissuilla - nii'in, kuvittele, ihan avoimesti mieheni nähden!
- ja että hän on jopa oma-aloitteisesti kauppaan lähtiessään kysynyt, että tarviitko siteitä, tuonko sulle? Ja senkin teki punastumatta, mokomakin :D
Feikkiedit: Sanonpa uudestaan sen, minkä jo kerran aikaisemmin tässä ketjussa: En voi kuin ihmetellä sitä monella NAISELLA olevaa asennetta/ajatusmaailmaa, että kuukautiset olisivat jotenkin hävettävä/likainen/ällöttävä/tiessunmitä juttu - harva asia kun oikeasti on niin luonnollinen ja naisen elämään kuuluva...! Ja niin kauan kuin me naisetkaan emme pysty edes jollain tapaa asiallisesti näihin juttuihin suhtautumaan, niin miten ihmeessä voimme sitä odottaa miehiltä...?