Kuukauden aikana tapahtunut kehitys (ikä: 15v)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomzor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli kuukauden oon käyny salilla nyt, ennen tätä oo käyny ikinä et ei saa nauraa.. :D
Hauiskääntö mutkatangolla seisten: 18.5kgx4 --> 23.5kgx6
jalkaprässi 5x101kg --> 4x201kg
mave 60kg --> 80kg (tulee aina kokeiltu 'enkkaa', en tie miks..)
penkki 5x20kg --> 5x 35kg
ylätalja 8x60kg --> 8x 85kg

lisäravinteita: hera, BCAA, kreatiini, kofeiinii ja.. siinä se

Puuttuu useita liikkeita tosta mut noi tuli ekana mieleen, mitä mieltä ootte..?

Ylätaljassa tai hauiskäännössä sillä raudan määrällä ei ole mitään väliä, kunhan on liikeradat kohdallaan ja tuntuu siellä missä pitäis.

Edit: Tai no eiköhän se näin vähän kaikessa ole :david:

toi ylätalja vaikuttaa ainaki omaan korvaan kovalta :D verrattuna muihin liikkeisiin siis.
tai sit itte oon niin paska siinä :(

Juu itsekkin katselin tuota ylätaljaa... Ihan puhtaasti ei voi mennä noilla raudoilla, jos vertaa esim penkkiin... Ellei sitten selkäpuoli lähentele Quasimodoa:P

ja aika hasselhoffia perustaa tälle oma ketju? :D

Tolla ylätaljatuloksella pitäisis nousta reilusti toista sataa mavesta vaikkei omistaisi edes jalkoja :D

(Onkohan aloittelijalle BCAA kovin merkityksellinen...?)

Ylä-talja ja penkki suhde kans aika hieno. :)
Ite käyny kohta pari vuotta salilla ja ylä-taljassa 55kg, mutta taas mavea reilun kuukauden nyt runkannu mutta menee kyllä helposti yli 80kg ykkösellä.

Niin ja jalkaprässi on aika kova imo, tietty olis kiva nähä millasella liikeradalla teköö..onko tohon 201:teen lisätty laitteen paino vai onko tossa pelkkä raudan paino ? Mistä toi 1 kilo siihen tulee ? :D

e. Pari fotoa olis kyllä paikkallaan..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli kuukauden oon käyny salilla nyt, ennen tätä oo käyny ikinä et ei saa nauraa.. :D
Hauiskääntö mutkatangolla seisten: 18.5kgx4 --> 23.5kgx6
jalkaprässi 5x101kg --> 4x201kg
mave 60kg --> 80kg (tulee aina kokeiltu 'enkkaa', en tie miks..)
penkki 5x20kg --> 5x 35kg
ylätalja 8x60kg --> 8x 85kg

lisäravinteita: hera, BCAA, kreatiini, kofeiinii ja.. siinä se

Puuttuu useita liikkeita tosta mut noi tuli ekana mieleen, mitä mieltä ootte..?

On ihan normaalia että, tulokset nousee ensimmäisen kuukauden tai jopa ensimmäisten 2v aikana nopeasti. Jos lukuja vertaa alkutilanteeseen, niin on kehitys ollut normaalia. Ylätaljan selityksenä varmaan on painopakan painojen merkkaaminen ja laitteen muu rakenne.

Lisäravinnesetin vaihtaisin johonkin valmiiseen palkkariin. Tai jos ei muuta niin jättäisin tuon kofeiinin pois.

Eikö kellään tullut mieleen, että välityssuhteet ovat aika erilaisia taljoissa. Esim eräällä uimahallin salilla vedin kevyesti "100kg" ylätaljassa sarjoja. Kun nykyisellä salilla sarjat ovat 60-70kg.

Siis pointti on siinä, että jos laatassa lukee 100, niin ei se helkkari tarkota automaattisesti 100kg...

Eikö kellään tullut mieleen, että välityssuhteet ovat aika erilaisia taljoissa. Esim eräällä uimahallin salilla vedin kevyesti "100kg" ylätaljassa sarjoja. Kun nykyisellä salilla sarjat ovat 60-70kg.

Siis pointti on siinä, että jos laatassa lukee 100, niin ei se helkkari tarkota automaattisesti 100kg...

Kitka ja kaikki muut voimat vaikuttaa tulokseen lisäksi ja liikkeen voi tehdä vain puolella liikeradalla auttaen käsillä ja nykäsemällä kunnolla. Ei noi tulokset ole millään tavalla vertailukelposia.

Kyllä tosiaan kuulostaa kovalta ylätalja ja prässikin verrattuna muihin liikkeisiin.. Kerroppa mittasi? Ite oon käyny paljon kauemmin salilla ku sinä ja mulla on muut tulokset paljon kovempia ku sulla paitsi tuo ylätalja, vaikka oon aika kova vetämään leukoja :) Pisti silmään tuo BCAA, vaikka oot noin vähä aikaa käyny salilla nii vissii panostat lisäravinteisiin aika kovasti, sillä eikös tuo BCAA ole aikas tyyristä?

Hyviä tuloksia 15-vuotiaalta.

Kuitenkin imo kaikki taljoilla ja prässeillä yms laitteilla tehtävien liikkeiden sarjapainot on parhaimmillaankin vain suuntaa antavia, koska niihin tosiaan vaikuttaa niin monet asiat. Yhdellä taljalla saat sen 10x150kg, toisella 10x50kg.

Back
Ylös Bottom