Kuukauden aikana tapahtunut kehitys (ikä: 15v)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomzor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Äh, itsehän olen reenannut huomattavasti kauemmin, kuin ketjun aloittaja, mutta silti mulla ei oo tapahtunut läheskään yhtä paljon kehitystä. Tai no, ehkä jossain taljoissa tai muissa vastaavissa, mutta penkki on noussut hikiset viisi kiloa. Nyt on seuraavalle viikolle tarkoitus vaihtaa ohjelmaa, katsotaan mitä siitä seuraa. Itse kyllä olen vähän nuorempi, kuin ketjun aloittaja (loppuvuosi -95).

Ptiää kait sitä jotain omiakin tuloksia pistää tähän :D Älkää naurako!

Penkki 55kg
Kyykky 80-110kg (3x8 75kg)
Reidenkoukistus 2x8 60kg (en hallitse SJMV:n tekniikkaa :))
Hauiskääntö tangolla 2x8 26.5kg
Ylätalja 2x8 55kg
Kulmasoutu käsipainoilla 3x8 (per puoli) 22.5kg
Olankohautus 2x8 75-77.5, Oikeastaan ainoa liike, jossa on tapahtunut kehittymistä lähs joka kerta

Penkki 55kg
Kyykky 80-110kg (3x8 75kg)
Reidenkoukistus 2x8 60kg (en hallitse SJMV:n tekniikkaa :))
Hauiskääntö tangolla 2x8 26.5kg
Ylätalja 2x8 55kg
Kulmasoutu käsipainoilla 3x8 (per puoli) 22.5kg
Olankohautus 2x8 75-77.5, Oikeastaan ainoa liike, jossa on tapahtunut kehittymistä lähs joka kerta
Fotoja ? Strategiset mitat ?

Ylä-talja samalla ku mulla, tosin ite teen 3 sarjaa, muutama vuoden oon vanhempi ja 2v kohta salia takana. :|
Et oo mavee tehny ?
Kyykkin sama kun mulla, höh, onneksi penkki reippaasti parempi.

Onko hauiskäännössä rautaa 26.5kg tangossa vai onko tanko laskettu joukkoon ?
Paljonko edes tommonen "scot haukkari tanko" painaa ?

http://www.youtube.com/watch?v=FPTnYMpAkcY
Tollanen siis

Kovoia tuloksia täällä kyllä näkee 94 ja 95 syntyneillä. :wtf:

.

Ylä-talja samalla ku mulla, tosin ite teen 3 sarjaa, muutama vuoden oon vanhempi ja 2v kohta salia takana. :|
Et oo mavee tehny ?

Tollanen siis

Se painaa yleensä 7,5-10kg. (Voi olla 12,5kg myös?)

Et oo mavee tehny ?

Tollanen siis

Mavessa ei oo tekniikka tarpeeksi hyvin hallussa, vaikka yritystä on ollut kovasti. En siis enää tee sitä ollenkaan. Hausikäännössä on siis sarjoissa mukana päissä 8.25 kiloa, ja oletin että tanko painaa sen 10kg.

En nyt kovin koviksi sanoisi omia tuloksiani, kun eivät ole kehittyneet juuri nimeksikään. Monen vuoden jääkiekkotaustalla on kuitenkin varmasti melko paljon vaikutusta nuihin tuloksiin, etenkin kyykkyyn. Mutta kyllä viime talvesta on reisissä selvästi taantumaa, kun en ole nyt neljässä kuukaudessa (!) reenannut jalkoja kuin kaksi kertaa, ja viimeinen jääkiekonpeluukertakin on jostain huhtikuulta. Ensi talvena kyykystä 150kg :rock: :D

edittiä: Aikaisemmin ei siis jalkojen reenaus kiinnostanut, nyt on tullut aina vain esteitä loppuviikolle, kun silloin oon yleensä tehny jalat.

Mavessa ei oo tekniikka tarpeeksi hyvin hallussa, vaikka yritystä on ollut kovasti. En siis enää tee sitä ollenkaan. Hausikäännössä on siis sarjoissa mukana päissä 8.25 kiloa, ja oletin että tanko painaa sen 10kg.

En nyt kovin koviksi sanoisi omia tuloksiani, kun eivät ole kehittyneet juuri nimeksikään. Monen vuoden jääkiekkotaustalla on kuitenkin varmasti melko paljon vaikutusta nuihin tuloksiin, etenkin kyykkyyn. Mutta kyllä viime talvesta on reisissä selvästi taantumaa, kun en ole nyt neljässä kuukaudessa (!) reenannut jalkoja kuin kaksi kertaa, ja viimeinen jääkiekonpeluukertakin on jostain huhtikuulta. Ensi talvena kyykystä 150kg :rock: :D

edittiä: Aikaisemmin ei siis jalkojen reenaus kiinnostanut, nyt on tullut aina vain esteitä loppuviikolle, kun silloin oon yleensä tehny jalat.

Miksi ei voi siirtää viikon loppussa treenattavia treenejä viikon alkuun seuraavalle viikolle, jos kerran jää väliin?

Miksi ei voi siirtää viikon loppussa treenattavia treenejä viikon alkuun seuraavalle viikolle, jos kerran jää väliin?

Koska silloinkin jää yleensä joku päivä väliin. Joskus saatan (nyt kesällä) olla esim. 4 päivää viikossa kotona, ja yhtenä päivänä ei aukinaiset salivuorot sovi yhteen omien hommeleitten kanssa.

Toinen syy on se, että jos siirtäisin sen seuraavan viikon alkuun, sitten tulisi mitä luultavammin 3 krt penkkiä, ja mielestäni se on liikaa yhdelle viikolle.

Koska silloinkin jää yleensä joku päivä väliin. Joskus saatan (nyt kesällä) olla esim. 4 päivää viikossa kotona, ja yhtenä päivänä ei aukinaiset salivuorot sovi yhteen omien hommeleitten kanssa.

Toinen syy on se, että jos siirtäisin sen seuraavan viikon alkuun, sitten tulisi mitä luultavammin 3 krt penkkiä, ja mielestäni se on liikaa yhdelle viikolle.

Miten siinä jää mikään väliin. Teet esim näin:

MA: Treeni 1 TI: Treeni 2 TO: Treeni 3 PE: Treeni 4

Perjantaina et ehdi treeniä tekemään, joten siirrät treenin 4 seuraavan viikon maanantaille. Maanantain treenin siirrät tiistaille. Tiistain torstaille. Ja torstain perjantaille.

Miten siinä jää mikään väliin. Teet esim näin:

MA: Treeni 1 TI: Treeni 2 TO: Treeni 3 PE: Treeni 4

Perjantaina et ehdi treeniä tekemään, joten siirrät treenin 4 seuraavan viikon maanantaille. Maanantain treenin siirrät tiistaille. Tiistain torstaille. Ja torstain perjantaille.

Mutta kun se ei läheskään aina mee suunnitellusti... Tarkoitin että nuo neljä päivää sattavat olla vaikka viikon neljä ekaa päivää, se on ihan sattumasta kiinni, että meneekö ne kaikki treenit viikkoon.

Mutta kun se ei läheskään aina mee suunnitellusti... Tarkoitin että nuo neljä päivää sattavat olla vaikka viikon neljä ekaa päivää, se on ihan sattumasta kiinni, että meneekö ne kaikki treenit viikkoon.

No mutta minkä takia aina pitää joustaa jaloista. Sanoit tuossa että teet paljon penkkiä, niin mikset vaan karsi sitä ja treenaa jalkoja yhtenä päivänä ekstrana varmuuden vuoksi? Varsinkin, kun sinulla ei ole penkissä kehitystä tullut tuolla treenityylillä, niin kai sitä voisi karsia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No entä sitten, jos ei mene? Ei se nyt ihan niin päivän päälle ole. Itellä on 3-jakoinen käytössä ja yleensä pyrin siihen, että joka toinen päivä käyn salilla. Mutta jos en jostain syystä pääse joku treenipäivä lähtemään, niin teen seuraavana päivänä sen, mikä jäi tekemättä ja jatkan kiertoa aivan normaalisti - jos sattuu, että seuraavana päivänä pääsen lähtemään ja tuntuu, että jaksaa hyvin niin totta helvetissä olen mennyt. Mutta sitten on ollu jo pakko pitää ainakin päivän paussi, joskus jopa pari.

Ei sen siis tarvitse mennä aina suunnitellusti, mutta en missään nimessä jättäisi mitään tiettyjä treenejä väliin.

Aika ihmeelliseltä kuulostaa juu nämä ylätaljapainot. Itse penkkaan 95kg, ja teen ylätaljaa tavallisesti 50-60kg:lla. Kuulostaisi ketjun aloittajan ylätaljapainot hyviltä suhteessa muihin liikkeisiin, vaikka ne olisivatkin paunoina.

En tajunnut ketjun ideaa...

Aika ihmeelliseltä kuulostaa juu nämä ylätaljapainot. Itse penkkaan 95kg, ja teen ylätaljaa tavallisesti 50-60kg:lla. Kuulostaisi ketjun aloittajan ylätaljapainot hyviltä suhteessa muihin liikkeisiin, vaikka ne olisivatkin paunoina.

Ai onko tässä semmoinenkin :eek:

Saatiaholle, että nyt oon juuri vaihtamassa ohjelmaa, ja sen sanoin jo tuossa edellisessä viestissä. Arnoldin G6:ta oon nyt seuraavalla viikolla aloittamassa

Olisi helpompaa suhteuttaa selän ylöspäin suuntautuvaa vetovoimaa, jos ylätaljan sijasta ilmoitettaisiin leuanvetotuloksia ja kerrottaisiin omapaino ja mahdolliset lisäpainot. Noiden taljojen vastukset ovat niin erilaisia, etteivät ne kerro paljoa.

Olisi helpompaa suhteuttaa selän ylöspäin suuntautuvaa vetovoimaa, jos ylätaljan sijasta ilmoitettaisiin leuanvetotuloksia ja kerrottaisiin omapaino ja mahdolliset lisäpainot. Noiden taljojen vastukset ovat niin erilaisia, etteivät ne kerro paljoa.

Sama on leuanvedon tekniikassa... Joku vetää pelkästään hauiksilla 35-40cm vastaotteella, joku taas vetää leveällä myötaotteella, joka taas ei ilmeisesti ota juuri ollenkaan hauiksiin, vaan pelkästään selkään.

Ja itsellä parantui vuosi sitten leuat satunnaisella vetelyllä kuukauden aikana kotona alle kymmenestä helposti yli viiteentoista, että ehkä tämäkin kertoo jotain (ote oli tällöin enimäkseen käsivarsiin kohdistuva.)

Sama on leuanvedon tekniikassa... Joku vetää pelkästään hauiksilla 35-40cm vastaotteella, joku taas vetää leveällä myötaotteella, joka taas ei ilmeisesti ota juuri ollenkaan hauiksiin, vaan pelkästään selkään.

Ja itsellä parantui vuosi sitten leuat satunnaisella vetelyllä kuukauden aikana kotona alle kymmenestä helposti yli viiteentoista, että ehkä tämäkin kertoo jotain (ote oli tällöin enimäkseen käsivarsiin kohdistuva.)
Ihan missä vain liikkeessä voi huijata. Ja tottakai tulokseen ilmoitetaan, onko tehty myötä- vai vastaotteella. Myötäote ottaa epäsuorasti myös hauiksiin. Niinhän mikä vain liike voi parantua kuukaudessa roimasti, kuten maastaveto, mutta tulos se on silti? Jos liike tehdään puhtaasti ja niin hyvin kuin sen pystyy, on se vertailukelpoinen. Hiukan maalaisjärkeä nyt...

Niinhä ne onkin, mutta muistakaa enemmän tekniikoita ja tekijöitä on joka lähtööön, eine painot.... noi talja painot ei kerro hevon vittuakaaan.:piis:

no prkl laitellaampa itekki näin 15 vuotiaana noita tuloksia :D

Penkki 5x65
Ylätalja 10x80
Prässi 5x110
MaVe 5x100
Pystypunnerrus 5x40
Hauiskääntö 8x35

kunnollista salitreeniä takana n.2,5kk

Back
Ylös Bottom