Kuukauden aikana tapahtunut kehitys (ikä: 15v)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomzor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On kyl aika kova ylätalja :david:.
Omia tuloksia leuat 18 enkkari mut painoa tullu lisää nii ei varmaa mee enää ku 15
mave taitaa pyöriä siellä 170 kg koska sain viimeksi toukokuussa kevyen 150 kg
penkki 85-90. 85 on nostettu mutta toukokuussa ja sarja painot on noussut kovasti
kyykky maksimia en oo testannu mut 3x6 80 kg
scott haukka 27,5 kg 2x8
pystypunnerus kp PUHTAASTI 18,5 kg ja 2x8

Ikää on 15 v pituutta 190 ja painoa sellaset 85
Kehitys ollut omasta mielestä hidasta koska aloitin punttauksen jo viimevuonna mutta tein ekan ½ vuotta ihan fiilis tuntumulla eli menin salille jos huvitti . Kunno reeniä on takana n. ½ vuotta.

Kyllä kuten sanoin alussa reenailu oli vaan sellasta vitun pelleilyä nii tollasia epäsuhtaisuuksia on päässy syntymään. Ja tuo kyykky oli tosi löysä olin tehny vähä aika pitempää sarjaa nii päätin vaa kokeilla et paljolla menis 2x8. Saisin varmaan 2x8 90 kg

Kyllä kuten sanoin alussa reenailu oli vaan sellasta vitun pelleilyä nii tollasia epäsuhtaisuuksia on päässy syntymään. Ja tuo kyykky oli tosi löysä olin tehny vähä aika pitempää sarjaa nii päätin vaa kokeilla et paljolla menis 2x8. Saisin varmaan 2x8 90 kg
3x6 90 kg :D näytti tulleen ylempään viestiinki typo eli oon 16 v

Tässä omia raw tuloksia, tosin ei kuukauden aikana otettuja... oma paino n.66.5 nosto hetkellä

penkki 85x1
niskantakaa punnerrus 45x8
vino penkki kp 30x7
kyykky 170x1
maastaveto 130x1

penkki, mave ja kyykky on ipf säännöillä nostettuja

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä toivon et ihmiset ottaa huomioon että tähän threadiin on postannu joku 6 eri tyyppiä tuloksiaan. Ei ne vipit maksais ku yhen viikon viikkorahat...:rolleyes:

On olemassa sellasia taljoja joissa on veto mahdollisuus sekä ylhäältä että alhaalta, kyseinen menetelmä yleensä PUOLITTAA painon.

Kuukausi on pieni aika treenamisessa ja "tekemättömät" lihakset reagoivat nopeasti uuteen ärsykkeeseen (treeniin).
Vaahtoan ja jeesustelen että älä käytä prässissä liian isoja painoja (tai muissakaan), varsinkin kun olet juuri alottanut treenaamisen. Pidempiä sarjoja hyvällä tekniikalla, saattaa tulla polvi- ym nivelkipuja jos ja KUN tekniikka on vielä hiomaton !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom