Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pippuri82 sanoi:kummalta mieluummin kysyisitte jotai apua treeniin pieneltä naiselta joka ei itse nostele painoja vai siltä bodari saliohjaajalta?
vilma-liina sanoi:Miks ihmeessä täytyy edes kysyä näin itsestään selviä asioita?
Kumman antaisit suorittaa sinulle sydänleikkauksen: sydänkirurgin vai taksikuskin? Kumman palkkaisit suunnittelemaan kännykkää: sähkötekniikan diplomi-insinöörin vai siivoojan?pippuri82 sanoi:kummalta mieluummin kysyisitte jotai apua treeniin pieneltä naiselta joka ei itse nostele painoja vai siltä bodari saliohjaajalta?
pippuri82 sanoi:kummalta mieluummin kysyisitte jotai apua treeniin pieneltä naiselta joka ei itse nostele painoja vai siltä bodari saliohjaajalta?
pippuri82 sanoi:kaikki te joille kuntosaliohjaaja tai PT tms on tehnyt saliohjelman niin millai se on ollu?
erityisesti haluaisin tietää juuri tätä perusvoima ohjelmaa ku on satoja eri menetelmiä mite sitä massaa saadaa,kuten täällä pakkiksella keskustellaa..
pippuri82 sanoi:erityisesti haluaisin tietää juuri tätä perusvoima ohjelmaa ku on satoja eri menetelmiä mite sitä massaa saadaa,kuten täällä pakkiksella keskustellaa..
pippuri82 sanoi:ja mikähän sinun mielestäsi GILLYANNE on perusvoiman ja massan hankinnan ero?olisi todella hauska kuulla
menikö vähä sanat sekasin..?
En ole Gillyanne, mutta:pippuri82 sanoi:ja mikähän sinun mielestäsi GILLYANNE on perusvoiman ja massan hankinnan ero?olisi todella hauska kuulla menikö vähä sanat sekasin..?
vilma-liina sanoi:Jos on pätevä, niin on pätevä, varusteista viis.
En minäkään ole Gillyanne, mutta onhan noissa eroa. Perusvoima on tietysti hieman vaikeasti määriteltävä käsite, mutta jos haluaa hankkia perusvoimaa, niin siinä vaiheessa ei periaatteessa katsota lainkaan, sitä tuleeko massaa vai ei ja mihin mahdollinen massa tulee. Voimatreenissä tarkoituksena on tosiaan saada voimaa, muusta oikeastaan välittämättä. Massan hankinnassa taas ei katsota niinkään paljon painojen perään, vaikka nousujohteisuus onkin hyväksi. Pyrkimyksenä on vain saada lisää lihasta.pippuri82 sanoi:ja mikähän sinun mielestäsi GILLYANNE on perusvoiman ja massan hankinnan ero?olisi todella hauska kuulla
menikö vähä sanat sekasin..?