Kunka paljon tiputatte painoa per viikko dieetillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bdR
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

bdR

Ajattelin ens vuoden alusta alottaa ekan kerran kunnon dietin. Aikasemmin on tiputellut painoa aina silloin tällöin.Nyt ajattelin repestä kerralla ja kunnolla.

Pitäis saada helmi,maalis,huhti ja toukokuun aikana 10-15kg pois? onko liian optimistinen tavoite? Läskiä löytyy jonkun verran, eli on oikeasti jotain poistettavaa.

Onko kukaan onnistunut puodottamaan painoa 1kg/viikko useamman viikon ajan niin, että lihakset säilyy? Itse ajattelin, että 0,5kg/viikko olis hyvä tahti.

0,5kg viikossa on sopiva ja järkevästi toteutettavissa oleva vauhti. Ekalla viikolla humahtaa nesteiden myötä enemmänkin mutta ne palaavat dietin lopetuksen myötä, kannattaa se muistaa.

Itse tiputin viime keväänä 106-->98kg 3kk aikana, sen 500Kcal miinuksella per vuorokausi. Lihasta ei hirveästi lähtenyt ja tulokset tippuivat vasta viimeisen kuukauden aikana muutaman kilon.

Uskoisin siis että fiksusti tekemällä saat päälle 10kg tiputettua :thumbs:

Onko kukaan onnistunut puodottamaan painoa 1kg/viikko useamman viikon ajan niin, että lihakset säilyy? Itse ajattelin, että 0,5kg/viikko olis hyvä tahti.

Tuo 0,5kg on hyvä ja helposti toteutettavissa oleva tahti, mutta kyllä tuo 1kg/vk on myös mahdollinen. Tosin silloin koko projekti täytyy viedä alusta lähtien suunnitelmallisesti ja aikamoisella draivilla läpi... eikä se välttämättä onnistu vielä sittenkään :)

Itselläni on siis kokemusta tuosta 1kg/vk dieettauksesta ja viikkoja tuli yhteensä 24 ja kiloja lähes sama määrä, ja kyseessä siis ihan peruskaurapuurodieetti, mutta treenimäärä oli se, mikä oli poikkeuksellisen suuri.

Veikkaan, että 1kg/viikko on liian rankka mulle, joten meen 0,5kg/viikko - 0,7kg/viikko tahdilla.
Jos en saa 4 kuukaudessa 10kg pois, niin sitte saan luvan pysyä läskinä :D.

Miten pidätte motivaationne yllä dietin aikana. Mulla tuppaa olemaan toi psykologinen nälkä sen verran suuri. Kertokaa niksinne?

Tuo 0,5kg on hyvä ja helposti toteutettavissa oleva tahti, mutta kyllä tuo 1kg/vk on myös mahdollinen. Tosin silloin koko projekti täytyy viedä alusta lähtien suunnitelmallisesti ja aikamoisella draivilla läpi... eikä se välttämättä onnistu vielä sittenkään :)

Itselläni on siis kokemusta tuosta 1kg/vk dieettauksesta ja viikkoja tuli yhteensä 24 ja kiloja lähes sama määrä, ja kyseessä siis ihan peruskaurapuurodieetti, mutta treenimäärä oli se, mikä oli poikkeuksellisen suuri.

Täytyy antaa täys tunnustus 24viikko 1kg/viikko dietistä! :worship:

2 vuotta sitten ite diettasin 12 viikkoa 1kg/per viikko tahdilla ja toimi, lihastakaan ei oikeestaan lähteny yhtään, silloin oli kyllä kehossa sitä rasvaa mistä ottaa :jahas:

2 vuotta sitten ite diettasin 12 viikkoa 1kg/per viikko tahdilla ja toimi, lihastakaan ei oikeestaan lähteny yhtään, silloin oli kyllä kehossa sitä rasvaa mistä ottaa :jahas:

Näinhän se menee, jos rasva on tosi paljon, eli reilusti yli 20% rasvat, ei tuo kilo viikossa ylityskään mikää ihme juttu ole. Ja jos salilla treeni kulkee ja muuten jaksaa, ei voi kovasti lihaskatoakaan tulla.

Jos taas lähtee jostain esim. 10% rasvoista tiputtaa alemmas, alkaa joku 0,5 kg viikossa oleen jo hyvä tahti. Itsellä tollasesta 15-17% rasvoista tippuu vielä kilo viikossa suht helposti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
veikkaan, että mun rasva prosentti on sellaset 20. Pitäis kyllä tavotteeseen päästä ja ehkä vähän ylikin.

Itse pudottanut tällä dietillä 01/06 117kg (rasvat yli 20 %, 2vuotta massaa),nyt 95,3kg rasvat about 12-15 % ,alussa menee helposti se -1000g ja sitten tasasen tappavasti -500g dietti loppuun asti.Six päkkiin mennään n: 88 kg ,joten kovaa tsemppiä ja treenejä sinnekkin.Molempi parempi,mutta ei kannata " nähdä nälkää,kun ei ole pakko...
"Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty" .:D

Näinhän se menee, jos rasva on tosi paljon, eli reilusti yli 20% rasvat, ei tuo kilo viikossa ylityskään mikää ihme juttu ole. Ja jos salilla treeni kulkee ja muuten jaksaa, ei voi kovasti lihaskatoakaan tulla.

Jos taas lähtee jostain esim. 10% rasvoista tiputtaa alemmas, alkaa joku 0,5 kg viikossa oleen jo hyvä tahti. Itsellä tollasesta 15-17% rasvoista tippuu vielä kilo viikossa suht helposti.

totta tuokin, mutta eikö 10 % rasvat oo jo aika kireessä kunnossa, ainakin näin maallikon korviin kuulostaa melko vähältä rasva määrältä;)

totta tuokin, mutta eikö 10 % rasvat oo jo aika kireessä kunnossa, ainakin näin maallikon korviin kuulostaa melko vähältä rasva määrältä;)

Kyllähän tossa pitäis jo vatsapalat erottua. Mutta aika pitkä matka tosta esim. kisakuntoon on. Hulkin ketjusta kuvapuolelta voi katsoa miltä näyttää alle kympin rasvoissa oleva ja siitä itsensä kisakuntoon vetävä.

Eli ei tuo kymppi mikään ihmeellinen kireys ole, tosin mulle vieläkin saavuttamaton "tavoite". ;)

Kyllähän tossa pitäis jo vatsapalat erottua. Mutta aika pitkä matka tosta esim. kisakuntoon on. Hulkin ketjusta kuvapuolelta voi katsoa miltä näyttää alle kympin rasvoissa oleva ja siitä itsensä kisakuntoon vetävä.

Eli ei tuo kymppi mikään ihmeellinen kireys ole, tosin mulle vieläkin saavuttamaton "tavoite". ;)

Missä siis tarkalleen on nuo kuvat tuosta kiristelystä?? Siellä "Legendaarinen hulkki kuvissa" -threadissa vai missä? Ja jos siä ni mis siellä :/?

:kippis1:

Kyllä on mulla kans 0.5kg/viikko toiminu hyvin. Kilo viikossa on jo vähän liian kova vauhti, ainakin mulle tai sit saa paastota kunnolla... ja siinä en näe järkeä. No joo...
Edellisellä dieetillä, joka kesti noin 3kk reenasin punttia 3-4 kertaa/viikko, lenkkiä otin dieetin loppuvaiheessa 5 kertaa/viikko, johon sisälty pari 60min juoksulenkkiä, yksi 45min aamukävely ja kaksi 30min juosulenkkiä suoraa salilta... ja soin 5 ateriaa päivässä.
Suunnilleen tällä taktiikalla pudotin 0.5-1.kg viikossa...
Samalla tavalla aion edetä ensi kerrallakin.

Itekki koitan tässä pari kiloa laihduttaa. 2Viikkoo sitte alotin ja 2½kg poissa. Hirveen heikko olo koko ajan ja punttaus ei suju..

Mites teillä muilla?

Hmm noh jos on rasvaa kui hylkeellä nii 1kg per viikko ei oo paha, mutta jos on vähä edes normi-ihmisen rasvoissa niin joku 0,5kg per viikko. En lähtisi tipputtaa painoa 1kg per viikko jos rasvat o alle 10%.

Niin. Tuleekos siitä paljon läskiä kun esim. tänää on treenit 21:30-23:00, himassa ehkä 23:30 ja sen jälkeen oon syöny jotain hiilaripitoista ruokaa ja sitte koisii?

Itelläkin tippunut 0.5kg-1.0kg vikkotahtia, joka on se yleisin vauhti. (ja alussa siis nopeempaa, kun nesteet lähtee liitämään).

Muutes, paljonko esim. Hulkilla oli rasvaprosentti kisatessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom