Muutes, paljonko esim. Hulkilla oli rasvaprosentti kisatessa?
Sitä ei moni tiedä, ei edes Hulkki itse, koska ei mittaile ihtiänsä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutes, paljonko esim. Hulkilla oli rasvaprosentti kisatessa?
Veikkaisin, että Timba puhuu tästä postista: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1280232&highlight=29016#post1280232
Oma filosofia on tämmönen tosin en tiiä kui oikea, että jos ollaan offilla niin jos treenit ois vaikka yöllä niin kannataa treenin jälkeisellä aterialla syödä hiilari+proteiini ateria, sillä otetaan maksimaalinen hyöty tästä ns. "anabolisesta ikkunasta". Kroppa pystyy vissiin muistaakseni käyttämään hiilaria ja proteiinia paremmin hyödykseen treenin jälkeen ja hiilaria palautukseen, tietty jos dietillä on niin tarina on toisenlainen.Niin. Tuleekos siitä paljon läskiä kun esim. tänää on treenit 21:30-23:00, himassa ehkä 23:30 ja sen jälkeen oon syöny jotain hiilaripitoista ruokaa ja sitte koisii?
Timppa siis threadejen threadista.Timba79 sanoi:Tota tarkotin, ei vaan aika riittäny alkaa kaivaan tota postausta tuolta suht pitkästä ketjusta.
Veikkaisin, että Timba puhuu tästä postista: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1280232&highlight=29016#post1280232
Kuinkas paljon parina ekana viikkona putoaa nesteet, ennen kuin rasva alkaa palamaan? Muutama kilo? Alussahan keho polttaa maksasta glukoosivarastot, ennen kuin siirtyy läskiin. Ja glukoosin mukana kehosta lähtee nesteitä.
Hei, voisiko joku kertoa, et ku on dieetil niin millä saatte nälän pois? Oon itse aloittanut vasta 4 päivää sit yrittää tiputtaa painoa, mutta huonolla menestyksellä, koska mulle tulee iltaisin kauhea nälkä ja vaikka syön vähäsen, nii tulee taas puolen tunnin päästä nälkä takaisin. :( En laske ollenkaa kaloreita vaan syön normaalia kotiruokaa ja mahdollisimman paljon vihanneksia. Onks se normaalia et tulee kova nälkä just iltaisin ja miten sen saisi poistettua sillee, ettei kuitenkaa syö niin, ettei paino putoa? Liikun niin, et käyn noin 3-4 kertaa viikos lenkil ja salil 2-3 kertaa,mutta luulen et sen takia ku syön iltaisin nii paljon, niin paino ei putoa ollenkaan.Karkkia ja muuta roskaa en syö. Kiitos vastauksista etukäteen ja sori jos on tosi tyhmä kysymys.