Pakko kommentoida tätä ketjua, kuulostaa niin surullisen tutulta...aloitin tonne uuden ketjunkin aiheesta ´kun kroppa sekoaa`mut täällähän te muut enemmän ja vähemmän häirintyneet ootte Täällä on siis yks ittensä totaaliseen ylikuntoon ja säästöliekille puskenut suorittajatyyppi. Kroppa on antanut merkkejä ylirasituksesta viime syksystä lähtien mutta minä se vain lisäsin vauhtia mitä enemmän väsytti ja ahdisti...jouluna olin muutaman viikon sairaslomalla uupumuksen takia mutta kun pahin oli ohi, meno ja treenit vain koveni ja syöminen ja lepääminen väheni. Nyt on tilanne sikäli hyvä et pari viikkoa sitten vihdoin tulin järkiini, myönsin ittelleni, miehelle ja parille kaverille kärsiväni syömishäiriöstä. Aloin (muka) syömään enemmän, mitä en kyllä pysty tekemään, nytkin maha kurisee mut ei vaan voi. No, PT on hankittu jolta toivon saavani apua syömiseen. Mutta kyllä kai tässä taitaa olla aikamoinen ylikunto päällä, kroppa on ihan sekaisin, olen epämääräisesti kipeä ja olo on tosi huono, päätä särkee ja kurkkuun sattuu ja oksettaa...nälkä on muttei kuitenkaan. Stressi on tajuton, haluaisin nyt vain hoitaa (lue:suorittaa) tän asian kuntoon ja alkaa tas treenaamaan, järkevästi kylläkin, sen olen ittelleni luvannut. Kroppa tuntuu reagoivan stressiin aika pahasti, tuntuu että olo on koko ajan huonompi ja nestettä on selkeesti alkanut kertyä...sanoinkuvaamattoman ahdistavaa kun ei mene vaatteet päälle! Mutta teille muille aamuliikkujille voin sanoa et yllättävän nopeesti siihen tottuu ettei aamulla pääse treenaamaan, ittellä on ollut nyt pakko totutella kun loman aikana kroppa sanoi sopimuksen irti ja ei kestä tällä hetkellä edes kevyitä kävelylenkkejä...eli mulle tapahtui se pahista pahin, eli totaalinen liikuntakielto. Siinä onki sulateltavaa...ja samaan aikaan tähän turvonneeseen kroppaan pitäis tunkea ruokaa entistä enemmän...en siis todellakaan tiedä miten onnistun siinä. Mut tässäpä sitä onkin sitten aikaa lukea kaikki maailman elämänhallintaoppaat ja itsensähyväksymisopukset Mutta ihana tietää et ei oo ainut joka näiden asioiden kanssa painii...mä kyllä olen jo oppinu läksyni, toista kertaa en itteeni tähän jamaan päästä. Nyt vaan toivon et ei kerkeis ihan älyttömästi kiloja kertyä ja alkais ees hiukan näkyä valoa tunnelin päässä...