kiitos!
mopsi: musta toi leivän määrä tuntuu karmeelta :D mutta toi vaasan kaurasydän leipä on vaan hyvää ja siitä ei maha sano pahaa
sensor: kiitos vinkistä, yritän ottaa siitä vaarin
mulla on menny viime vuodet vähä persiilleen syöminen, tai no sitten menee ku mä yritän sitä vahdata. vahdata miksi, en tiiä itekään :D noista vähistä hiilareista ja hirveestä liikkumisesta tuli riippuvuus ja vieläkin mä kyllä jään miettimään mitä olen syönyt ja voin muistella monen päivän ruuat.. huoh. Pastasta syön yleensä sitä proteiinipastaa tai ruispastaa, joskus spelttipastaa tai bataattitattari-nuudeleita. uudet potut on hyviä mutta riisii en oo syönyt vuosikausiin, ravintolassa voin syödä mut kotona ei jotenki uppoo, vaikka joku risotto ei pahaa ookkaan. Kvinoaa tai couscousia oon joskus syöny sen sijasta ikäänkuin..
ei mulla suurta kiirettä ole, välillä mietin lepäilenkö turhaan ja tosiaan taka-alalla kolkuttaa ajatus olenko vaan laiska :D vaikkei siitä taida olla kyse, samoja oireita kun sulla ja oikein mikään ei tunnnu kiinnostavan. Tai no pikkuhiljaa enempi ja enempi ja huomaan nauttivani tästä joutenolosta
maalina häämöttäisi lihaksikas vartalo, kiinteä sellainen, nyt usean viikon oleilun ja runsaan, ehkä jopa liiallisen, syömisen seurauksena on semmonen inhottava kertymä vatsassa. Ei sillä, salaa tykkään ku ei päkki loista suonineen mutta salaa mä haluisin olla kiinteempi. Vaikkei tässä ajassa mitään pahaa oo voinukkaa vielä käydä :D