SUPERCARB 1kg -40%

Kun liikkuminen muuttuu pakkomielteiseksi..

hei toverit kertokaahan kuulumisia vai kirmaatteko kesälaitumilla? :)

Mulla ei kyl kovin vahvasti mene.. ei vaan oo sisua perskules :face: ''joka päivä jotain'' on niin pahasti iskostunu päähän. Aamulla oli ihan höntti olo, no eikai sitä muuta ku puuron jälkeen salille, tekee raskas jalkatreeni, alussa oksetti, lopussa olo oli ihana. Mutta nyt hetken päästä ihan sumunen fiilis ja samalla jo suunnittelen mitäs huomenna tai illalla :face: alkaa olee jo itellä pää ihan totaalisen töttöröö! no sen ainakin tein että ekan kerran varmaan vuoteen söin oikeesti ison annoksen pastaa, yleensä sitä vaan noin kourallinen mutta nyt lappasin ihan pussin kyljessä olleen määrän 70 g, ja että teki hyvää :) jotain hyvääkin..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Harmi Minihiiri, että vieläkään ei ole olo helpottanut! Mutta tämä tie on vasta alussa, joten ei ihmekään, että mieli sahaa vielä vastaan.

Mulla on tämä viikko lähtenyt käyntiin paremmin. En ole tehnyt kuin sen yhden treenin päivässä! Ja viime viikkoihin nähden se on jo iso edistysaskel! :) Vähän alkaa olla merkkejä ilmassa lähestyvästä synnytyksestä, joten se on saanut ajatukset muualle ja mielen iloiseksi. Siitä tai uimattomista päivistä johtuen salillakin kulki tänään paremmin kuin piiiitkään aikaan ja sain lisättyä painoja parissa sarjassa. Ihana fiilis. Lisäksi nyt en enää saisikaan mennä altaaseen tulehdusvaaran takia, joten ei tarvitse edes miettiä sitä.

Painoa on tullut viikossa jo melkein kaksi kiloa, kun turvottaa ihan hulluna, mutta luotan siihen, että ne on oikeasti vaan sitä turvotusta. Vaikka turvotus pysyikin paremmin kurissa noilla tuplatreeneillä, uskon, että pääsen niistä ihan yhtä lailla eroon synnytyksen jälkeenkin.

Huomenna menen kävelylle hakemaan tehokkaita supistuksia, en polttamaan kaloreita. :)

Minulla erittäin hyvin!! Olen saanut purettua pakkoliikuntoja pala kerrallaan ja tälle viikolle on tarkoitus pitää kaksi tankkauspäivää :hyper: Vaa´alla en ole käynyt kertaakaan tänne postaamisen jälkeen ja treenit sujuu kuin unelma (kun jää muulta tohottamiselta virtaa oleelliseen!)

Peikkoja vastapalloon - rintamalle kiitos :) Näin me jatkamme!

Kiva kuulla että teillä menee paremmin! :)) kyllä itelläkin vähän kun aattelee, eilen tankkailin paljon ja nyt ei oo morkkista :( wau! Tosin aamulla tein jo keskivartalotreeniä herättyäni.. huoh. Enkä tehny toista treeniä kuuntelin kroppaani ja fiiliksiä. Eilen kyllä painot nous ja mm. Pystypunnerrusta jaksoin tehdä yli 10 kilolla sarjat, voimia on! Aamupalaa oon lisänny reippaasti silläkin lienee merkitystä :)
Mä kävin eilen vaa'alla ja se näytti vähemmän ku vuosiin, vaivaset 47 kiloa eli paino putös yövuoroissa reilusti, viikossa n. 2 kiloa. Miehen kans sovittiin että nyt saa luvan loppuu tää mun naurettava touhu :face: salaa pelkään että kohta joku paikka ei kestä.

Se vapaudu mielesi vallasta kirjakin on postissa tulossa jee :D

163 cm eli en pitkä :D ei totisestikaan enää tänää, eikä kyllä tekis mieli huomennakaan, toivottavasti saan oltua tekemättä mitään :(

Saat kyllä, murra taas vaan yksi kohta kerrallaan. Kannattaa kyllä rohjeta, suosittelen niin lämpimästi!! Ihana saada olla ylpeä ITSESTÄÄN :)

vaikeaa, ahdistus iski jo yöllä :( tullut syötyä niin paljon ja ravintolassakin ihan ähkyyn asti että tehnyt mieli oksentaa.. ja tekis mieli lenkille :(

Nyt olen itse siinä vaiheessa, että ottaa aivan JÄRKYTTÄVÄSTI PÄÄSTÄ, kuinka PALJON AIKAA OLEN HUKANNUT TYPERÄÄN PELLEILYYN!!
Treenit kulkee, olo on hyvä, ei ole hätä minnekään, ruoka maistuu ja sitä riittää ja tavoitteet ovat selkeät.
Puntarilla en ole käynyt viikkoon, enkä siihen muutamaan päivään menekään (ainoastaan valmentajalle pitää seurata, tarvitseeko ruokaa LISÄTÄ ;) ).

Kiltti Minihiiri, ota nyt tämän jääräpään sanasta oppia. Älä sinäkään enää yhtään tuhlaa ihanaa aikaa ja elämääsi johonkin typerään pakkoon ja murehtimiseen. Tämä toinen puoli on paljon kannattavampi. Ja luota, kun kohtaat sen pelon ja ahdistuksen, niin huomaat, että oikeasti NIITÄ EI OLEKAAN!! Vain sinussa itsessäsi, ja kuka on sinusi pomo? Karvanaamainen lommoposkipeikko vai sinä itse`?
NYT TYTTÖ NYT!!

Meidän tyttö syntyi tänä aamuna klo 1.24 ja olo ei voisi olla onnellisempi. Sylissäni lepää nyt maailman ihanin ihmisen taimi ja kaikki ongelmat tuntuvat turhanpäiväisiltä. Voi, kun voisin jakaa teille tätä mielenrauhaa!

hurjasti onnea :hyvä: :)

mä tein tänä aamuna jalkatreenin ihan rauhassa, kun teki mieli. se oli hyvä tunne ja energiaa oli koska oon syöny kun hevonen :D ja olis jääny vielä voimia jatkaa mutta lopetin, syödäkseni. edistystä ja nyt vlopun totisesti en tee mitään. odotan sitä kirjaa kolahtavan postilaatikkoon ja alan lukemaa sitä :) puntarin olen myös nyt heivannut mäkeen, mitä mä sillä teen, en mitään. Ne on numeroita, tärkeeempää on että tunnen ittteni pirteäks, ja näytän hyvältä niin että myös mieheni tykkää eikä sano että kamalaa. NYT! :)

Meidän tyttö syntyi tänä aamuna klo 1.24 ja olo ei voisi olla onnellisempi. Sylissäni lepää nyt maailman ihanin ihmisen taimi ja kaikki ongelmat tuntuvat turhanpäiväisiltä. Voi, kun voisin jakaa teille tätä mielenrauhaa!
Onnea, onnea! Ihanalta kuulostaa. Asiat varmaan saattavat saada uudenlaiset mittakaavat, kun lapsi syntyy. Kaikkea hyvää!

- - - Updated - - -

hurjasti onnea :hyvä: :)

mä tein tänä aamuna jalkatreenin ihan rauhassa, kun teki mieli. se oli hyvä tunne ja energiaa oli koska oon syöny kun hevonen :D ja olis jääny vielä voimia jatkaa mutta lopetin, syödäkseni. edistystä ja nyt vlopun totisesti en tee mitään. odotan sitä kirjaa kolahtavan postilaatikkoon ja alan lukemaa sitä :) puntarin olen myös nyt heivannut mäkeen, mitä mä sillä teen, en mitään. Ne on numeroita, tärkeeempää on että tunnen ittteni pirteäks, ja näytän hyvältä niin että myös mieheni tykkää eikä sano että kamalaa. NYT! :)
Ihana kuulla Minihiiri :). Kirjan kanssa pitkäjänteisyyttä, muutos ei tule hetkessä, mutta se tulee, kun haluaa!

Mä totisesti tahdon muutoksen, ja sillä tiellä pysyn! :) nyt jo huomannut selkeää nousujohteisuutta siinä, ettei heikota eikä myöskään voimat lopu kesken, tosin ei lenkille tee edes mieli hikoilemaan vaan nimenomaan kasvattaa lihasta. Salilla on saanut lisätä painoja ja lihaksissa uudenlaista tuntua, ärsyttääkin että on pitäny syödä niin huonosti :face: tai siis ortorektikon tavoin ja liian vähän. Syöminen, paljon syöminen siis on oikeestaan haastavaa, olen tehnyt niin että vaikka vatsa on täynnä syön taistellen lautasellisen loppuun ja annoskoot on totisesti kasvanu. Joka päivä myös enempi oivariinia leivän päällä ja pähkinöitä kourallinen iltapalalla. Syömisen suhteen jotenkin vapautuneempi olo ja alkaa taas maistumaan. Toivon että näin jatkuu myös yövuoroviikon..

ihania olette kun tsemppaatte! tää pakkis on kyllä pelastanu mut syvästä suosta :)

Heippa muruset!

Tulin nyt vihdoin omiakin kuulumisiani jakamaan. Makoilen kipeenä sängynpohjalla, ei muhun mikään pöpö kai ole iskeny mutta taas menty muuten vaan hiukan liian lujaa.
Oon tehnyt itselleni tarkan liikuntasuunnitelman, tosin voi olla että siitä on edelleen hiukan varaa vähentää tai laskea treenien intensiteettiä kevyemmäksi. Näin ei tule mietittyä koko ajan mitä treenaisin seuraavaksi, vaan se on suunnitelmani liikunnat ja thats it..

Ongelma ei niinkään oo siis ehkä ollut enää tuossa treenin määrässä vaan ravinnossa. Anoreksia peikkonenhan se siellä sanelee ehtojaan ja yöllä puoliksi unissa tämä tyttö ryntääkin sitten jääkaapille syömään kaiken mitä vaan käsiinsä saa. En ahmi herkkuja kuten monet samaa kärsivistä, koska niitä ei mun kodista löydy. Sen sijaan kroppa kuitenkin haluaa kaikkea runsasenergistä ja sokerista, kuten pähkinöitä ja hedelmiä.

Oon nyt päättänyt että tää saa luvan loppua. Sain ton BonnyMoronien suositteleman kirjankin käsiini ja sitä lueskellut jo vitos kappaleeseen asti. Voin sanoa että tuntuu kuin uusi maailma ois avautunut vaikka olen opuksen kanssa vielä alkutekijöissä. Tiedän jo nyt että tuo kirja tulee muuttamaan elämääni sinne minne sen kuuluukin suunnata. Kiitos on liian pieni sana siitä miten tää kirja vinkki sekä muut neuvot mua tulee auttamaan. Mutta muuta en oikein voi, joten kiitos <3

Kuten minnihiirikin tuossa ylempänä sanoi, tää ketju on ollut varmasti tietynlainen pelastus. Vielä mulla on työtä edessä paljon ja varmasti tää tulee kamppailua olemaan vähän läpi elämän mutta tällä hetkellä olo on varma. Mun on nyt pakko ottaa kevyemmin ja opetella taas syömään. Apua saan varmasti taas kun pääsen vihdoin lääkärin puheille muutaman viikon päästä.
Niin ja sinulle murunen vielä muutenkin tsemppiä. Ensinnäkin, hyvin järkyttyneenä sun tosta painosta lueskelin. Nyt vaan ruokaa koneeseen ja rentoja treenejä :)

Ihana kuulla Skyte että sulla menee noin paljon paremmin! :) kirjottelin sulle inboxiin myös

Viiwille ihan hurjan paljon onnea uuden tulokkaan johdosta ! <3 siinä sitä huomaa kuinka elämässä on aika hemmetin paljon tärkeämpiä asioita kun liikunta-ruokapyörässä pyöriminen.

Mä haluan taas elää!

Heippa muruset!

Tulin nyt vihdoin omiakin kuulumisiani jakamaan. Makoilen kipeenä sängynpohjalla, ei muhun mikään pöpö kai ole iskeny mutta taas menty muuten vaan hiukan liian lujaa.
Oon tehnyt itselleni tarkan liikuntasuunnitelman, tosin voi olla että siitä on edelleen hiukan varaa vähentää tai laskea treenien intensiteettiä kevyemmäksi. Näin ei tule mietittyä koko ajan mitä treenaisin seuraavaksi, vaan se on suunnitelmani liikunnat ja thats it..

Ongelma ei niinkään oo siis ehkä ollut enää tuossa treenin määrässä vaan ravinnossa. Anoreksia peikkonenhan se siellä sanelee ehtojaan ja yöllä puoliksi unissa tämä tyttö ryntääkin sitten jääkaapille syömään kaiken mitä vaan käsiinsä saa. En ahmi herkkuja kuten monet samaa kärsivistä, koska niitä ei mun kodista löydy. Sen sijaan kroppa kuitenkin haluaa kaikkea runsasenergistä ja sokerista, kuten pähkinöitä ja hedelmiä.

Oon nyt päättänyt että tää saa luvan loppua. Sain ton BonnyMoronien suositteleman kirjankin käsiini ja sitä lueskellut jo vitos kappaleeseen asti. Voin sanoa että tuntuu kuin uusi maailma ois avautunut vaikka olen opuksen kanssa vielä alkutekijöissä. Tiedän jo nyt että tuo kirja tulee muuttamaan elämääni sinne minne sen kuuluukin suunnata. Kiitos on liian pieni sana siitä miten tää kirja vinkki sekä muut neuvot mua tulee auttamaan. Mutta muuta en oikein voi, joten kiitos <3

Kuten minnihiirikin tuossa ylempänä sanoi, tää ketju on ollut varmasti tietynlainen pelastus. Vielä mulla on työtä edessä paljon ja varmasti tää tulee kamppailua olemaan vähän läpi elämän mutta tällä hetkellä olo on varma. Mun on nyt pakko ottaa kevyemmin ja opetella taas syömään. Apua saan varmasti taas kun pääsen vihdoin lääkärin puheille muutaman viikon päästä.
Niin ja sinulle murunen vielä muutenkin tsemppiä. Ensinnäkin, hyvin järkyttyneenä sun tosta painosta lueskelin. Nyt vaan ruokaa koneeseen ja rentoja treenejä :)

Ihana kuulla Skyte että sulla menee noin paljon paremmin! :) kirjottelin sulle inboxiin myös

Viiwille ihan hurjan paljon onnea uuden tulokkaan johdosta ! <3 siinä sitä huomaa kuinka elämässä on aika hemmetin paljon tärkeämpiä asioita kun liikunta-ruokapyörässä pyöriminen.

Mä haluan taas elää!

hienoa että sä oot lukenut sitä kirjaa, mulle se ei tullutkaan tänään vielä :( iloinen olen sun puolesta että pääset lekurille juttelemaan, toivottavasti keksitte yhdessä jonkun punaisen langan jota seurata :) syöminen on vaikeaa, sen hallinta ja kaikki, olen oppinut sen kun siitä on itelleen tehnyt ongelman :jahas: Kiitos paljon! paino putos ihan hujauksessa viikossa ja nesteitähän nuo varmasti sillä suonet pullottleee ties missä, kun en malta levätä vaan ennnen yövuoroakin treenasin.. ja pinttyneesti söin. Nyt yritän paremmalla tekniikalla, välipaloilla ja sillä etten treenaa ennen yövuoroja vaan keskityn lepoon ja ravintoon. Rennot reenit ja enempi ruokaa on onnistunu päivä päivältä paremmin.

tsemppiä! :)

Heippa muruset!

Voi miten kiva kuulla sinustakin, hienoa!! :) On niin mukavaa, kun saa lukea positiivisia fiiliksiä teiltä, tulee itsellekin hyvä mieli. Tuo "Vapaudu mielesi vallasta ja ala elää" on tosiaan jännä kirja, mä luulen että enemmistö ihmisistä ei tiedä, miten mieli oikeastaan toimii - ja mistä ja miten kärsimys syntyy. Siis ihan käytännön elämässä. Ja miten siitä voi päästä eroon, siis sellaisesta kroonisesta pahanolon tunteesta ja ahdistuksesta. Sen lisäksi että se auttaa se on ihan mahdottoman mielenkiintoista mun mielestä. Ja siitä saa apua melkein mihin vain ongelmaan, sanoisin, koska mielen mekanismi on sama, olivat syyt tai ongelmat mitä tahansa.

Hyvää loppukesää kaikille, nautitaan helteestä ja suvesta :). Kuulemisiin.

Mahtavaa, että tämän ketjun henki on noussut potensseissa - meissä likoissa on voimaa!! Tässä on sitä girlpoweria :dance:

Että vuodatus kannattaa aina. Sitä paitsi eihän se peikko tarvitse jakaa kuin kerran, niin ei siinä enää henki pihise :hyper:

totisesti :D mä en anna peikolle enää murustakaan, nimittäin mä taas totesin että kuin kevyttä onkaan rauta kun syö ja nukkuu kunnolla eikä koko päivää touhota jotain! vipareissakin meni 3x8 helposti 10 kilolla niin että olis menny jo lisääkin, saa ihan toppuutella itteään. Nyt ruokaa vatsa täys, käyn köllöttelemään aurinkoon ja viikonlopusta nauttimaan! :)

elämä on ihanaa! :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ihana postaus, Hiirulainen!

Eikö ihan oikeastikin ole ihanaa, sitä paitsi ainakin tämän kaupungin salin peilit alkaa koko ajan näyttää jotenkin ihmeesti paremmilta... hmmm.... ;) ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom