Kummalliset ajatuskatkot

ToughGrip sanoi:
Äsken treeneissä poistin ajatuksissani juomapullosta korkin ja kaadoin puolet juomapullollisesta rinnuksilleni. Pakko oli sitten valehdella kavereille, että kusin housuuni kun vaihtopenkki lainehti vedestä...

Luulitko että se oli hyvä idea? Eikö olisi kannattanut sanoa että juomapullo kaatui?

Numerot ja kirjaimet sekottuvat matikan lausekkeissa, pitää kirjoittaa/kirjotan: s/7, a/2, z/7 ja nuo toisin päin.

Joskus tulee sellainen tunne kun kävelen kotiin, että mihinkäs tässä oikein ollaan menossa, sitten katson ympärilleni: jaa niin joo oikea suuntahan tämä on.

Kahvia keitettässäni, kun ajattelen muuta, en muista olenko laittanut yhden vai kaksi vaiko kolme mitallista puruja (3 pitäisi)... katson että miltä näyttää, siinä ja siinä, onko kaksi vai kolme. Noh ei siinä mitään, hetken aikaa mietin ja joko kaadan purut pois ja mittaan uudestaan, tai laitan puoli mitallista lisää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Englannin tunnilla opettaja pyysi suomentamaan sanan "sandwich". Yks tyyppi vastaa: "Aurinkovoileipä", ja luokka repes :lol2:

Töissähän sitä tuppaa sattumaan ja tapahtumaan kaikenlaista, jos tekee jotain monotonista vaihetta ja ajatukset ovat jossain ihan muualla kuin töissä, samaa tapahtuu joskus jos pitää lähtee hakemaan jotakin ja siinä sit jo mielessää on tekemässä jotain muita hommia, niin yhtäkkiä onkin sit unohtanut mitä piti tulla hakemaan. Joskus oon selittänny jollekkin asiakkaalle, et vielä pistän noi panelit lattialle ja listoitan. Piti sanoa et laminaatit.

TJJ sanoi:
Tekemällä oppii vai? ;)

:D Aivan.

Yllättävän usein tapahtuu myös seuraavaa: olen lähdössä salille, pakkaan repun. Mittaan palkkarin valmiiksi shakeriin. Laitan shakeriin vettä ja alan juoda palkkaria. Ihan turhaa se treeni siinä välissä :david: .

edit. duunissa joskus (laskuttajakonttorirottana) tulostin noin 25 metriä pakettikortteja täyteen muuta tekstiä, mulla ei ollut valtuuksia lopettaa tulostusta kun olin sen aloittanut. Olen myös onnistuneesti käynyt sähköpostinvaihtoa vaasalaisten kanssa ruotsiksi ja ruotsalaisten kanssa englanniksi.

Näähän on ollut näitä aika "normaaleja" hajamielisyyskohtauksia, mutta missä ovat nämä oudot ajatusvääristymät....?? tai sit mie oon ainoo...
*painuu peiton alle pillittää:nolo: n*

hömppä sanoi:
Näähän on ollut näitä aika "normaaleja" hajamielisyyskohtauksia, mutta missä ovat nämä oudot ajatusvääristymät....?? tai sit mie oon ainoo...
*painuu peiton alle pillittää:nolo: n*

taidat kyl olla iha omassa liigassas täs asias :D

Voin siis diagnosoida itselleni skitsofrenian alá Hömppä.

samout sanoi:
taidat kyl olla iha omassa liigassas täs asias :D

Yhdyn. En ainakaan itse myönnä kuvitelleeni punatulkkuja tontuiksi. :D

AINIIN! Mummon naapurissa asusti yksin yks vanha naishenkilö. Se sitten vähän aikaa ennen sen kuolemaa alko nähdä punasia tähtiä kun katto ikkunasta ulos. :eek: En muista mitä kaikkee muutakin se näki. Jotain se väitti että joku valkonen oli liikkunu sen marjapuskissa ja olikohan se syyttäny jotain sen puutarhatyövälineidenkin varastamisesta vaikka ne kuitenkin oli sillä itellään. Muuten en oo kyllä kuullu tollasista kuvitelluista näyistä. :rolleyes:

En mä nyt noita varsinaisesti voi sanoa nähneeni. Esim. ne fuckin punatulkut yhdistin päässäni ekaksi josatin syystä tonttuihin...:) Samoiten hirven kenguruksi.
Kannattaa lukea 10-vuotiaasta asti Stephen Kingiä

kysyin kaverilta mitä dödöö se käyttää, niin se sano että tommyn (Tommy Hilfiger). Sitten joskus kännissä kysyin siltä kun niillä näin sen dödön et mitä dödöö tää on (olin kai liian seteissä lukemaan siitä kyljestä sen) Niin se sano et se on Tommy Hilfigeriä. Sit kysyin et mitä häh, sähän sanoin koulussa että tää on tomin (hänen erään kaverinsa nimi) sit aloin vääntää et saiks tän tomilta. Sit se kattoo mua sillain o__O ja selitän lisää.

Tossa yks, ite kyl puhun kohtuu usein ihan päin seiniä, mitä pitäs puhua. Mut ei kai se aina lähe.

hömppä sanoi:
Samoiten hirven kenguruksi.

Nyt muuten selvis miks lehdistä sai joskus lukea että suomessa elää kenguru. Oli vaikka kuin monta silminnäkijää ja vaikka sun mitä. Todennäkösesti vaan metsäkauriin olivat nähneet nekin ihmiset kun on samaa kokoluokkaa ja saman värinenkin suunnilleen. Uskomatonta miten ihmiset voi mennä joillekin lehdillekin kertomaan tommosta shaissee kun kaikkihan sen tietää että täällä ei mitään kenguruita elä. Eihän siinä mitään.. kyllä joskus vahingossa vääriä eläimen tunnistamisia tekee mutta että lehtiin pitää mennä ilmottamaan tollaset mahdottomuudet. :rolleyes: Onneks sinä et tehnyt niin. :)

...siis ethän?

Treenikaverin kanssa juteltiin samalla kun vaihdettiin salivaatteita pukkarissa. Kaveri otti tavalliset vaatteet pois päältä, jonka jälkeen puki ne takas päälle. Toisella yrittämällä onnistui :rolleyes:

Itse oon myös pihalla 24/7.

Erittäin usein tulee jonkunasteisia ajatuskatkoksia. Yleensä unohdan jonkun sanan, kuten:

"Mikä helekkari se piikikäs eläin on mikä ryömii kompostissa""

"Mikäs tää laatikko, on mihin mä tän leivän laitoin paahtumaan?"

"Mikäs tää vaaleanpunane juttu täällä mun suussa on?

Kyllä yleensä tulee mieleen pienen pohdinnan jälkeen.

ZweCCo sanoi:
Nyt muuten selvis miks lehdistä sai joskus lukea että suomessa elää kenguru. Oli vaikka kuin monta silminnäkijää ja vaikka sun mitä. Todennäkösesti vaan metsäkauriin olivat nähneet nekin ihmiset kun on samaa kokoluokkaa ja saman värinenkin suunnilleen. Uskomatonta miten ihmiset voi mennä joillekin lehdillekin kertomaan tommosta shaissee kun kaikkihan sen tietää että täällä ei mitään kenguruita elä. Eihän siinä mitään.. kyllä joskus vahingossa vääriä eläimen tunnistamisia tekee mutta että lehtiin pitää mennä ilmottamaan tollaset mahdottomuudet. :rolleyes: Onneks sinä et tehnyt niin. :)

...siis ethän?
Juu, en. Tampesterin kengurunkin bongasi joku muu kuin minä!

neutraali sanoi:
ei mulla tollasia oo mutta melko pihalla oon monestikin, joskus oon ettinyt kännykkää vaikka se on ollut kädessäni, sama avainten kanssa. autolla ajaessani en välttämättä enään muista mihin olinkaan menossa jne:).... nykyään nämä ovat vähentynee reippaasti, mutta ennen nuita oli aika paljonkin.

WANHUUS EI TULE YKSIN. :lol2:

Oon välillä tosi hajamielinen. Unohdan helposti et mitä oon tekemässä. Joskus oon joutunu tarkistaa jonkun ihan yksinkertasen jutun joku 5kertaa putkeen, esim jonkun kolminumeroisen yhdistelmän. Joskus en tunnista, tai muista miltä joku näytti. Tai sitte unohdan jonkun henkilön nimen, tai esineen nimen vaikka muistaisin sen esineen nimen englanniksi.

Heh, mulle sattuu näitä aika usein. Pahin on kuitenkin ihan viime kuulta.

Tulin normaalisti aamulla kouluun ja aioin laittaa vaatteet lukolliseen kaappiin. Nakkasin mp3 soittimen ja kuulokkeet kaapin päälle, että saan laitettua takin helpommin kaappiin. Siinä jatkoin sitten matkaa tyytyväisenä luentosaliin. Lopultakin huomaan salissa ehkä viiden minuutin jälkeen, että soitin unohtui. Huusin melkein ääneen: "ei vittu soitin jäi siihen kaapin päälle" ja juoksin täysiä pitkin yliopiston käytäviä hakemaan soittimen kaapin päältä. Matkaa tuli varmaan joku pari sataa metriä :D. Tavarat oli onneksi vielä siinä hyllyn päällä.

Tämä tapahtuu varmaan joka toinen päivä:

Mulla on sellainen pelko, että pelkään tavaroiden tippuvan taskusta. Siksi tarkistankin joka toinen minuutti, että taskusta löytyy avaimet, lompakko ja kännykkä. Viimeksi tänään meinasi tulla hätä, kun kännykkä ei ollutkaan taskussa. Vähän aikaa meni, kun huomasin, että se oli kädessä.

Pitää sanoa vielä yksi juttu.

Tentissä menee joskus pää täysin tukkoon. Saattaa olla, että olen opetellut tenttiin kuuluvia asioita päiväkausia mutta tentissä en muista sitten mitään. :eek:

Kaupan kassalla tullut joskus odoteltua pitkän aikaa hämillään kuittia, kynä kädessä valmiina allekirjoittamaan. Hetken ihmettelyn jälkeen kassaneiti todennut että "herra maksoi kyllä käteisellä, ei tarvitse allekirjoittaa".

T: :david:

Kuka oon, mitä teen, minne meen. Oon unohtamisen kuningas ja en varmaan löytäis kotia, jos tänne ei tarttis joka päivä muistaa tulla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom