Kummalliset ajatuskatkot

Yhtenä aamuna tuolla intissä vähän sekosin kun multa kysyttiin olinko menossa vastaanotolle. Väsyneenä jotenkin samantien unohdin mitä multa kysyttiin, että oliko se paikallaoloa vai vastaanotolle menemistä, vai vapautuksia kenties? Vastasin sitten noihin jokaiseen, muut oli vähän hölmistyneitä :D

Toi on ihan vakio kanssa että menee vessaan esimerkiks laittamaan hiuksiaan, mutta havahtuu yhtäkkiä pesemästä hampaita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:hyper:

Itse kotona möllöttäessä tapahtuu yleensä seuraavaa: saan päähäni asian x, mitä pitää tehdä. Lähden tekopaikkaa kohti, matkalla unohdan mikä asia oli. Tai jostain tulee mieleen asia mikä pitää tarkistaa netistä, noh tietokone auki ja olen jo unohtanut mitä piti katsoa. :jahas:

Ajatuksissani ajelen joskus tyytyväisenä paikkaan x, kun piti mennä paikkaan y.

Milloin missäkin unohdan minne piti mennä tai tekemään mitä tai unohdan ottaa jotain olennaista mukaan, joskus saman asian tekemiseksi pitää hakea useampi tavara samasta paikasta, kun ei yksinkertaisesti voi ottaa niitä kerralla mukaan. :D

Kaupassa joskus meinaan unohtaa vaihtorahat ottaa, tai kortit.. Yleensä kyllä ostokset muistan ottaa, ihme kyllä.. :)

Edit: Joskus myös kun pitää mennä tekemään jotain kämpän toiseen päähän, niin matkalla on noin 38 muuta mielenkiintoista asiaa, mitä täytyy tehdä välissä ja kun ne on tehty, ei enää muista minne oli alunperin menossa. :david:

Olen kyllä tässä itsekkin välillä ihmetellyt muistini huonoutta...

Tapaus 1:

Olen suht kovan kouluviikon keskellä menossa kaverien kaa paikalliseen noin yhdelle, jostain syystä menen sinne hieman kaverien jälkeen(nämä ovat siis jo pöydässä). Menen siis tiskille, tilaan sekä maksan kaljan ja lähen kävelemään kaverien pöytään. Moikkaan kavereita pöydässä ja istuudun paikalleni, samantien nousen ja lähden takaisin tiskille; hakemaan sen kaljan... Myyjäneiti hetkisen katseli toimintaani kummissaan :D (no, kieltämättä kavereiltakin tuli hetkisen verran kommenttia :) )

Tapaus 2:

Aamukasilta koulussa, värähtelyjen tunnilla rupean kirjoittamaan jotakin kaavaa muistiinpanoihin. Muuten menee hyvin, mutta en millään muista, kuinka pieni f (kauno)kirjoitetaan :eek:... Tätä mietin, pähkäilen ja pohdin hetkisen, kokeilen erilaisia variaatioita, että kuinka se menikään :) Loppujen lopuksi lunttaan edelliseltä sivulta, missä on edellisenä päivänä kirjoitettu kolmisenkymmentä tuollaista :rolleyes:

Kyllä, tuon kaljan unohduksen kohdalla aloin vakavasti miettimään mielenterveyttäni ja elämän prioriteetteja :D

Ainiin hahaa. :D Kerran laitoin hammasharjaan hammastahnan sijaan kosteusvoidetta saman mallisesta tuubista. Onneks harhautuneet ajatukset palasivat kasaan ennen kun ehdin laittaa sen suuhun. :D

Aamulla kun lähden polkemaan kouluun ja aattelen hyppytunnilla käydä salilla niin parhaimmillaan tulee 5 kertaa otettua kengät jalasta ja haettua jotain, sitten taas kengät jalkaan... miksei asiat voi tulla päähän ennenkuin molemmat kengät on jalassa?

Lähdin pyöräilemään kirjastoon, perillä kirjastossa tajusin että olin polkenut 8km matkan väärän paikkakunnan kirjastoon.

Olen mennyt kouluun kahdeksaksi vaikka on vapaapäivä.

Ja sitten ehkä pahin: ihmisten nimet ei pysy muistissa, ei sitten millään! Parin vuoden tuntemisen päälle ehkä muistaa jotenkuten. Esim. intissä en muistanu millään edes alikessujen sukunimiä, jäkstereistä puhumattakaan. Haittaa oikeesti kun kelailee vaan helkkaristi ja toinen vaivaantuu...

Kaveri oli ollu aikoinaan nostamassa pankista ensimmäistä lainaansa, tais olla kevaria varten. Pankkineiti oli sitten pyytäny allekirjoitusta lappuun, kaveri oli jäätyny ihan täysin eikä ollu muistanut omaa nimeään. Oli pitäny tarkistaa lompakosta oma nimi, oli pankkineiti vähä kyräilly tiskin takaa.

total13 sanoi:
LOL! tuttua, mutta pistätkö kuitenkin varmuuden vuoksi paikkakunnan ja työvuorot, niin tiedän, koska en sairastu.

:D En pistä, pitäähän sunki elämässä olla vähän jännitystä. :lol2:

Mutta oikeasti hukkaisin päänikin, jos se ei olis kiinni tuossa hartioiden välissä..

Niin ja nimien ja naamojen yhdistäminen on myös lähes mahdoton tehtävä, alle 2 vuoden tuntemisella..

ZweCCo sanoi:
Ainiin hahaa. :D Kerran laitoin hammasharjaan hammastahnan sijaan kosteusvoidetta saman mallisesta tuubista. Onneks harhautuneet ajatukset palasivat kasaan ennen kun ehdin laittaa sen suuhun. :D

-Sama. Tosin laitoin hammasharjaan naamanpesugeeliä ja harja oli suussa ennenkuin huomasin :jahas:

-Viimekesänä bussia odotellessa puhuin poikaystävän kanssa puhelimessa. Bussi tuli, lopetin puhelun, laitoin kännykän matkahuollon penkille ja matkustin tyytyväisenä kotiini. :kippis1: viereisen taksiaseman rehellisille kuskeille, jotka puhelimen löydettyään soittivat äidilleni.

-Viimekesänä myöskin rahapussini kävi bussilla Helsingissä ja takaisin ilman mua. Kyllä Suomessa on vielä rehellisiä ihmisiä, lompsankin sain rahoineen ja kortteineen takasin.

TJJ sanoi:
:D En pistä, pitäähän sunki elämässä olla vähän jännitystä. :lol2:

Mutta oikeasti hukkaisin päänikin, jos se ei olis kiinni tuossa hartioiden välissä..

Niin ja nimien ja naamojen yhdistäminen on myös lähes mahdoton tehtävä, alle 2 vuoden tuntemisella..

Kuhan ette tuu mun hoidettaviksi:eek:
Mäkin oon kamalan huono muistan nimiä...Ei kovin hyvä juttu tuolla töissä.

Mä unohtelen rillejä joka paikkaan, niitä on kahdet mutta silti ei yleensä ole kummatkaan päässä. Varsinkin toi hajataitto on semmonen että niistä laseista ois varmaan apua.

Pari kertaa on tullut kirjoitettua kaupassa kuittiin ihan ihme mongerruksia kun nimi ei muistu mieleen, samoin noin puolet kerroista kun pitäisi kirjoittaa numero 4 kirjoitan N.

Ajelen jatkuvasti pysäkin ohi dösällä kun olen niin ajatuksissani. Suurin haitta tässä on minimaallisissa vaihtoajoissa, jotka tietysti kusevat kun joudun kävelemään junalle pidemmän matkan. Kerran olen jäänyt junassa pois jo Puistolassa vaikka piti mennä Tikkurilaan, ihmettelin asemalla että onpas ihmeellisen näköistä. Olen asunut Vantaalla 20 vuotta.

Kaikki muu tunarointi on mulla yleensä peiteltävissä, mutta olen ihan perkeleellisen kova kaatuilemaan joka paikassa. Joskus 15-vuotiaana kävelin nuorisotilan ohi, pihalla noin 20 rankkista tupakalla. Kävelin suoraan kellokaupan standia päin, turvalleen, kierähdin standin päältä ja se pongahti ilmaan ja jäi siiheen heilumaan. Nousin ylös ja kävelin pää pystyssä pois, nurkan takana nauratti ihan helvetisti.

Olen myös kaatunut omaan naulakkooni, tosin kypärä päässä niin ei sattunut.

mä tiesin et täältä löytyy enemmänkin hoitoo tarvitsevia ihmisiä kuin minä:)
stihhishihih...

Ultimecia sanoi:
Kaikki muu tunarointi on mulla yleensä peiteltävissä, mutta olen ihan perkeleellisen kova kaatuilemaan joka paikassa........
....
Olen myös kaatunut omaan naulakkooni, tosin kypärä päässä niin ei sattunut.

Tekemällä oppii vai? ;)

- Harvinaisen vittumaista etsiä lasit päässä rillejään.
- Harvinaisen vaikea saada piilareita pois silmistä, varsinkin jos ne on jo pois ottanut, eikä peiliä ole todistamassa (ekoja kertoja piilarit).
- Jään usein kynä kädessä huoltarin kassalle odottamaan näppäiltyäni pankkikorttini tunnuksen näppäimistölle. Vanha koira ei opi.
- Ihmiset vaivautuvat kovasti kun TG:llä käynnistyy ruokapöydässä näytönsäästäjä ja lasittuneet silmät sojottavat suoraan vastapäätä istuvan ruokalautaseen.
- Äsken treeneissä poistin ajatuksissani juomapullosta korkin ja kaadoin puolet juomapullollisesta rinnuksilleni. Pakko oli sitten valehdella kavereille, että kusin housuuni kun vaihtopenkki lainehti vedestä...

Onha näitä lisääkin, mutta kyllä tuo hömpän pelinavaus painiii aivan omassa sarjassaan...

Mulla sattuu aika usein kanssa näitä ajatuskatkoja. Tässä on muutama mitä muistan:
-Kaadoin ajatuksissani aamulla kahvit murojen sekaan.
- Monesti jotain syödessäni en muista edes, että olenko söinkö sen jo. Esim. Teen itselleni 2 leipää ja luen samalla jotain lehteä sitten "Kuka mun leivät söi?" :hyper:
- Kerran olin tykittämässä snuussia huuleen niin sitten iski ajatuskatko "Mikä helvetti tää on ja mitä tällä tehdään?!" Onneksi selvisi suht nopeasti.
- Unohtelen joitan suomenkielen sekä muidenkin kieliä ihan keskeisiä sanoja tyyliin ruotsiksi sinä tai ja. :eek:
- Joskus aina iskee paniikki, kun en löydä jotain lompakkoa tai kännykkää, mutta sitten helpottaa, kun huomaa, että kyseinen tavara löytyy omasta kädestä.
Edit: hömpän alotusviesti :D :D

kahlaajalintu sanoi:
Oishan noita monta pienempää mutta yks tulee mieleen heti vartmaan yhtenä noloimpana.

Olin keittämässä makaroonia, mutten muistanut mikä sen jutun nimi jolla niitä keitetään. Hetken sitä pohdittuani olin jo soittamassa kaverilleni, puhelin kädessä tajusin kuinka tyhmältä se saattaisi kuulostaa jos kysyn sellaista. 10min ankaran pohtimisen jälkeen tuli sitten kuitenki se maaginen sana mieleen; kattila. :hyper:

mul on just tollasii kanssa, ja kerpele ne on ärsyttävii. Tietää sanan muttei saa millään päähä, sekoo oikeesti kuuppa. Ja noit on viel usein:hyper:

Pakko vielä laittaa yks juttu.
Aliasta palatessani mun piti selittää sana "suihkukone"

well. Aloin selittää "sellanen vehje mistä tulee vettä kun pitää pestä itsensä ..." No mutta kyllähän se on suihkukone! Perkele!

:D Naisten kanssa ei vaan pysty pelaamaan allua. Se ei vaan onnistu. Ja mikäli haluaa perheriidan, pitää silloin olla samalla puolella puolisonsa kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom