Kummalliset ajatuskatkot

Gangst3ri sanoi:
Eilen istuin pelkääjänpaikalla autossa kyydissä ja kattelin tuulilasin läpi taivaalle. Olin n. 2sek. varma että näin UFOn. Sit olin n. 5sek. varma että näin jonkun muun lentävän esineen.
Sitten paljastu että olin katsonut sammuksissa olevaa katulamppua.
:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on tuollaisia ajatuskatkoksia usein. Viimeinen tapahtui eilen, kun olin lähdössä salilta. Matkalla pukuhuoneeseen on iso akvaario ja akvaarion nurkassa hapetin. Vilkaisin akvaariota ohi kulkiessani syrjäsilmällä, näin hapettimen nurkassa ja olin näkevinäni sen tilalla apinan jalat :eek: Apina seisoi akvaariossa polvia myöten vedessä, yläkroppaa ei sitten näkynytkään :D Nämä tilanteet ei kestä sekunttia kauempaa, mutta mielikuva on niin voimakas että tulee ihan sairas olo.

Asun alueelle, johon on rakennettu viime aikoina paljon uusia omakotitaloja. Naapuriin rakennettiin viime syksynä ja jo aikaisin aamulla raksalla hääräili sinisiin haalareihin pukeutuneita rakennusmiehiä. Katsoin monena aamuna ikkunasta ulos, että taas tuolla rakennuksen takana murjottaa joku punapipoinen sinihaalaarinen mies. Näytti siltä kuin mies olisi ollut selkä minuun päin, istunut kumarassa pää käsien välissä tosi kyrpiintyneen näköisenä. Eräänä aamuna kun näin taas saman murjottajan aloin epäillä silmiäni. Eihän kukaan voi joka päivä murjottaa samassa asennossa, samalla paikalla ja samaan aikaan. Menin ulos ja hiippailin lähemmäksi. Murjottaja oli sininen muovitynnyri, jonka päällä oli joku punainen pussi.

Näitä huonosta näöstä johtuvia harhakuvia on paljon. Kerran heräsin yöunilta, ilman rillejä tietysti. Yritin tihrustaa herätyskelloa, vaikka miten siristelin en saanut viisareita näkymään. Menin lähemmäksi katsomaan ja metrin päästä huomasin kellon olevan lankakerä :david:

Jee muitakin Etelän eläimiä on suomessa kuin kenguruita....

Tulipa taas yksi mieleen

tuolta alle 18 vee ajoilta...:D

Olin menossa dösällä paikkakunnalta a, paikkakunnalle b. Seisoksin jälleen kerran tien varressa bussipysäkillä helevetin kyrpiintyneenä, sillä dösä myöhässä. Keskellä korpea reppu selässä vitutti seisoa...

Sitten katsoin et sieltähän se bussi tulee, jee! :hyper: , MUTTA siinä samassa hokasin että oon kökkinyt myöskin puoli tuntia väärällä puolen tietä. Eikun juoksemaan ison tien yli toiselle puolelle, mutta Hömpän tuurin tietäen , en ehtinyt vaan bussi huristi ohi, ei siinä viittinyt koettaa eteenkään hypätä.:kippis1:

Kannattaisikohan miettiä tarkemmin mihin suuntaan sitä on menossa:david:

Mulla noita ajatusharhoja ja pätkimisiä tekee vireystilan madaltuminen joka näyttäisi johtuvan ainakin dopamiinin puutteesta. Käytännössä sitä ikäänkuin näkee unta hereillä ollessaan......ja mikäli pohdintani pitää paikkansa aivojen theta-aktivaatio on tuolloin isompi kuin hereillä pitäisi olla.

Näin ainakin EEG näytti.

Tämä päivä olikin ihan toisenlainen, kiitos selegiliinin.

fish sanoi:
Piti sitten tämäkin hyvä thread pilata tieteellä. Perkele.

:D

Eikun se menee niin päin että siitä se mielenkiinto vaan herää kun tiede yhdistyy käytännönläheisesti elämään.

duunissa havahduin järkytyksekseni, että housujen vetskari oli onnellisesti auki, niin, että ihana ruudullinen työpaita tursui sieltä ulos. ei siinä mitään , mutta kun paita oli tosiaan housuissa ja istuin korkealla tuolilla, että myös asiakkaat sen näkivät. ei h******i mua hävetti. vaivihkaa laskin tuolia alas, niin, että olin hartioista alaspäin tiskin alla, jotta pääsin sulkemaan strategisen paikan.

Kaadoin tänään pyykkiä pestessä huuhteluaineen samaan lokeroon pesuaineen kanssa ja kattelin tovin että hyi minkä näköstä, onkohan tää pilaantunutta. Ja pysäkin ohi on tullut pari kertaa taas köröteltyä, vaikka olen muka tiennyt mihin olen menossa, samoja reittejä ajellut 20 vuotta. Katselin ikkunasta että jaa, tuollakin kaupassa olis ale, ja kohta tajuan että tonnehan mä olin menossa mutta unohdin jäädä dösästä pois.

Myönnetään, tällä saattaa olla jotain tekemistä sen ruusupuskan kanssa, jonka sain viime viikolla ovelle kannettuna :D .

Jokin aika sitten olin kovaa vauhtia menossa lauantaiaamuna töihin, vaikkei viikonloppuisin töitä tarvinnut tehdä. Ensiksi iski kamala paniikki, että voi perkele, kohta myöhästyn. Ei muuta ku pikapesut ja vaatteet päälle. Sitten menin ihan vauhkona herättämään poikakaverini ja sanoin että herra saa viedä minut työpaikalle, muuten en kerkeä. Toinen sitten aluksi siinä tuumasi, et hei, nyt on lauantai. No minä tietysti tiukasti pistin vastaan ja ärähdin, että ei varmasti ole.

Pienen taiston jälkeen annoin kuitenkin sen verran periksi, että katsoin tekstitv:stä tilanteen. Ja siellä se luki, "la/ x.x.06 klo xx.xx". Ei ollu mukavaa... siis se että joutui myöntämään, että oli väärässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom