Kummalliset ajatuskatkot

Hajamielisyys on itselläni nykyään erittäin yleistä;

-laitan makaronit kiehumaan, hetken kuluttua älyän, että tulikuumalla hellalla könöttää typötyhjä kattila.

- vasta oltiin lomalla, jolloin lapset nukkuivat samassa huoneessa. Yöllä ilmastointilaite päästi jonkin vinkaisun ja meikäläinen viipotti samassa nuorimmaisen tuttipullo kourassa vessaan. Vessassa vasta havahduin, että mitäs tässä olenkaan tekemässä?:rolleyes:

- illalla lastenhuoneesta kuuluu: äiti, täällä haisee kakka! "joo-joo, nukkukaahan nyt" ,kunnes hetken kuluttua älyän, mitä sanottiin ja laukkaan lastenhuoneeseen, jossa sontavaippa on lattialla ja sitä ihteänsä lattialla, sängyssä ja muksun kourissa...:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen pari kertaa käynyt kaupasta ostamassa suklaapatukan ja roskiksen vieressä avannut sen. Viisaana miehenä sitten pistänyt suklaat roskiin ja paperia suuhun, kunnes älyää et mitä helvettiä sitä tuli tehtyä.

Olen todella hajamielinen ihminen, haaveilen ja kun en ajattele mitä olen tekemässä, unohdan joskus koko homman keskenkaiken. Aika usein menen laittamaan pyykkiä kun alunperin piti hakea leipää jne.

Kaikista pahin ongelma on kuitenkin ihmisten nimien unohtaminen. Joskus tulee hirveä epävarmuus että "olikohan xxxxx sen nimi vai ei." Olen unohtanut mm. perheenjäsenten ja hyvien ystävien nimiä. Onneksi vain väliaikaisesti. :rolleyes:

Monta kertaa olen myös etsinyt kännykkää puhelun jälkeen (kännykkä kädessä) tai avaimia autolla ajon jälkeen (kädessä). Hukkaan tavaroita jatkuvasti, erityisesti tärkeät paperit ovat usein hukassa.

Yleensäkin kaikki asiat, joita en pidä erityisen tärkeinä, unohtuvat nopeasti ja huomaamatta.

Crowley sanoi:
Olen pari kertaa käynyt kaupasta ostamassa suklaapatukan ja roskiksen vieressä avannut sen. Viisaana miehenä sitten pistänyt suklaat roskiin ja paperia suuhun, kunnes älyää et mitä helvettiä sitä tuli tehtyä.
Heh, tuohan sopii loistavasti body-elämäntapaan! Pysyy tehokkaasti jenkkakahvat poissa, sähän olet yyber-motivoitunut;)

kuinka moni on aloittanut suihkun silmälasit päässään? tuleepahan ne taas putsattua :D

Nimet ei jää muistiin alle 3 vuoden tuntemisella...

Suomenkieliset sanat katoavat ja muistaa joko ruotsin tai englanninkieliset..ja äidinkieli on suomi...

muutaman kerran duunissa ihmetellyt mitä olikaan tekemässä ja istuu alas miettimään mihin olikaan matkalla...pomo tietty käppäilee paikalle samalla minuutilla...

kukaan ei ole ilmoittautunut dementikoksi vielä mutta luulisin omien oireiden johtuvan siitä...
Aloitus post on omaa luokkaansa :kippis1:

Mulla on yks sellanen minkä muistan varmaan aina. Oltiin kaverin kanssa menossa johkin ryyppään ja alotin juomaan autossa jo kaljaa. Eihän mulla itselläni pullonavaaja ollut niin pyysin kaverilta, joka sitten antoi oman avaimenperänsä (missä oli myös avaaja) . Ja siinä samalla kun sain pullon auki niin hetin korkin menemään. Hetken päästä kaverini alkaa kyselemään avaimiaan takaisin. Kaivan taskustani korkin, oho!!

En voi puhutella nimillä, kun nimimuisti on huono ainakin uusien tuttavuuksien kanssa.

Turkissa lomalla kävelin onnellisesti ostoskadulla,Siellä äijät huuteli perään eikä

millään meinannu lopettaa.Olin aivan raivona,että eikö saa ikinä olla

rauhassa,kunnes nainen huusi perään,ajattelin,että nyt on jotain

pielessä.Katsoin naista ja hän osoitti hamettani.Jumankauta mun hameen

helma oli jääny pikkuhousujen alle niin että koko kansa näki millaiset

alushousut mulla on

LuomuPorkkana sanoi:
Turkissa lomalla kävelin onnellisesti ostoskadulla,Siellä äijät huuteli perään eikä
millään meinannu lopettaa.Olin aivan raivona,että eikö saa ikinä olla
rauhassa,kunnes nainen huusi perään,ajattelin,että nyt on jotain
pielessä.Katsoin naista ja hän osoitti hamettani.Jumankauta mun hameen
alushousut mulla on

HOHOHOHO!!:hyper:

niitä pikkareitahan ne varmaan katto. :lol2:

LuomuPorkkana sanoi:
hameen

alushousut mulla on

Mä oon tehny saman Helsinki-Vantaan lentokentällä :D

LuomuPorkkana sanoi:
Älä! Mitä sä teit sitte sen jälkeen. Mä tietty punastuin ja jatkoin pokkana matkaa.Yritin kiitellä sitä naista ja sanoo mahd. neutraalisti oho

Huomasin sen itse, kun ihalin kuvajaistani ikkunan heijastuksesta :eek: . Korjasin ja leikin ettei mitään ole tapahtunut. Varmaan 20 min kerkesin olla :hyper: . Aikaisempi postaamiseni tähän ketjuun kaatumisista mm. naulakkoon kypärä päässä kertonevat, että näitä aina sattuu.. :david:

Ma oon pari kertaa lahtenyt ajamaan autolla ilman rilleja, ja kironnut kun on niin kauhean paskainen ikkuna - mitaan ei meinaa nahda. Ensin yrittanyt putsata sita pyyhkijoilla ulkoapain, sitten jollain paperilla sisaltapain - ja sitten lopulta tajunnut etta "duh, johtuisko taa siita etta rillit jai kotiin ...?".

Ylipaataan sellaisia "eiku" -kohtauksia sattuu usein. Lahtee ovesta ulos, pysahtyy, ei muista mihin oli menossa, tai muistaa etta eiku se-ja-se jai, palaa takaisin jne...

Tein kerran vakioveikkauksen ryyppyreissulla. Otin sitten taskuun mukaan sen lappusen, jolla se rivi tehdään ja kupongin. Huomasin sitten seuraavana päivänä, kun rupesin tarkistamaan kuponkia, että olin heittänyt sen kupongin roskiin ja mukana oli vain se rivinvalintalappunen. Onneks siinä oli vain se 11 oikein, ei vituttanu niin paljoa, hyvin lähellä kun oli ettei ollut 12 tai 13 oikein :)

Pari vuotta sitten penkin sm:ssä mut kuulutettiin seuraavaks nostajaks, mutta sitten kuuluttaja korjasikin ja siinä oli joku minua ennen. Nojailin siinä keskellä salia magnesiumpömpeliin. Hyräilen mielessäni my immortalia ja kohta "herään". Oli menny joku puolisentoista minuuttia toisissa maailmoissa :) Helkkarin outo fiilis, kun mietin että mitä tässä nyt oikein tapahtu ja omat seuralaiset huitoo salin laidassa, että nyt nostamaan :D Aivan kuin jossain leffoissa tulee hetkiä, missä kaikki tapahtuu hidastettuna ja äänettömänä(huminaa vain).

Ihan jokapäiväistä on se, että menen esim. keittiöön hakemaan jotain, mutta en muista mitä, sitten käyn yleensä jääkaapilla, eihän sitä nyt turhaan lähdetty liikkeelle :)

Olen unohtanut erään bravuurinumeroni täältä, nimittäin teeveden keittämisen hellalla..

Kaveri oli käymässä, ja päätin keittää teetä. Noh, vedet kiehumaan hellalle.
--
--
--
Jonkun 40 minuutin jälkeen muistan, että perkele, siellähän ne kiehuu.. Tai no, ei ollut vesiä jäljellä enää tippaakaan, ja kattila ja liesi hohtaa punaisena kuin ruoskittu perse :lol2:

Puhdistui muuten kattila aika kirkkaaksi tuossa operaatiossa. Tulipalo ei ollut kovinkaan kaukana, veikkaan...

Ei vieläkään tonttuja, ei kenguruita...Huuoh. Taas ainoa laatuaan...:)

Ultimecia sanoi:
Mä oon tehny saman Helsinki-Vantaan lentokentällä :D

Ja mä olen tehnyt saman 16-vuotiaana ensitreffeillä. Voitte arvata nolotuksen määrän...

Kietaisuhameet on myös petollisia. Eräänä kauniina kesäpäivänä kävelin Kuopion torilla, kun alkoi tuntua hassulta. Vilkaisin alaspäin, ja hamehan viipotti puoliksi perässä. Siinä sitten yritin äheltää sitä päälle ja olla kuin ei mitään. Voisiko enää näkyvämpää paikkaa paljastelulle löytää?

Deathlok sanoi:
Kerrattain jäi ostokset kaupan kassalle maksettuani ne...oli nolo mennä hakeen jälkeen päin ja kyllä kassa neitiä nauratti!!siinä teille ajatuskatkosta..:nolo: :D

Tämä on enemmän kuin yleistä. Päivittäin näkee kaupassa.

Tässä muutama todiste mun blondiudesta ja ajatuskatkoista:

1.Tein kaurakeksejä.:rolleyes: Niiden valmistuttua ajattlein tehdä niihin suklaakastikkeen. tarkistin ohjeen kirjasta ja siinä luki että kaada kahvia kattilaan, lisää (oliko nyt kaakaojauhetta vai ihan suklaata, en muista). Mietin hetken että kahviaaaa, otin meidän purkin joka oli täynnä kahvia ja kaadoin jonkun 2 desiä sitä kattilaan...niin. Siis niitä kahvinpuruja:david: Kuulu vaan hirvee ääni kun ne kuumalle, tyhjälle kattilalle...sitten meijn koko kämppä savus:eek: Juoksin ulos parvekkeelle äkkiä se kattila kädessä ettei palohälytin ala soimaan,(äiti oli nukkumassa ja en halunnu et se herää kun koko kämppä on savussa:D) ja laitoin kattilan parvekkeen lattialle! Hyvä meah, parvekkeen lattia oli päällystetty ns. parvekematolla:david: . Joo... Sitten hain siihen äkkiä alusen ja jätin sen partsille ja menin tuulettaa savuja. Äiti oli herännyt ja tuli yläkertaan, kysyi että mitä hittoa?? ja mä selitin sille. Sit äiti meni parvekkeelle ja sielt kuuluu et meah, mitä helvettii tälle kattilalle on käynyt? Menin kattomaan niin tietty ne kahvipurut oli palanu kiinni- ja kattilan pohjaan oli palanu ne maton karvat:lol2:

2. laittelin konettani ja mun piti laittaa hiiri taakse kiinni. No joo, ruuvasin sen sinne, mutta yhtäkkii tajusin et laitoin sen väärään kohtaan et se pitäs olla siin toisessa! Repäsin hiiren johdon irti..:david: ...ennen kuin ruuvasin sen auki..:lol2:

3. Olin kaverini kanssa shoppailemassa kun mun toinen kaveri soitti mulle. Kysyi missä olen ja sanoin että...täs..tän...tän...mun...mun yhen kaverin kanssa. Puhelu oli lyhyt ja sen lopetettua mun kaveri kysy multa et meah etkö sä muista mun nimeä???!:eek: Väitin että muistan, ja se sanoi että sano, ja mietin varmaan 5 minuuttia, ennekuin sanoin et helvetti en mä muista!!! Se oli niin noloo, mun oli pakko kysyy mikä sun nimi on:lol2: :nolo:

Sit mulle on kans käyny noita avaimet/kännykkä kädessä juttuja kun niitä kiireessä etsii.:D

hömppä sanoi:
Ei vieläkään tonttuja, ei kenguruita...Huuoh. Taas ainoa laatuaan...:)

Eilen istuin pelkääjänpaikalla autossa kyydissä ja kattelin tuulilasin läpi taivaalle. Olin n. 2sek. varma että näin UFOn. Sit olin n. 5sek. varma että näin jonkun muun lentävän esineen.
Sitten paljastu että olin katsonut sammuksissa olevaa katulamppua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom