Kuluneen vuoden kehityksesi?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Timba79 sanoi:
Minkäslaista tulosta on tullut kuluneen vuoden aikana?
....
Itse alotin salin tuossa vuosi sitten. Lihaa tullut hyvinkin, tai sit johtuu vaan että lihat ovat tulleet näkyville fläsän alta. Eli diettaillut olen aika paljon. Painoa tässä olen puotellut muutaman kiilon... 95kg(varmaan lähempänä 100kg) -> 73kg
Reenit on mennyt nousujohteisesti kokoajan eteenpäin, vaikkei varmaan niin hyvin kun ois pystynyt.. tämäkin johtunee dieetistä. Nyt joulun jälkeen pääsee bulkille.. onse somaa. :)

6point sanoi:
Wtf? Ite teen syväkyykkyä samat sarjat ku sinä prässiä ja silti väännän jalankoukistuksia about puolilla nuista painoista. Tosin onhan noissa laitteissa eroja ja teen koukistukset aika lailla tuntumaa hakien. Onko kyseessä semmonen istuttava malli? On kyllä pirun hyviä tuloksia naiselta. Harvoin näkee salilla vastaavaa.
Tuolla salilla on Davidin laitteet ja koukistukset tehdään istuen, joten liike on hiukan lyhyempi, kuin makuulta.

Joulukinkkujen jälkeen 2003 paino oli 102 kg ja tänään 22.12.2004 aamulla 89,6 kg.
Sarjapainot nousseet penkissä 25 kg, mavessa 50 kg ja kyykyssä 35 kg.
Eli ihan tyytyväinen täytyy olla tuloksiin. Keväällä ois tarkoitus nipistää vielä toi 9,6 kiloa pois niin luulis palikoiden jo näkyvän. :)

RoMuLuu sanoi:
Ihan täysin :offtopic: mutta tuli vaan tossa mieleen, että olitko siis semmoisessa härvelissä, joka mittaa todella paljon kaikenlaisia ominaisuuksia (luiden massa, veden määrä kehossa jne.)? Joku palstalainen aikanaa jossain threadissa mainitsi tollasen, ja tekisi kyllä mieli käydä tuommoisessa. Ei välttämättä täytyisi mikään luiden massaa ja muuta ylimäärästä sontaa mittaava vekotin olla, mutta juuri lähinnä nyt rasva%, rasvaton paino jne. kiinnostaisivat. Ei välttämättä tietenkään täysin tarkkoja ole tulokset, mutta samoilla valmisteluilla käytettynä varmasti käyttökelpoinen kehityksen seuraamiseen (esim. kerran vuodessa). Eli varsinainen kysymys olisi, että tietääkö kukaan missä tämmöinen testi olisi pk-seudulla mahdoillista tehdä? Ja minkälaiset hinnat mahtavat olla?

Ainaki täällä rovaniemellä on tollanen vekotin Lapin-liikuntakeskuksessa. Se muistaakseni mittaa ihan kaiken. Hintaa en muista mutta etsikää vaikka googlesta santasportcenterin nimellä niin saattais löytyä
EDIT: tässäpä on tietoa lisää http://www.ramk.fi/?DeptID=2442 . En kylä tiedä mitä hyötyä tästä muualla asuville on mutta laitoinpa kuitenkin.

Jeps, viime vuonna noin suunilleen:
Paino: 68kg
Rasvat: ~20%

Nyt:
(aamu)Paino:72kg
Rasvat:10-12%

Massaa on tullut omasta mielestä lisää, tulokset nousseet ja rasvat pienentynyt eli ihan hyvään suuntaan oon omasta mielestä menossa.

Virallisia tuloksia jos kattelee, niin ainoa mikä kehitty oli kyykky(+10kg) Penkki sama ja Veto -2.5kg. Vituikshan tää vuos meni.

Hyvä aihe :thumbs: Juu tän vuoden kehitys oli seuraavanlainen,pääsin tammikuussa intistä,ja aloin reenailemaan keskimäärin 4 kertaa viikossa..
2003 Joulukuu: pituus 178,paino 77kg penkki 90kg,rasvat 11%

2004 Joulukuu: pituus 178,paino 83kg,penkki 107,5kg,rasvat 9,5%

Ens joulukuussa haetaan isompaa kehitystä!!

Heinäkuun lopulla aloin treenaamaan monen vuoden tauon jälkeen ja on kyllä tuntunut uskomattoman hyvältä. Tulokset ovat jotakuinkin seuraavat:

Pituus 175cm
Paino 87kg -> 83kg (kävi välillä jo 78kg)
hauis 37cm -> 40cm
vyötärö 98cm -> 93,5cm
Rinta 100cm -> 117cm (tiedä sitten oonko mitannu kesällä eri tavalla)
Reisi 56cm -> 63cm
Pohje 39cm -> 42cm

Penkki 75kg -> ~110kg (lihasmuistin ansiotako?)
Jalkakyykystä en ole maksimia koittanut, mutta sarjapainot ovat nousseet about 30kg.
Tasaisesti ovat nousseet myös muut sarjapainot; hauiskäännössä, pystypunnerruksessa jne. lähtöpainoja en muista niin paha vertailla.

Tammikuussa pitäisi alottaa sitten uudestaan diettaaminen, jotta kehtaisi kesällä rannallekkin mennä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nooh...aloitin puntillla käymisen 9 kk sitten ja sen jälkeen painoa on tullut lisää noin 14 kg. Sairauden takia paino laski 6 kiloa mutta se tulee takaisin yllättävän nopeasti. Elikkä 64kg ---> 78kg ---> 72kg. Täysillä olen painanut niin paljon kuin mahdollista ja itse olen tyytyväinen mikä on tärkeintä !

Jaa-a...
Painoa tullut sellaset 7kg lisää, penkki +35kg, kyykky palttiarallaa +40kg ja mave sellaset +30kg.

Ens vuonna olis tarkotus pitää kehitystä silmällä tarkemmin, eli nyt vuoden alussa mahd. tarkasti tulokset ylös ja vuoden päästä sitten kummastelemaan :)

Vuosi ei nyt kovin putkeen menny: keväällä hajos rinta, kesällä nilkka ja biletin ihan liikaa. Eka kuva on inttiajoilta(86-87kg) ja vikan otin eilen(92-93kg). Ekalla ja vikalla kuvalla eroa ~1½v. Lihasmuisti r000x ;)

5794523.jpg

Buhaa!

Juu... tuloksia.. :whip:

- MaVe 180 -> 220 kg
- Kyykky 165 -> 195 kg
- penkki 145 - -> 168,5 kg

- Rasvat on kyllä pienentyneet... :hyper:

-Tantor-

Jartze sanoi:
Kulmasoutu ~10x150kg (tämä ei ole mikään tyylipuhdas suoritus enään verrattuna tammikuiseen)
:eek: Tämä on varmasti näkemisen arvoinen suoritus, kun vertaa noihin muihin tuloksiin...ja tammikuiseen..mutta :kippis1: kaimalle.

Elikkäs kuluneen vuoden kehitykseni:
Paino +7.5 kg
Penkki +20 kg
Kyykky +50 kg
Maastaveto +35 kg
Saman kehityksen (paitsi painon suhteen :() kun saisi seuraavanakin
vuonna niin olisi :kippis1: paikka.

alotin käymää salilla syyskuun alus 2003 ja silloil olin 167cm painoin 65-70kg, ja tulokset oli penkki 55kg, kyykkyä ja mavea en ottanut silloin viel.. 5kk treenin jälkeen 170cm/89kg penkki 100kg, täl hetkel 1250kg penkki. kyykky 5*110kg, mave 150kg ja treenii takana sellaset 14k :) vasta

alotin käymää salilla syyskuun alus 2003 ja silloil olin 167cm painoin 65-70kg, ja tulokset oli penkki 55kg, kyykkyä ja mavea en ottanut silloin viel.. 5kk treenin jälkeen 170cm/89kg penkki 100kg, täl hetkel 125kg penkki. kyykky 5*110kg, mave 150kg ja treenii takana sellaset 14k vasta :hyper:

2003 Joulukuu: 2004 Joulukuu

Paino 95kg -> 82kg

Leukoja 5 -> 17

Penkki 55kg -> 110kg

kyykky 90kg -> 130kg

Mave 60kg -> 150kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom