![Offtopic :offtopic: :offtopic:](/smilies/offtopic.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ne on kalajuttujaKrisuK sanoi:Lähdöt:
penkki 1x50kg
kyykky 6x60kg
maastaveto -
treeniä takana 3kk
penkki 1x70kg
kyykky 12x90 tai 5x100 (syviä)
maastaveto 4x90 (ensimmäistä kertaa kokeilin pari viikkoa sitten, tekniikka on mitä sattuu ja isommalla ei uskalla kokeilla).
ikää 17 ja painoa 78-80kg
Ei kovinkaan kummoista kun lukee näitä 16v penkkimaksimi 100 kahdessa kuukaudessa -juttuja,heille.
-AnImAl- sanoi:37.5kg käsipainoilla olen 8toiston sarjoja ottanut vinopenkistä ja maastavetoa kun olen viimeksi ottanut taisin tehdä 140kg kasin sarjoja
kyykkyä ei ole tullut tehtyä lähiaikoina...
ikää löytyy huimat 16v.
JaniU sanoi:Ei varmasti ole, mutta pakko kuitenkin kysyä, että eihän ne noi taljat varmasti ole sellaisia jänniä yhdistelmävehkeitä missä on ala ja ylätalja silleen samassa ja siinä välissä menee vaijeri niinkun kaksinpuolin, rullat ylä ja alapäässä jne... En ole kovin monella salilla käynyt niin en tiedä millasia niitä kaikkia on, mutta siis esim. ristikkäistaljoissa kai useimmiten on tollaset ja se systeemi tekee sen että se paino on about "puolet kevyempi" kuin mitä se kilomäärä kertos (se pakka liikkuu vain puolet siitä mitä liikutat jotain kahvaa, ja jos sitä vertaa tommoseen "oikeeseen" niin se aika hyvin vastaa myös puolta painosta...)
No tää oli turha, ei voi olla tommosesta kyse... mutta joskus täällä on joku juttu ollut semmonen että on varmasti ollut tosta kyse, joku "aloittelija" jossain tais joskus sanoa jostain lähemmäs 100kg jutusta hauiksia taljassa, niin sillon on varmaankin ollut tommonen kyseessä.
Ihan noin niinkuin aloittelijoille vaan jos joku ei ole huomioinut, tosin eikai kukaan niin hömpsä ole voinut olla
Mäkin teen kevyeen ojentajia ja hauiksia ristikkäistaljan koko pakalla, en nyt edes muista onko se joku 70-80kg, mutta jos sen saman pistää sellaseen "pelkkään" ylä tai alataljaan niin on aika hiljasta sarjojen kanssa ;)
Mä voisin kyllä osallistua tämmöseen "kuka nostaa vähiten" kisaan, pärjäisin varmasti tosi hyvin. 20kg kässäreillä vipareita... joo ei tarvii paljon uneksia...
Liekköhän joihinkin tuloksiin täällä vaikuttas tosiaan pikkasen tekotyylitkin ?
Pyranha sanoi:Päätä lyhyemmät kaveritkin sen silloin nostettua sai :wall:
Timba79 sanoi:Hohoo, välähtipä mieleen yksi joskus 8-9 luokalla tapahtunut juttu. Silloin itse harrastettiin penkkipelleilyä ja taisi se 80-90 kiloa tuolloin nousta. Yksi mies naapurista sitten parin kaljan jälkeen (ei kuitenkaan humalassa) rupesi jotain penkkituloksesta pullistelemaan, että kyllä se tollasille klopeille näyttää miten nostetaan jne. Mentiin kokeilemaan meidän porukoiden kellariin ja se ei 60 kg:ta ylös saanut vaikka miten rimpuili. Ja tässä oli kyseessä siis n. 40 vuotias ihan täystin terve, eikä mikään ihan surkea laiheliini. Eli ihan tavallinen suomalainen treenaamaton mieshenkilö.
Timba79 sanoi:Hohoo, välähtipä mieleen yksi joskus 8-9 luokalla tapahtunut juttu. Silloin itse harrastettiin penkkipelleilyä ja taisi se 80-90 kiloa tuolloin nousta. Yksi mies naapurista sitten parin kaljan jälkeen (ei kuitenkaan humalassa) rupesi jotain penkkituloksesta pullistelemaan, että kyllä se tollasille klopeille näyttää miten nostetaan jne. Mentiin kokeilemaan meidän porukoiden kellariin ja se ei 60 kg:ta ylös saanut vaikka miten rimpuili. Ja tässä oli kyseessä siis n. 40 vuotias ihan täystin terve, eikä mikään ihan surkea laiheliini. Eli ihan tavallinen suomalainen treenaamaton mieshenkilö.
wade89 sanoi:Ei siinä mitään, jos ei uhois...
Timba79 sanoi:Ja tässä oli kyseessä siis n. 40 vuotias ihan täystin terve, eikä mikään ihan surkea laiheliini. Eli ihan tavallinen suomalainen treenaamaton mieshenkilö.