Kuka nostaa vähiten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wade89
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Tähän väliin varmaa sopii kysyä.

Miten tuo liike tulee suorittaa oikeaoppisesti? Teen ite sen luultavasti väärin. Teen sen niin, että ekaks vedän alaseljällä selkäni suoraksi, jolloin puntitkin noussut aika paljon ----> sitten vedän käsillä loppuun ja taas selkä pitkälle eteen ja näin...
En saa juuri yhtään tuntumaa selkään, hauikset vaan rasittuu :D
Positiivisesti yllättävä oli T-kulmasoutu, jossa todella tunsi tehneensä selällä :rock:

Bodypena sanoi:

Miten tuo liike tulee suorittaa oikeaoppisesti? Teen ite sen luultavasti väärin. Teen sen niin, että ekaks vedän alaseljällä selkäni suoraksi, jolloin puntitkin noussut aika paljon ----> sitten vedän käsillä loppuun ja taas selkä pitkälle eteen ja näin...

Käytät siis valkoselkätikka-tekniikkaa. Sitä yläkroppaa ei tarvitse liikuttaa 90 astetta.

ZeiZei sanoi:
mua ei kiinnosta oikeastaan yhtään miltä se kuulostaa :) kyllä mulle todistajat sarjoille löytyy :D

hmm, pystyisitkö jo vastaamaan, että minkäköhän merkkisessä alataljassa nämä tulokset on mahdettu tehdä?

Edit: katsotaan jos teen huomisessa treenissäni alataljaa ja saan SSS:n todistamaan sarjan ja sen jälkeen kommentoimaan tekotapaa ;)

Edit2: niiiiiiiiiiin siis Neutraali tuo kavereideni ottama 70-80 kg on siis kahdella kädellä (tarkoitus oli antaa vähän vertauskuvaa veijarin sarjaan).
avancian talja(80-luvun lopulta, eli ei mikään uuden karhea malli), uskon sen sun alataljan ilman todistajiakin mutta nuissa täytyy olla jotain eroa. paljolla teet yhden käden kulmista kässärillä, siitä sais paremmin vertaus pohjaa?
ZeiZei sanoi:
Sori, en ole tehnyt pitkään aikaan, olisiko tommonen 5-6 kk kun tein viimeksi Mayorsilla ja silloinkin ekaa kertaa pitkään aikaan. Sillon taisin toisena liikkeenä kokeilla jotain 50 kg:n kässäreitä ja ne oli hieman kevyet selän kannalta (tein suht helposti muistaakseni 12 toistoa).
ok

neutraali sanoi:
avancian talja, uskon sen sun alataljan ilman todistajiakin mutta nuissa täytyy olla jotain eroa. paljolla teet yhden käden kulmista kässärillä, siitä sais paremmin vertaus pohjaa?

Sori, en ole tehnyt pitkään aikaan, olisiko tommonen 5-6 kk kun tein viimeksi Mayorsilla ja silloinkin ekaa kertaa pitkään aikaan. Sillon taisin toisena liikkeenä kokeilla jotain 50 kg:n kässäreitä ja ne oli hieman kevyet selän kannalta (tein suht helposti muistaakseni 12 toistoa). Hankalaa oli se, että ne liikkuivat näpissä ja tekivät liikkeen tekemisen hieman hankalaksi ja näpit olivat myös hieman väsyneet jo.

Edit: omalla salilla painot loppuu johonkin 46,5, etten oikein voi ainakaan tuolla kokeillakaan miten menisi, ehkä joskus kun eksyn mayorsille treenaamaan :)

Bodypena sanoi:

En saa juuri yhtään tuntumaa selkään, hauikset vaan rasittuu :D
Positiivisesti yllättävä oli T-kulmasoutu, jossa todella tunsi tehneensä selällä :rock:

Vastaus löytyy kun etsii: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=18893

spoty sanoi:
Vaikka mun tulokset on tällä hetkellä suunnilleen tuplat noihin sun rautoihin nähden, en aikoinaan viistoista vuotiaana olis liikutellut vastaavia painoja. Itse asiassa tuo kyykkyhän on oikein hyvä tulos.

Mukava lukee tällasta tekstiä :)

En kyllä treenaa ainakaan vielä mitenkään erityisen kovaa, että toi 14x75kg:kin menee suht helposti. Tuntuu ettei kroppa välttämättä jaksa kovin hyvin kannatella isompia painoja ja kyllä tollakin reidet ja perseen kipeeks saa.

Enkä kyllä penkkimaksimiakaan kokeile ehkä kun kerran 2-3 kuukauden aikana. Ja kun tavoitteet ei oo mikskään kisanostelijaks tai muuten kauheeks lihaskimpuks. Treenauksen ilohan salilla käymisessä parasta on, vaikka on tuloksiakin kiva saada välillä.

Ite oon 14 penkki siin 85kg ja kyykky varmasti siellä 120kg.

15-vuotiaana muistaakseni

haukkari käsipainolla 10 x 5 kg
kyykky tangolla x 8
penkki 6 x 40 kg

Joko tanko tai 5kg oli muistaakseni melkein joka liikkeesä :D Taljoissa taisin saada kolmellakympillä...

ringside sanoi:
15-vuotiaana muistaakseni

haukkari käsipainolla 10 x 5 kg
kyykky tangolla x 8
penkki 6 x 40 kg

Joko tanko tai 5kg oli muistaakseni melkein joka liikkeesä :D Taljoissa taisin saada kolmellakympillä...

And we have a winner! :D

15 - 16 vuotiaana kokeilin ekan kerran jalkakyykkyä sain 80 kg ja painot loppu siihen, tuskin sitä paljoa enenpääkään olis mennytkään.
Penkistä sain 50 kg ja nämä oli siis kokeiluja ja kokeiluiksi jäivätkin, kun siittä iästä lähti reilun kymmenen vuoden juopottelu putki.

Eipä kyllä ollu paljoa tulokset noussu, nyt ku aloitin treenaamisen "tosissaan".

:wall:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tälleen mie

oon 17v tyttö, paino 59 ja pituus 171. penkki max.52,5kg ja kyykky 95! ni sillai. oon tosi tyytyväinen. maksimivoimaaki tullu pirusti lisää viime vuodesta,vaikka enemmän menee aika tuohon aerobiseen puoleen ku hiihtäjä tyttö olen. mutta oon kyllä aina tykänny touhuilla salilla. hi. eiku tsemppiä muillekki, ja ei pie hätäillä liian nuorena.

18-vuotta ja 12 leukaa. Kuvan voi tarkistaa vippinä, mutta edes näin kaennis sitä en yleiselle laita. :|

Laitetaas tämän hetken kovin pohja tähän väliin:
Tiedz sanoi:
Ite kun olin 15v ja aloin lajia harrastamaan jäi penkissä tanko rinnalle eli 20kg.
pituutta oli silloin 187cm ja paino 54kg.
Löytyykös vielä vanhempaa porukkaa jolla tanko ei nouse?
:hyper:

kyllä on kovat voimat 16 vuotiaalla, eikä noissa suhteissa ole yhtään mitään ihmeellistä. vetokin kuuluu sitten olla aika hyvällä mallilla jos alataljaa ja kulmista(130kg) tekee noin kovilla painoilla, jaloissakin sitä voimaa taitaa löytyä.. mites se veto??

itse kun joskus 2-3v sitten tein yk. alataljaa niin 90kg meni joku 8 ja kahdella kädellä meni 140x10, kulmis kp. 60x10.

zeizei jos lavalle olet menossa niin mene sellaiselle lavalle missä on tanko.. ;)

Alussa jaksoin joskus 16v penkata sen 40kg. Ja viimeks meni 110 joten on tässä toivoa lahjattomillekkin. Kyykky alussa 50kg ja nykysin jotain 120-130.

Vähä yli vuos sitten tais olla se 45 ykkösenä penkistä =) kyykkyä tai muutenkaan jalkoja ei tuolloin tullut treenattua :nolo: Nyt penkki lähenee satasta ja kyykynkin saanut hyvää vauhtia treeniin messiin :)

Haha, hyvä threadi, tähän voin minäkin sitten antaa vastaukseni!
50 kiloa nousee penkistä! Sillä pienellä varauksella, etten penkkiä ole oikeasti ikinä treenaamalla treenannutkaan, johtuen huonohkosta ryhdistäni. Mutta nyt kun alkaa näyttämään uhkaavasti siltä, että saliharrastus on jäämässä osaksi muitakin arkirutiinejani, niin hyvähän se olisi treenata myös tuota penkkiä, vaikkakin sitten hieman pienemmällä intensiteetillä. :)

Mattila sanoi:
kyllä on kovat voimat 16 vuotiaalla, eikä noissa suhteissa ole yhtään mitään ihmeellistä. vetokin kuuluu sitten olla aika hyvällä mallilla jos alataljaa ja kulmista(130kg) tekee noin kovilla painoilla, jaloissakin sitä voimaa taitaa löytyä.. mites se veto??

Jos mua tarkotat ni veto on mun ainut suht hyvä liike(treenaan siis voimaa) siitä 180 nousi jonkin aikaa sitten suht helposti... 190kg tuntu pukeilta sen verran helpolta että kunhan saan vielä 3vko tehtyä kyykkyohjelmaa pois alta niin uskon sen vetäväni :jahas:

ZeiZei!
Treenailen joutsenossa joten matkaa on jonkin verran sinne espooseen enkä väittäisi olevani hyvässä kunnossa koska paino oli tarkalleen 97,5kg aamulla ja siitä rasvaa noin ~20% ja siitä meidän taljasta... se on semmone ruosteinen hel***in vanha romu jossa on se vaijerikin solmussa useemmasta kohtaa(siis oikeasti siinä on jotain pallukoita ihan ku se ois vedetty solmuun)

ps: ainii siitä kulmiksesta... en siis oo kokeillu enempää ku 10x100kg:lla tehdä siitisti... vois tohon muutama kilo ja toisto vielä mennä... etköhän säkin vetele vielä isommilla kuin nyt kunhan saat ne remmit jos se näpeistä on kiinni

Joskus 15v nostin n.50kg penkistä... Ja jalkoja en tietenkään sillon viel treenannu... :nolo:

Heikkoja olivat tulokset tuossa 16 vuoden iässä, kun muistan ettäsain hikisesti kovan puristuksen avittamana penkistä jopa50kg.Mutta ei sen puoleen ovathan nuo tulokset heikkoja vieläkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom