Kuka ei käytä kreatiinia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BenDover
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo enää tullu käytettyä kun tuppaa puskemaan finnejä sen verta paljon. Ehkä joskus myöhemmin voisi koittaa taas.

Sain kreatiinista jumalattoman päänsäryn jos join kahvia kreakuurin aikana. Joten piti valita krea tai kahvi. Valitsin kahvin.

Käytin aiemmin.
Mutta, nyt kun treenitauko on ohi, en sitä sisällytä enää ravintoon.
Mulla kyllä aine toimii, mutta "sivareina" se koskee mahaan ja pistää jonkun verran pakkia sekasin...

EDIT: Mulla on (oli) käytössä FASTin kreaa...

En käytä, koska ne 2-3 ylimääräistä toistoa, mitä sillä saa, on triviaalia kaltaiselleni harrastelijapunttaajalle.

Tai itse asiassa mä en huomannut mitään eroa kun joskus vedin kreaa, mutta pakkiksella sanottiin, että about ton verran siitä on hyötyä.

En ajatellut tämän jälkeen enää vetää. pöhö ja satunnaiset iho-ongelmat ei nappaa

No niin, mulla oli tuo vajaa purkki tuota evolutionin kreatiiniä, joten ajattelin nyt ottaa vajaan vuoden tauon jälkeen sitä. Eli katsotaan tuleeko tuosta hyötyä. Ensi viikolla palataan asiaan kun on tankkausvaihe tehty. Nyt on kolme päivää vedetty keskimäärin 20g/vrk. Tulosvertailussa 2x6 penkki. Penkki on mulla surkea ja siinä on ennen vaikutukset huomannut parhaiten aiemmin.

Oon syöny massanrakentaja kakkosta jossa on jokunen gramma kreatiinia ja finnejä tulee enemmän:( Muutenkin ihan tarpeeks.. Eikä varmaan oo hyötyäkään syödä noin pientä määrää max.3xviikossa ja vielä ilman taukoja..Nyt saa riittää..

Eli en käytä! Mieluumin nostan pikkusen vähemmän kun otan naamaan ja selkään lisää finnejä..

edit: Jos noin pienestä määrästä noin harvoin otettuna tulee huomattavasti lisää finnejä, en uskalla ees kuvitella paljonko tulis 20gramman/päivä latausjaksolla:O

Vide...
2 sivuu luin "en käytä" viestejä niin tulin sille päälle että vois lopettaa. Mitään nestepöhöä ei mulle omastamielestä ole kertynyt. Ite sitä miettinyt kun tässä jossainvaiheessa alkaa itse lisäravinteensa maksamaan niin huomaa että kreatiinikaan ei mitään kovin halpaa ole..

Lopetan nyt ja katotaa kuin käy.

Just testasin itellä ja toimii mulla selvästi ja kerää aika reippaasti nestettä kroppaan

en silti aio käyttää kun purkin saan syötyä..

hafanafa sanoi:
Just testasin itellä ja toimii mulla selvästi ja kerää aika reippaasti nestettä kroppaan

en silti aio käyttää kun purkin saan syötyä..

Kokeile kreatiinipyruvaattia jos häiritsee nestepöhö...

sivarinlötkö sanoi:
Mistä vitusta tiedätte että satunnaiset iho-ongelmat johtuvat juuri kreatiinista?

Olen ihmetellyt samaa....ja sen lisäksi yleensä nämä akne-kreasta -tyypit on ikäluokaltaan sitä ryhmää että sitä näppyä nyt voi nousta muutenkin melkein minne vaan.:lol2:

Kreatiinipuryvaatti- the only one :haart:

Monohydraattia lisäksi offilla palkkarissa.Puryvaatin oon huomannut lisäävän paaaaaljon paremmin voimatasoja kun sitä ottaa ennen jumppaa tai aamulla lepopäivinä:)

Stiltskin sanoi:
Olen ihmetellyt samaa....ja sen lisäksi yleensä nämä akne-kreasta -tyypit on ikäluokaltaan sitä ryhmää että sitä näppyä nyt voi nousta muutenkin melkein minne vaan.:lol2:

No eiköhän sen huomaa kun ennen kreatiinin käyttöö sain jotenkuten finnit pysymään poissa ja nyt kun oon jonkun aikaa käyttäny niin pahentunu huomattavasti:(

Yhtä#Hauista sanoi:
Kreatiinipuryvaatti- the only one :haart:
Toi sun :haart: maksaa niin tuhottomasti, että ei tavallisella tallaajalla oo varaa ostaa ja tavallinen tallaaja ei pidä olla nesteetön kuten fitness mimmi.

Tota Viikinki, jos ihan normi kreaa oot käyttäny ni kyllä sulla aika puppua on noi jutut. Ei siitä kreasta mitään hyötyä saa,ei kaikki oo faktaa käytännössä vaikka sulle jotain lihasmassan kasvusta on kerrottukin.

Edit. Tai sitten mulle ei potki enään mitkään monokreat mitenkään vaikka kuinka ottaisin sen hiilarin kanssa, ostan seuraavaksi pyruvaattia kun stadiin suuntaan.

En käytä kreatiinia enkä tällä hetkellä yleensäkään lisäravinteita. Tavallista kotiruokaa ja dieetti päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom