Kuka ei käytä kreatiinia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BenDover
  • Aloitettu Aloitettu
tuota tuota, 15 sekunnin juoksusuoritus esim. ei oo ihan suoraan verrannollinen 15 s. nostosuoritukseen. kyllähän kreaa nyt ihan yleisesti pidetään hyvänä lisänä punttien parissa hikoileville. mulla ainakin vörkkii, vaikka pitää tietty huomata ettei se nyt ihan mitään ihmeainetta olekaan.

E: kyllä se niin monella isollakin karjulla toimii että melkein tekis mileli epäillä, että niillä joilla ei toimi on joku juttu pielessä sen käytön kanssa. tosin ilmeisesti joillain on ihan tutkimuksissa se todettu toimimattomaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyvin toimii ja tankkaus jakso on kaiken a ja o itselleni. krean toimivuus edellyttää myös riittävän pitkiä taukoja, melkeinpä voi sanoa, että mitä pidempi tauko sen paremmin se toimii. tämä tieto ei perustu tutkimuksiin, vaan omiin kokeiluihin.

edit: täälläkin varmasti muutamia sellaisia on jotka syövät kreatiinia vaikkei siitä hyödykkään. suosittelen tällaisille henkilöille että kokeilette eri tuote merkin kreatiineja, nimittäin niissäkin on eroja vaikka se huuhaalta saattaa kuulostaakin.

Kaikille joilla kreatiinista ei ole ollut hyötyä, olettehan ottaneet sen kreatiinin hiilihydraatin kanssa? Hiilareilla on nimittäin tärkeä osa siinä kreatiinin kertymisessä lihakseen.

On tullut syötyä jo vuoden putkeen 5-30g päivä annostuksilla, vaikutusta en enää näe, siksi syön paketin loppuun ennen kesää et kerkee vähän kiristellä.

Miten olette pitäneet taukoa kreatiinista?

Syksyllä taas "sikabulkki" päälle ja kreat+glutat yms... kaikki mitä kaupan hyllyltä löytyy!!!

Ite en käytä. Sokeritautisena olen huomannu (vihje pakkotoistolta), että kreatiini lisää insuliiniresistanssia. Jätin palkkarista kreatiinin pois, jonka seurauksena pitkä-aikainen verensokeri on tippunut n. pari mmol. Enää ei tarvitse pistää läheskään niin paljon insuliiniä ja sokerit on paljon tasasemmat. No olen tästä kirjottanut jo kerran aikaisemminkin....

Kovasti tuli kreaa kokeiltua, enkä saanut sillä lisäpuhtia edes itseni huijaamiseen... tai sitten tuo fasti ei vaan poki mulla...

Mulla ei kans krea potkinut, ei sitten millään tavalla, negatiivisesti eikä positiivisesti. Nyt ei mene edes palkkarissa kreaa, eikä kyllä näe mitään eroa treenissä ja olossa verrattuna siihen aikaan, kun koitin tankata sitä niin pirusti. Pitää kokeilla jossain välissä uudella fiiliksellä, en suostu uskomaan ettei siitä olisi minkäänlaista hyötyä. Ja eri merkillä, fastin krea taisi olla se minunkin.

tokkopaisto sanoi:
Älä heitä oraville, jos ne syö ton niiden paino nousee eikä ne pysty juokseen pakoon yhtä hyvin enää ja kissa nappaa ne.:)
:offtopic: Tai sitten AM ampuu ne.
Käytän kreatiinia ja hyvin on tuonut potkua reeniin sekä pöhön naamaan. :thumbs:

Mulla vaikutukset olleet selviä. Ekalla kerralla penkkiin tuli parikymppiä lisää kuukaudessa. Osa vaikutuksesta saattoi olla todellista, osa placeboa ja osa noususta varmaan johtui siitä, että sattui olemaan voimapyrähdyksen aika. Nestettä kroppaan kertyi tankkauksen aikana n. 2% elopainosta.

Nyt on ollut pitkä treenitauko sekalaisten vammojen takia ja oikeastaan vasta totuttelen rautaan uudelleen. Kreatiini ei ole käytössä vielä, mutta rupean tankkaamaan heti, kun nykyisesta lihasta on kaikki saatu revittyä irti.

KKHS sanoi:
Kreatiinista ei varmaan huomattavaa hyötyä ole, jollei lähes maksimivoimaa käytä treeneissä. Tämä siis tarkoittaa että kakkosten ja kolmosten tekijöille, se on tarpeellinen aine. Kreatiiniahan käytetään työssä jota tehdään alle 15 sekuntia (karkeasti, vaihtelee ihmisillä) kun taas siitä pitempi kestoinen (massasarjat) vaatii hiilareita, noin minuuttiin asti, jolloin alkaa rasvan poltti (aerobinen harjoittelu)

Minäpä olen samoilla linjoilla. Itse en tee oikeastaan koskaan alle 8 toiston sarjoja. Normaalisti reilusti yli 10 toiston sarjoja. Pitkissä volyymisarjoissa kreatiini ei varmaankaan tehoa.

ToughGrip sanoi:
Kovasti tuli kreaa kokeiltua, enkä saanut sillä lisäpuhtia edes itseni huijaamiseen... tai sitten tuo fasti ei vaan poki mulla...

Mulla taas Wrangen krea ei potkinut mutta Fasti taas potkii:D

J.Rossi sanoi:
Kaikille joilla kreatiinista ei ole ollut hyötyä, olettehan ottaneet sen kreatiinin hiilihydraatin kanssa? Hiilareilla on nimittäin tärkeä osa siinä kreatiinin kertymisessä lihakseen.

Minkälaiseen hiilarimäärän tuo krea olisi optimaalisinta sekoittaa? Treenipäivinä isken tietenkin palkkariin, mutta välipäiviä ajatellen.

Käytössä on. Palkkarina käytän After Maxia jossa on yhdessä annoksessa 5g kreaa. Vaikee sanoo hyödyistä mutta uskon että kai siitä jotain hyötyä voi olla. Siitä on niin pitkä ku oon käyttänyt kreatonta palkkaria etten osaa sanoo minkäälaisista eroista.

Aattelin tos jossain vaiheessa koittaa Mass Blastia... Mutta voipi olla et tuikkaan sinnekin sen krean sekaan..

Ronn Moss sanoi:
Minkälaiseen hiilarimäärän tuo krea olisi optimaalisinta sekoittaa? Treenipäivinä isken tietenkin palkkariin, mutta välipäiviä ajatellen.

Kreatiini yhdessä 1g glukoosia/kg kanssa kaksi kertaa päivässä johtaa n. 9% suurempaan kreatiinikertymään lihaksessa (Preen et al.).

Hommasin tota Wrangen kreaa...ni siin on et 3 gr päivässä..mut onks se liian vähä...eiks pitäs olla joku 5 gr väh.??Painoa 73...Mites se joku tankkausjakso..onko välttämätön...miten etenee?

Jos ihan peruskreatiinia (monohydraattia) ottaa niin sitä ei sitten tarvi ottaa kaikkea kerralla vaan voipi olla kovastikkin hyödyllisempää nauttia sitä pitkin päivää useammassa pienemmässä erässä.

Tarkoitan että jos ottaa kreatiinia kerran 10g niin siitä elimistö käyttää hyväksi vain pienen osa ja loppu tulee jäteputkista pihalle. Paljon parempi tapa on nauttia kreatiinia pienen hiilihydraattimäärän kanssa useammin päivässä (esimerkiksi välipäivinä aamuin illoin ja reenipäivinä aamuin, illoin ja reenin jälkeen) koska silloin päivän aikana varastoituu kokonaisuudessa suurempi määrä kreatiinia kuin että olisi esimerkiksi otettu kerralla jopa isompiakin määriä.

en käytä...
no voisin kokeilla,
mutta nyt jo menee treenit mukavasti(kin) eteenpäin...:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom