Joo, onpas tuttua tekstiä ja valitettavan tuttuja fiiliksiä! Mä olen niin pohjattoman kyllästynyt ihmisten typeriin käsityksiin dieeteistä ja rasvanpoltosta ja näistä ruokajutuista ja kaikista idioottimaisista kommenteista, joita vuosien saatossa olen saanut kuulla. Tosissaan ärsyttää se, että minullekin on moneen otteeseen "rakas" suku aukonut päätään siitä, että syömälläkö meinaan laihtua?!? Siskoni on ottanut tehtäväkseen kertoa, että jos mielii laihtua niin on syytä lopettaa ainainen mussuttelu ja syödä vain kerran päivässä, niin hänkin tekee illalla töistä tullessaan. Paitsi että ruokieni määriä on ihmetelty, myös ennenkaikkea niiden laatua, eli kukaan ei voi käsittää että meikäläinen vetää lihaa, kananmunia ja maapähkinöitä - eipä kuulosta laihduttajan ruokavaliolta! Omat annokseni ovat aina suuremmat kuin muilla ja lihan syöntini kummeksuttaa. Samoin se, että kanaakin vetäisen pienen palan sijaan tuhdin satsin... Mieheni jaksaa päivitellä "omituisia" ruokatapojani siitä huolimatta että on vuosia elänyt treeniohjelmaani seuraten. Ei vain mene jakeluun tämä touhu. Hän jaksaa jankuttaa myös liiasta juomisesta ja siitä, että juon aina, vaikka oikeasti pitäisi juoda vain aterioilla, joita on kaksi päivässä... että näin. Vähän on yksinäistä tämä touhu, jos ei sitä kukaan muu lähipiirissä harrasta. Mutta onneksi löysin teidät kaikki muut!