Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et halua minun koskettelevan suonia. Pahaa jälkeä tulee.Munavoi + piirakat on herkkua, mutta ajatus pelkän munavoin syömisestä aiheuttaa pienen yökkäsrefleksin. Ja nyt en kaipaa yhtään mitään pahoinvointia lisäävää
Kaikkia joulukiloja keränneitä kuitenkin varmasti lohduttaa, että minulla on paino laskenut. Kuukauden verran menty hyvin pienellä ravinnolla, ja kun juomatkin (Huom alkoholittomat) nyt lisäävät oirehdintaa, niin suusta ei mene paljoa alas. Keskityn nimittäin siihen, ettei mikään tulisi ylös.
Oikeastaan Kajsnan pitäisi tulla asentamaan Ringeriä suoneen.
Tiileen/betoniin olen liimannut.Pitäisi jalkalistat tehdä uusiksi, pitääkö huomioida jotain? Mikä kepein/helpoin tapa kiinnittää seinään mitä suosittette? Onko pakko porata ja propata betoniin ulkoseinään?
Elisa ja Citic Telecom: Kolmessa tietoliikennekaapelissa Suomen ja Viron välillä on vikaa
Syy vikaan ei ole tiedossa.www.is.fi
Kaapelirikossa epäillään törkeää tuhotyötä – Suora lähetys Orpon kommenteista klo 15.15
Ilta-Sanomat seuraa poliisin tiedotustilaisuutta Suomenlahden kaapelirikkoon liittyen.www.is.fi
Tää.Kesällä sit revityn kiree.
Tuu säkin naisten kympille! Se on eka tavoite ja sit syksyllä puolikas Suomen AteenassaEnsimmäinen peruskunto hölkkäjuoksukävely suoritettu varmaankin about kymmeneen vuoteen. Tilanne ei onneksi liene aivan niin surkea kuin alkuun kuvittelin, mutta ei järin hyväkään. 3,5km @27min ja keskisykkeellä 131. Tästä suunta vain ylöspäin.
En suosittele toki kyl kenellekkään juoksuharrastusta, mutta sen verran vihaan itseäni, että yritetään nyt saada kesäksi juoksukunto sille mallille et 10km menis yhtäsoittoa juoksujalkaa ilman sydämmenpysähdystä.