Menee pahasti nyt offtopiciin (saa siirtää) mutta kun en löytänyt tähän hätään mitään muutakaan mihin tän laittais.
Olin viikonloppuna avokin kaverin mökillä, ja siellä oli yhteensä n. 10 ihmistä. Siinä sitten pienessä sievässä alko avon kaveri, joka just on alottanut treenaamisen (tai näin olin ymmärtänyt) eli siis puntin, kyselemään vähän ruokavaliovinkkejä multa. No siinä sitten illan mittaan keskustelin sen kanssa treenistä enemmänkin, ja se mm. selosti treeniohjelmansa (joka on epämääräinen koko kroppa 3 kertaa viikossa-ohjelma, johon välillä kuuluu vähän jotain jalkoja niinku ja sit välil vähän käsiä ja selkää ei oikeestaan kuulukaan jne jne.. :thumbs: ). Siinä sitten tyyliin tein sille uudestaan treeniohjelman ja ruokavalion (ehdotin mm. ihan omaa jalkapäivää ja kyykkyjä), kunnes se vähän ajan päästä tulee sanomaan että: "niin mutta kun mä treenaan enää kuukauden.." Taustoiksi vielä, että on käynyt nyt salilla vajaan kaksi kuukautta. Olin sen verran huppelissa, etten voinut kun nauraa, mutta tänään aloin taas aattelemaan asiaa, ei hemmetissä. Selitys oli, että haluaa rantakuntoon, mihin rantakuntoon alle kolmessa kuussa? Ja MIKSI? Mä en tunne sanaa rantakunto, kun ite oon kunnossa koko ajan. Tyydyin vaan sitten sanomaan, että pidä kuule se sama koko kroppa-treeni, minkä oot nytkin tehnyt (eikös kolme kertaa viikossa oo aika paljon koko kropalle?). No ruokavaliovinkit se EHKÄ otti silti käyttöön, suunnitteli tosin jotain sumeita protskusettien ja lisäravinteiden ostoa, kun aikoo nyt kuukaudessa kasvattaa suunnattomat lihakset. HEI HALOO?!? Sanoin sille, että syö raejuustoa, mutkun se on pahaa.. ;) Aamupalaakaan se ei syö ollenkaan, ei edes nyt treenikuukausina, ja lounas koostuu jostain saarioisten valmisseteistä..
Sitten avon eksä ihmetteli puolestaan, kun ei laihdu, on ollut iät sun ajat laihiksella, no joka viikonloppu vedetään kahden päivän viinaputki ja sipsit ja mäkkiateriat päälle ja aamupalaa ei syödä tai syödään näkkärii jne. JA SITTEN SE NEUVOO SIINÄ MUITA KUINKA PITÄÄ 1200KALORIN DIEETTI! Auttakaa, mä oon tänään vaan miettinyt että mikä on menny pieleen, kun "kaveripiiriin" on siunaantunut tälläsiä ihmisiä. Sitten tää eksä vielä esitteli lehteä, jossa kerrottiin, että vielä ehtii kesäkuntoon (joo, taas, mikä KESÄKUNTO ja varmaan 2 viikossa kerkee hyvin..).