Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juttuhan menee niin että aina kun joku tekee toisin kuin muut sitä ihmetellään ja lopulta kysytään otsekin neuvoa.
Esimerkiksi yhdellä työpaikalla mä tuttuun tyyliini söin kaurapuuroa ja raejuustoa ja sitä katotiin kieroon. Ei mennyt kauaa kun eräs toinenkin punttaileva sitä uskaltautui maistamaan. Lopulta sitä söi joka toinen, ihan totta. Se oli hauska huomata.
Mun puolesta ihmiset saa syödä miten vähän tahansa, ei mua liikuta suuntaan tai nouseen..
MUTTA,
sitä ei jaksa kuunnella, kun ihmiset kauhistelee miten johonkin voi mahtuu noin paljon tai miten voi olla tän kokonen vaikka syön enemmän lounaalla kun he kokopäivänä ja sitä rataa.. Ihmiset ovat erilaisia ja niin meidän lautastemme sisältö ja kokokin.. Ei lihavallekkaan sanota, et miten voit syödä noin paljon!
Tartun epäolennaiseen, mutta pakko sanoa tähän, että kyllä lihaville jotkut sanovat. Ei se niin yleistä ole, mutta sitä tapahtuu. Valitin joskus muinoin ylipainoiselle kaverilleni, että mikä siinä on kun hoikan likan syömisistä kitistään. Hän sanoi, että hänkin kuulee syömisestään ja vieläpä aika vittumaisia kommentteja. Olin yllättynyt.Ei lihavallekkaan sanota, et miten voit syödä noin paljon!