Moni haukkuu mun suunnitelmia bulkki ja dietti syklitämisestä?
Ja kuulemma kaikki sanovat, että syö reippaasti vain kotiruokaa?
Eihän kotiruuassa ole edes proteiinia!? Ja jos lihasta haluut niin bodysafka on parhainta tuohon..
Kuten jo tuhat kertaa olen sanonut, nyt olen ollut bulkilla tuolta lokakuusta ja olen bulkilla huhtikuulle asti, eikö riitä!?!!
Jonka jälkeen aloittain noin 7-10 viikon dietin jotta saisin pack-in näkymään ja se jälkeen varmaan aloittain taas bulkaamaan varmaan 2 kuukautta bulkkia kuukausi diettiä, tai bulkaan sieltä heinäkuun alusta Fitness Expoon asti jolloin aloitan dietin, tai voisihan sitä bulkata marraskuulle asti.
Niin ja tömmöinen kysymys, minulle heräsi, jos kerran elän pelkästään body-safkalla tekeekö se minusta sairaan!?
Jos tekee niin eikö meistä jokainen joka noudattaa ja syö bodysafkaa ole sairaita?
Siis anareksia on sairaus, mutta jos haluaa syödä terveellisesti ja laskea kalorit ja makroravinteet suht tarkasti, niin onko se sairaus? Ok, olen sitten hullu tai jokin sairas ihminen, mutta miksi nyt tarvitsee haukkua minut niin sairaaksi, kun vain kiltisti käytän ruokavaakaa ja noudatan Boby-ruokavaliota? Noh elämä on, brutaalista, varmaan tämän topicin ansiosta olen varmaan pakkiksen sairain ihminen. .:D
Tosin tähän voisi sanoa, sairailla teoilla todella sairaisiin tuloksiin! :whip:
Doggoned sanoi:
EDIT: ja NGV:n minäkin listaan jo "vakavaksi tapaukseksi". Ei tosiaankaan hänen ikäisensä tarvitse tuollaista ruokavaliorunkoa, jossa on dieettausta ja bulkkausta jaksottain jne. Siitä voi olla vakavia seurauksia tulevaisuudessa.
Jaa mitä vakavia sairauksia? Ainut sairaus jota saan tästä on varmaan kehittyminen ja eikä siinä sivussa tule edes, niin hirveesti läskiäkään, kun laskee kalorit tarkkaan ja ne kalorit jotka olen plussalla, eli noin 300 tai 400, niin ne menee lihaksen korjaamiseen eikä läskiksi. Doggoned, et vaan tiedä tunnetta, kun olet ollut 70% elämästäsi käsittämättömän
LIHAVA ja vihdoin olisit päässyt suurimasta läskistä pois ja haluaisit kasvattaa massa, niin et varmaan söisi +1000 kaloria päivässä.
Ja pakkislaiset lukekaapas tämä teksti toiselta foorumilta, ainenkin siellä ymmärretään minua, hitusen paremmin..
eräs dude sanoi:
Minä en ole saanut NGV:stä noin hämärää kuvaa kuin jotkut tähän ketjuun kirjoittaneet. Onhan tuo kaurahiutalejuttu täysin turhaa ja hyödytöntä hifistelyä. Mutta kaveri ei ole kuitenkaan täysin samassa asemassa kuin kynäniskana punttaamisen aloittelevat, joille pätee tuo syö-syö-ja-syö-metodi. Ylipainosta kärsineiden henkilöiden kannattaa olla todellakin hiukan tarkempia syömisensä kanssa kuin kynisgeenisten. Kun sitä läskiä on kerran ollut niin tulee se helposti takaisin. Toki sen voi aina dietata pois mutta mitä mieltä on tällaisen henkilön syödä reiluja pluskaloreita jos suurin osa kertyy vyötärölle? Vähemmälläkin se lihasmassa kasvaa.
Kaverihan vaikuttaa aidosti innostuneelta harrastuksesta eikä vaikuta mitenkään kärsivän elämäntapavalinnoistaan, päinvastoin. Eikä se kalorien kyttääminen niin raskasta ja stressaavaa ole jos sen osaa hoitaa lunkisti ja NGV vaikuttaa olevan siihen jo hyvinkin rutinoitunut. Kyllä elämässä muutakin on kuin syöminen.
Ainut järkevä ihminen on tuon sanonut joka ymmärtää, toivottavasti tekin ymmärtäisitte samoin kun tuo viisas kaveri..;)