- Ikä
- 34
En niin, olenko väitänyt?Mömmö sanoi:No huh, ammatti bodarit saavat miettiä tarkemmin sitä juoko kaljaa mutta ei luulisi tuommoisen taviksen siitä ottavan stressiä. Oikeasti ei tämä voi olla niin vakavaa, ethän sinä vielä edes näytä bodarilta. :evil:
Tuo on enemmänkin periaate kysymys, kuin teoria kysymys. Ja kyllähän mä joskus tulevaisuudessa haluan näyttää edes 20% bodarilta..:D
IMO kyllä tää vaatii pieniä uhrauksia, ja kyllä sitä hauskaa voi pitää ilman alkoholiakin. Toki sitä alkoholia voi juoda, mutta en suositele, että joka viikonloppu vedätte kunnon kännit, tuo on ainenkin aika kataboolista puuhaa. Mutta silloin tällöin. Tosin mun puolesta voitte juoda alkoholia niin paljon kuin huvittaa ja ottaa kännejä vaikka joka päivä, älkää vaan sitten valittako, ei tuu kehitystä.
Kyllä munkaa voi väitellä uskonnosta, mutta se menee vaan aika pahasti ..hunter killer sanoi:Jeesus ei ollut bodari (toim.huom)
Oikeastikin jos sanon suoraan, niin vaikka minun mielestäni tuo sinun juttu on hyvä...niin ei varmaan ole kovin järkevää alkaa vinoilemaan toisen uskonnosta?
Treeniasioista voidaan toki NGV:n kanssa väitellä vaikka yötä päivää.
Ja treeni asiosta voitte väitellä mulle päivisin, sillä yöllä pitää nukkua vähintään 8 tuntia, muuten olen väitely vapaa.:D