Kuinka usein saa herkutella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mimu
  • Aloitettu Aloitettu
Mömmö sanoi:
No huh, ammatti bodarit saavat miettiä tarkemmin sitä juoko kaljaa mutta ei luulisi tuommoisen taviksen siitä ottavan stressiä. Oikeasti ei tämä voi olla niin vakavaa, ethän sinä vielä edes näytä bodarilta. :evil:
En niin, olenko väitänyt?:confused:
Tuo on enemmänkin periaate kysymys, kuin teoria kysymys. Ja kyllähän mä joskus tulevaisuudessa haluan näyttää edes 20% bodarilta..:D
IMO kyllä tää vaatii pieniä uhrauksia, ja kyllä sitä hauskaa voi pitää ilman alkoholiakin. Toki sitä alkoholia voi juoda, mutta en suositele, että joka viikonloppu vedätte kunnon kännit, tuo on ainenkin aika kataboolista puuhaa. Mutta silloin tällöin. Tosin mun puolesta voitte juoda alkoholia niin paljon kuin huvittaa ja ottaa kännejä vaikka joka päivä, älkää vaan sitten valittako, ei tuu kehitystä.

hunter killer sanoi:
Jeesus ei ollut bodari (toim.huom)
Oikeastikin jos sanon suoraan, niin vaikka minun mielestäni tuo sinun juttu on hyvä...niin ei varmaan ole kovin järkevää alkaa vinoilemaan toisen uskonnosta?
Treeniasioista voidaan toki NGV:n kanssa väitellä vaikka yötä päivää.
Kyllä munkaa voi väitellä uskonnosta, mutta se menee vaan aika pahasti :offtopic: ..
Ja treeni asiosta voitte väitellä mulle päivisin, sillä yöllä pitää nukkua vähintään 8 tuntia, muuten olen väitely vapaa.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hunter killer sanoi:
Jeesus ei ollut bodari (toim.huom)

(toim.huom) :lol2:
Meni vähän aikaa ennen kuin rupes naurattaan tai sitten mulla vaan on erikoinen huumorintaju:D

Kyllä munkaa voi väitellä uskonnosta, mutta se menee vaan aika pahasti :offtopic: ..
Ja treeni asiosta voitte väitellä mulle päivisin, sillä yöllä pitää nukkua vähintään 8 tuntia, muuten olen väitely vapaa.:D[/QUOTE]

No ehkä niin, mutta väittely tuppaa joskus menemään vinoiluksi ja ainakin itse ajattelen niin, että jos olisin uskovainen, ni haluisin pitää sen omana juttunani.Eli eläköön sen osalta kukin tyylillään.

Herkuttelen kyllä aina sillon kun tekee mieli.... :) Korkeintaan pari kertaa viikossa ja tietysti joskus en herkuttele ollenkaan!! Riippuu vähän mistä tulee jne.

Nostetaanpa tätä vähän, kun tekee niin kauheasti mieli vain herkutella.. :nolo:

Minulla on semmoisia kausia, että tekee jatkuvasti mieli herkutella. Tällä hetkellä siihen voi olla osasyynä naistenpäivät. :D

Ei varmaan kauheasti ole haittaa, jos jotain kaurakeksejä ja sen semmoisia vähän mässyttelee..?:rolleyes:

Off: Jeesus oli puuseppä eli varmasti aika kovassa kunnossa kun kerran skidistä asti painanut raksalla hommia.

On: Kyllähän sitä saa herkutella niin paljon kuin huvittaa, kunhan sitten kuluttaa ne herkkukalorit pois ja pysyy miinuksella. Pitää vaan ottaa huomioon, että kaurakekseissäkin on jo 446kcal mikä tarkoittaa ainakin puolen tunnin juoksulenkkiä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom