Habankorppu:
Parempi tehä ne tärkeet asiat täysin oikein ja pienet täysin väärin kun toisin päin. Ja unohda kalorit.
Ensimmäinen lause on:thumbs:
MUTTA..Mun mielestäni ei pidä kyllä TÄYSIN noita kaloreita unohtaa. Ruokavaliolla on aikas suurikin merkitys treeniin kehittymisen kannalta. Ja NGV:n teksteistä ymmärsin että hänellä olisi ollut hankaluuksia painonsa kanssa? Minkätakia ei silloin ei voisi edetä hitaasti mutta varmasti noiden kalorien nostamisten kanssa. Luulen että hänelle on mahdollisesti jäänyt ns. kammo hänen aikasemmistaan ajoistaan, ja haluaa nyt tehdä kaikki varman päälle. Tosin 3 tuntia aerobista, eihän siinä ole mitään järkeä ei, mutta eikös hän sanonut ettei enään näin teekään? Ja on ihmisiä jotka eivät vaan yksinkertaisesti tarvitse makeaa, mieluummin ovat sitten kokonaan ilman. (siis en minä!!:D)
Ehkä kaikkien ei tarvisi olla niin hemmetin negatiivisia. Ja NGV, voit DIETILLÄKIN syödä sitä mannapuuroa. Jos et vaikka halua/viitsi herkutella muuten niin voithan ihan hyvin vaikka viikonloppuna keittää aamupalaksi sitä puuroa jos mielesi tekee. Ei se niiden kaloreiden kanssa muista aamupaloista silmille hypi. Ja sitäkään ei tietenkään tarvitse syödä kattilallista. Ja yks päivä ei kaada mitään. Ellei se yksi päivä ole joka toinen päivä;) Ja prodepatukoita voit varmasti syödä dietilläkin silloin tällöin. Älä ole liian fanaattinen syömisten suhteen, tuo on totta.
Kokemusta on tästä, yritän kokoajan päästä fanaattisuudesta eroon, ja kohta päässyt oonkin...melkeen enään ei tuu morkkista herkuttelusta...mut välillä se morkkispeikko yllättää..:evil:
Mut tsemppejä treeneihin, Hiljaa hyvä tulee;)
Joku korjatkoon jos on eri mieltä