- Ikä
- 37
NGV sanoi:Jaa mitä vakavia sairauksia? Ainut sairaus jota saan tästä on varmaan kehittyminen ja eikä siinä sivussa tule edes, niin hirveesti läskiäkään, kun laskee kalorit tarkkaan ja ne kalorit jotka olen plussalla, eli noin 300 tai 400, niin ne menee lihaksen korjaamiseen eikä läskiksi. Doggoned, et vaan tiedä tunnetta, kun olet ollut 70% elämästäsi käsittämättömän LIHAVA ja vihdoin olisit päässyt suurimasta läskistä pois ja haluaisit kasvattaa massa, niin et varmaan söisi +1000 kaloria päivässä.
Joo ei todellakaan sairauksia vaan seurauksia, mutta niitä nyt en ala luettelemaan.
Ja tuosta lihavana olosta voin sanoa, että sitä olen edelleen ja olin vielä lihavampi koko ikäni ennen lukiota (eli jotain 16 vuotta taisin olla, en voi muistaa). Aloitin liikuntaharrastuksen tuossa iässä ja kappas läskiä karttui pois kuin veitsellä olisi leikelty (niin se nuoren aineenvaihdunta toimii, muista se). Ja tämä koko prosessi tapahtui, vaikka söin niin kuin ennenkin, kulutukseni vain otti huiman buustin, koska olin ennen ollut koko ikäni sohvaperuna. Punttisaliharrastuksen aloitin kunnolla vasta viime kesänä eli nyt on takana huikeat 7 kuukautta raudanlujaa kokemusta. Koko ajan olen ollut "bulkilla" ja läskiä on ollut alkuperäiseen nähden ihan kivasti, mutta ei se minua ole ajanut hyppäämään kaivoon. Tämän ikäisenä sitä vain ymmärtää asioiden tärkeysjärjestyksen. En pelkää yhtään kerätä läskiä vielä lisääkin.
Ottaisit nyt kaikkien postaajien neuvoista vaarin ja miettisit omaa elämäntilannettasi. Et voi koko ikääsi kartella jokaista läskipalaa, jonka saat vahingossa itseesi. Luulen nimittäin, että ne sinun "läskikautesi" ovat vain pientä määrää läskiä tai jos ollenkaan sitä. Ei tuossa iässä tarvi olla päkki näkyvillä ja kireys kuin kisoihin menossa.
Se, että RANKAISET itseäsi jokaisen herkun jälkeen kertoo, että himoitset edelleen herkkuja, mutta kun sorrut niihin aiheuttaa se sinulle kauheita omantunnon tuskia. Tämä on äärimmäisen huolestuttavaa... Itse en herkkuja syö, pidäyttydyn "täysin" bodyruoassa, mutta se ei ole minulle ongelma eikä herkkuja tee mieli koskaan. Ja sitä paitsi olen sinua kaksi vuotta nuorempi, murrosikäni on (ainakin omasta mielestäni) mennyt ohi ja tiedän mitä teen ja osaan ajatella seuraukset siitä "aikuismaisesti". NGV, sinä taas olet murrosiässä oleva nuori, jolla saattaa ollakin tuollaisia "tempauksia". Saatat uhitella muille täällä ja sitten tämänikäisenä huomata, että perkele kun tuli oltua tyhmä. Mitä mieltä vanhempasi ovat tästä?
MEAH: selkis juttu.. asia selvä. Ei väärinkäsityksiä, rauha maassa:piis: