Itse herkuttelen kieltämättä aika usein. Välillä saattaa mennä 3-4 päivää ilman mitään herkkuja, mutta sitten taas joinakin päivinä herkkuja saattaa upota ihan kunnolla. Tästä ei kyllä mulle aiheutu pahoja ongelmia, sillä ennen kuin kävin edes salilla söin melkein joka päivä herkkuja enkä lihonut. Paino tuntuu nousevan tasaisesti, noin 1-2 kilon kuukausivauhtia, ilman mitään tarkempia ruokailusuunnitelmia.
Koska bodaus on mulle elämäntapa/harrastus eikä mikään kuolemanvakava asia, en jaksa pahemmin noita herkutteluja murehtia. Jos ollaan bulkilla niin silloin ollaan bulkilla ja jätetään turha kalorimittailu pois. Ikinä en ole syömisiäni millään lailla mittaillut ja silti kasvua on tapahtunut kiitettävästi. Ja diettailut aloitan sitten joskus myöhemmin, kasvuiässä sitä en ainakaan kannata.
Koska bodaus on mulle elämäntapa/harrastus eikä mikään kuolemanvakava asia, en jaksa pahemmin noita herkutteluja murehtia. Jos ollaan bulkilla niin silloin ollaan bulkilla ja jätetään turha kalorimittailu pois. Ikinä en ole syömisiäni millään lailla mittaillut ja silti kasvua on tapahtunut kiitettävästi. Ja diettailut aloitan sitten joskus myöhemmin, kasvuiässä sitä en ainakaan kannata.