Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leelucky sanoi:varastoituvat ne ylimääräiset hiilihydraatit rasvakudokseksi jne. Niille kun ei suoranaista käyttökohdetta ole ihmisen nukkuessa.
JSmith sanoi:En tässä ole sanomassa että joku teini-ikä olisi ainoa vaikuttava tekijä kun tuskinpa sitä tiedetään mikä tarkka osuus on perimällä ja ympäristöllä. Mutta joka tapauksessa kyseessä näyttäisi olevan peruuttamaton tapahtuma siinä mielessä että en missään ole törmännyt väitteeseen että tuo "set point" säätyisi myöhemmin alaspäin vaikka matalampia rasvoja pidettäisiin kiukulla yllä pitkäänkin.
JSmith sanoi:Onkohan kyseessä todellinen, hormonaalisen säätöjärjestelmän tasolla tapahtuva siirtymä? Sehän on tiedossa (mm. jostain jenkkirekisteristä) että onnistuneimmin painoa ison pudotuksen jälkeen hallitsevat ihmiset ovat niitä jotka myös liikkuvat säännöllisesti. Tuossa on se iso ero että jos set point säätyisi alaspäin niin uusi paino pysyisi yllä itsekseen eikä kalorien polton ja tietoisen rajottamisen kautta. Tuo toki on muutenkin hämärää aluetta, koska painon ylläpito todellisuudessa on sekoitus sekä kehon omaa säätöä mutta myös omaksuttuja elämäntapoja.
OutOfShape sanoi:jäsenet tosiaan liikkuvat keskimäärin 2800 kcal edestä viikossa.
NGV Juu tiedän tämän kyseisen henkilön tältä foorumilta ja olen nähnyt kuvat ja iso on siitä ei voi kiistellä sanoi:Tää nyt pisti vähän silmään. Ei hyvin mee jos luulet että nuihin kuntoihin tarvii roinaa. Tappaa motivaatiota aika hyvin nimittäin.
NGV sanoi:Juu tiedän tämän kyseisen henkilön tältä foorumilta ja olen nähnyt kuvat ja iso on siitä ei voi kiistellä, mutta itse uskon melkein 60% varmuudella, että äijä on muutaman roinakuurin ottanut, mutta mitä sitten. Ei sitä vältämättä tarvitse hiffistellä, mutta onko kaloreiden laskeminen muka hiffistelyä? Jos on niin aika moni tältäkin foorumilta olisivat tuommoisia kovan luokan hiffistely dudeja.
NGV sanoi:Juu tiedän tämän kyseisen henkilön tältä foorumilta ja olen nähnyt kuvat ja iso on siitä ei voi kiistellä, mutta itse uskon melkein 60% varmuudella, että äijä on muutaman roinakuurin ottanut, mutta mitä sitten.
Hmm, väitätkö, että kaikki tutkimukset herakonseraatista, isolaatista ja hydrosoloiudusta proteiinista on muka ????Musta leski sanoi:Hohhoijaa...Tämän kommentti kertoo kyllä enemmän kuin tuhat sanaa.Ihanko 60%:n varmuudella ajattelet noin?Melko fiksua muutenkin ruveta täällä heittelemään roina epäilyjä muita käyttäjiä kohtaan.
Ei se NGV sitä tarkoita, etteikö joku muu saa tuloksia aikaan jos sinä et kaikista hifistelyistäsi huolimatta saa.On se kyllä ihmeellistä, ku ajattelee että sun palkkarisikin taisi olla jotain kunnon hifistelyä.Menikö se niin,että siinä yksi osa imeytyi heti,toinen osa tunnin päästä,ja kolmas osa 2tunnin päästä?Uskomatonta
Itse asiassa heitin puoli läpällä tuonkin, mutta nyt näköjään otin opiksi, että ei missään nimessä kannata heitätä minkään näköistä vitsiä roinasta pakkiksella sitä vartenhan VIP:eillä on roina osio erikseen.. Juu juu, otin opikseni.tikkuniska sanoi:Tää nyt pisti vähän silmään. Ei hyvin mee jos luulet että nuihin kuntoihin tarvii roinaa. Tappaa motivaatiota aika hyvin nimittäin.
RRKalle sanoi:Totuuden nimissä NGV ei tollasesta konsentraattien ja isolaattien sekottamisesta ole MITÄÄN iloa sulle. Jollekin Colemanille voi olla, muttei hänellekään enempää kuin 20 grammaa lihaa vuodessa. Halpahera ajaisi täysin saman asian.
Uskon täysin siihen, että parhaan tuloksen saisit jos söisit tasaisesti perusruokaa, ja lisäravinteina olisi ainoastaan palkkari halpaherasta ja maltosta sekä vitamiinit aamuisin. Loput tasaisesti ilman bulkkia ja dieettiä perusruuista. Ei läskiksi päästämistä, muttei erillisiä dieettejäkään. Reilusti aktiviteettia ja netti sulki 2 vuodeksi. sitten ZeiZein kokoisena uudelleen 2 vuoden päästä kirjottelemaan.
Habankorppu sanoi:Mun mielestä koko lisäravinnetuuba on ihan helvetin liioteltua sontaa. Ei sillä, varmasti niistä on hyötyä, mutta ne ei MISSÄÄN NIMESSÄ ole välttämätöntä, ja muutenkin kyseenalaistaisin niiden _todellisen_ hyödyn. Huomaako joku oikeesti eron optimaalisen palkkarin ja pakastepizzan välillä palautumisessa? :lol2: Kuhan nyt jotain ruokaa vaan saa treenin jälkeen niin sillä selvä. Lisäravinteiden tuomat hyödyt kuitenkin on jotain 0,5-2% kehityksestä, jos sitäkään alottelijalla.
Eli todellakin täyttä noi palkkarihifistelyt. Naiivina, tyhmänä lapsena ite odotin jotain uutta kasvupyrähdystä lisäravinteiden oston jälkeen. No eihän siitä mitään hyötyä ollu, kehitys vaan pysähty kun kokonaiskalorit laski. :lol2:
Ps. Olenko ainoa jonka mielestä käytän ehkä mahdollisesti liikaa hymiöitä? :lol2: :jahas: