hunter killer sanoi:
Olen joskus aiemmin kritisoinut joitakin kirjoittajia näiden aloittelijoiden mollaamisesta, mutta ei helkkari enää oikeen jaksa olla sanomatta mitään...
1.) on hyvin yleistä NGV, ettei nuorella iällä ota kokeneempien treenajien neuvvoja todesta..minäkin tein niin, kaduttaa.
2.) on hyvä seistä mielipiteidensä takana, mutta kun huomaa olevansa väärässä niin on myös tervettä antaa periksi..ehkä jopa nauraa itselleen.
3.) minäkin seurasin aikanaan kaikkia lisäravinne hifistelyjä, oli vaikka minkälaista heraa yms...rahat vain meni.
4.)Minä en koskaan ole mitannut vaaka kourassa, että onko kaurahiutaleita nyt 63, vai 64 grammaa, mutta tiedätkö mitä?Olen elänyt elämää(minulla siis on elämä) myös salin ulkopuolella.Minulla on hyviä ystäviä(esim:Musta Leski) ja ihan helkkarin kiva mimmi kainalossa JOKA yö kun alan nukkumaan.Mitä sinulla on? Vaaka ja Jay Cutlerin juliste?
5.) pyrit radikaaleilla teoilla radikaaleihin tuloksiin?Mitä se on käytännössä?Olet siis valmis jossain vaiheessa alkamaan roinauksen?Mutta kalja on esimerkiksi saatanasta?
6.)oikeasti: ala elämään elämää, vaikka kuinka jotkut jesuiitat niin väittävät, niin ei ole varmaa annetaanko meille toista mahdollisuutta.
7.)minäkin luin sinun ikäisenä kaikki ravinto/treeniartikkelit läpi, mutta tiedätkö mitä?Ei se tehnyt minusta asiantuntijaa, enkä neuvvonut ketään niissä asioissa.
8.) jos et tajunnut, niin soita Karpolle.:curs: :curs: :curs: :curs:
PS.koeta nyt tajuta, että me kaikki ainakin alunperin haluttiin vain auttaa sinua.
Totta kai ymmärrän, että haluatte auttaa, en minä yhtään edes ajattele, että te haukuisitte minut pystyyn tai muuta sellaista.
1) Totta kai otan vastaan kokeneiden treenaajien neuvvot and so on, mutta pitää olla tarkkana, sillä esim. jollekin saattaa sopia 2-jakoinen treeni toiselle taas 4-jakoisella tulee kehitystä enemmän ja sama pätee kalori määrissä. En ikinä kopio toiselta, sillä ei voi ikinä tietää että sopiiko kyseinen ohjelma itselle.
2) Missä olin väärässä, kaloreissani vai missä? Siis onko ruokailuni ihan päin metsää jos kerta oma personal treiner aka. Riitta Koukari sanoi, että nou syömisesi ovat oikeita ja ajan kuluessa lisäät kaloreita sitä mukaan kun aineenvaihdunta nopeutuu. Toki nauran itselleni jos olen sanonut jotain joka on väärää, esim. ne viimevuotiset katumus aerobiset. Silloin en oikein ajatellut ja tuossa asiassa nauran itselleni ja otin opiksi, että ei ihan noin paljon aerobisia tarvii tehdä.
3) Jaa en mä hirveesti hiffistele, nytkin palkkarina on SportLife Nutirionin Reccover+ ja perus heraksi samalta valmistajalta Whey100 ja toiselta kilpailu kumpanilta Caseiinia ja glutamiinia sekä kreaa käytän, ei tuon ihmeempiä.
4) Mitä ihmettä oikein höpiset tyttöystävästäsi? Kyllä sitä kerkee dietailla ja mennä naimisiin ja etc sitten myöhemminkin elämässä. Itsekkin elän elämää mitä oikein tarkoitat. Mä oon jo tottunut tuohon ruokavaakaa, että se tuntuu jo normaalilta kun suunilleen kaikki ruuat paitsi kouluruuat menee sen kautta niin bulkilla ja dietillä. Elänhän minä elämääni 100% ei se ruokavaaka sitä elämää sorra, ei ainenkaan minun jos jotakin ärsyttää tuon vaa'an käyttö niin heitäköön roskiin vaakansa, mutta se on ihana laite ja paras lahja mikä isäni on ostanut mulle.
5) Tuohon kaljaan sen verran, että mulla on kaksi tai jopa kolmekin syytä olla juomatta. 1) se johtaa kataboliaan b) mulla on ollut jo pienestä pitäen hyvät suhteet tuon yläkerran Herran kanssa ja raamatussa kieletään humalahakuinen juonti c) olen alaikäinen ja jopa d) ei oo vanhemmat jounut about kolmeen vuosikymmeneen alkoholia paitsi ehtoolisella joten en ole oikein alkoholia edes kotona nähnyt, paitsi joskus isovanhemmilla käydessä vaari on vähän ottanutkin, mutta en ikinä ole nähnyt häntä humalassa ja hyvä niin. Ja ei noi mun teot ole mitään radikaaleja. Jos radikaaleihin tekoihin ryhtyisin, niin lopetaisin koulun ja etc, noi on vasta radikaaleja.
6) Ihmisillä on vain annettu yksi elämä. Ja elänhän minä ei minun elämäni pyöri pelkästään salin, kodin ja kirkon ympärillä kerkee sitä joskus kavereidenkin kanssa tekemään vaikka mitä. esim soittelemaan kitaraa ja ajella mopoilla ja muuta sellaista. En oo oikein tottunut bilettää, kun kaverit ovat olleet aikojen alusta nörttejä joten tehdään nörtejän juttuja. Pitää muuten mennä katsomaan kuvia, kun kaveri oli Deep Purplen konsertissa..:D
7) Olenko muka väittänyt, että olen asiantuntia? Siis se mikä erottaa ihmisen joka tietää asioista ja asiantuntija on kokemus ja asiantuntijalla on pitkä kokemusta asiasta. Ja kyllähän minä yritän kykyjeni mukaan auttaa muita jos pystyn, salilla olen aina joskus sanonut, että tees hitaammiin se negatiivinen vaihe ja muuta sellaista.
8) Anna puhelin numero niin soitan.:D
iivili sanoi:
Tulee mieleen taannoinen kirjoitus (muistaakseni) joltain fitnesmimmiltä. Ko mimmi oli syönyt kuiviltaan pelkkää kanaa ja riisiä, siis ilman mitään mausteita, jo pitempään ja ihmetteli, kun ei reenit suju, lihas kerry, eikä ei oikein enää ruoka maistu. Sitten kun tarkemmin kyseltiin, että mikäs ruoassa vikana, kävi ilmi tämä maustamattomuus. Kyseessähän oli 100% kurjuuden maksimointi, tai kova wonabiimeininki, et "Niinq seki jenkkikisaaja X vetää sen lehtiartikkeli Y:n mukaan VAIN kanaa ja riisiä ja on aina sikakovassa kunnossa, joten pakko semmosen meiningin on toimia!", koska mausteissa ei yleensä ole kaloreita. Ei järjen hiventäkään siis olla maustamatta ruokiaan kunnolla, oli sitten tavoitteena massan lisääminen tai läskin karistelu.
Jaa kyllä ne minun ruuat maistuu hyvältä ja maustan niitä esim. sweet and sour kastikeella, aromisuolalla, sinaapilla sekä ketsupilla ja hyvältä maistuu ja yleensä tuo äitee vielä maustaa nio ruuat. Oon tottunut tuliseen ja maustetuun ruokaan, kun olen viettänyt about 5 vuotta elämästäni Intiassa.
Timba79 sanoi:
En ymmärrä minäkään miksi pitää elää jossain kurjuudessa tai muutenvain jotain "luostarielämää". Sitä kun voi hyvin maustaa ne safkat, salsakastike on loistava mauste riisille, vaikka sisältääkin jopa sokeriakin, määrät niin pienet ettei tunnu dieetilläkään missään.
Hei ei mullakaan uppoo esim. riisi+tonnikala kompo ilman sweet and sour kastiketta tai ketsuppi+aromisuola kompoa. Eihän nuo määrät dietilläkään tunnu missään ja en minä mitään luostari elämää vietä ja kyllä minä ruuasta osaan iloita. En minä mikään nirso ole kaikki uppoo paitsi tuore tomaatti, kun tarhassa pakottivat syömään ja eivät uskoneet, että en ollut alerginen ketsupille vaan raa'alle tomaatille, ei tädit uskonut ja kyllä :urjo: lensi pitkin poikin. Sama juttu isälläni ei pysty syömään raakoja sipuleita, mutta paistettua voi.
Pelkät bulkit riittäis ihan hyvin. Sä et tee noilla ahman vittua mun mielestä. (lähinnä vetoan tollasiin ihme säätö palkkarisekotus vääntöihin, joita sulla on)
Varsinkaan noilla hifijauhoilla.
Muistaakseni jopa Matti "Guru" Halonen kirjoitti Body-lehteen, että palaustusjuoma on numero 1 lisäravinne ja se onkin. Se on ainut asia jossa vähäsen hiffistelen bulkilla muuten en oikein hiffistele. Ei se SportLife Nutironin Recover+ tai Optium Nutrionin After Max ole sen ihmeelisimpiä palkkareita.. Ja noi palkkarit oli dietti hiffistelyjä, unohdin varmaan mainita tai sanoin väärin.