Kuinka usein saa herkutella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mimu
  • Aloitettu Aloitettu
hunter killer sanoi:
"voi kun maailmassa ei ois sotia ja kaikki hylkeet pelastuisi" Hohhoijjaa....
No voi lehmän perse sentään, jos sinun mielestä murkkuikäiselle kaverille riittää elämän sisällöksi pelkkä sali(uskontoa en mollaa se on jokaisen oma asia), niin oikeasti HALOO????

EDELLEENKIN:kenenkään kasvuikäisen ei tulisi olla miinus kaloreilla koskaan, ikinä.Tämän verran minäkin tiedän, vaikka en tajua mistään mitään.

Mutta perkele, jos ei halua ottaa kokeneempien neuvoista oppia, niin minun puolesta olkoon tuommoinen luuviulu koko ikänsä ja haukkukoon netissä toisia roinaajaksi nimimerkin takaa yms.

Ja NGV:lle sen verran, että tuskimpa R.Koukkarikaan on sua itse neuvvonut alkaa laihduttamaan?Oletkohan kenties itse kysynyt:KUINKA SAISIN LÄSKIT POIS? näinhän juuri itse mainitsit "olen ollut niin lihava aiemmin" tms...

Kukaan punttihommista vähänkään tietävä ei muuten suosittelisi KASVUIKÄISTÄ olemaan miinus kaloreilla, ikinä!(varsinkin, jos samaan aikaan haluat saada massaa).Jotku perkeleen 3kk:ta kestävät bulkit ei auta mitään, jos heti perään aletaan laihikselle.

Ja edelleenkään en haluaisi vittuilla, mutta rajansa nyt kaikella paskan kuuntelemisella on.
Olet kuitenkin vain 16v, treenaminen, syöminen yms ei ole niitä juttuja, jotka opitaan yhdessä yössä..EI, sillä ne on niitä juttuja, joita minä suosittelisin sinun juuri nyt elämääsi hakemaan.

Edelleenkin tämä palsta on maamme paras, täällä neuvoja saa niin aloittelija, kuin kokeneempikin.
Mutta etenkin jos YKSI aloittelija vänkää vastaan joka perkeleen asiassa, jotka koskee ravintoa, niin multa on ainakin ihan turha vongata jotain "molemmin puolista kunnioitusta".
Viiskytäkuustuhatta kertaa:curs:
Olen treenaillut, syönyt ja levännyt suunnilleen oikein noin 1,5 vuotta ja matkan varrella olen oppinut syömään, treenaamaan ja lepäämään paremmin. Kuka sanoi, että olisin miinuskaloreilla enään? Varmaan bulkaan tuonne Expoon asti jonka jälkeen on vähän pakko ottaa ainenkin 10 viikon dietti jos muutetaan takas Intiaan. Viimeksi kun sielä tutu näkivät mut olin kokoa XXXXL ja läskiä noi kaikki oli joten olisi ihan mukava sinne saada packki näkyviin. Muuten en varmaan diettaa tänä vuonna vaan kasvetaan nyt kunnolla, mutta hitaasti, mutta varmasti. Tuota sanoin, sille, että nyt pitäis päästä bulkilla, niin se sanoi, kun oot kerta tottunut olemaan vähillä kaloreilla, niin hilaile kaloreita maltillisesti ylöspäin. Ja hilailin ja tämän ansiosta nyt aineenvaihduntani on jo aika hyvällä mallilla, kun kovana treenipäivänä 2800 ja lepopäivinä 2200 kaloria joten kyllä kannatti nostaa pikku hiljaa noita kaloreita. Mulle on tasan yksi hailee saanko täällä kunnioitusta vaiko ysimillisellä suoraan otsaan, se on yksi hailee jos et pidä minusta. Missä ravinto asiassa olen väärässä? Ehkä olen liian tarkka syömisistäni, mutta eihän se sinua haittaa, kun ei minuakaan? :confused:
Ja miten määritä aloitelija? Ok, olen aloitelija jos aloitelija on sinun mukaasi on, että vähintään 5v natu treeniä takana, itselläni on vain 1,5v. Ja paljon olen oppinut tällä tiellä.

Yhtä#Hauista sanoi:
Nonii olethan sinä oikein viisas miehenalku Yllätyin kun luin tämän postauksesi. Mutta kyllä hieman fanaattinen silti myönnä pois

No, toivotaan että kehityt ja hiljaahan se hyvä tulee. Ainakin sulla on hyvä valmentaja joka aina tarvittaessa katsoo perään Ja hifejä nuo sinun palkkarisäätösi on, hih, mutta ehkäpä siihen kannattaa sit satsata. Kunhan muistat edelleen että perusruoka on se kaiken a ja o
Ai, että fanaattinen postaus?:confused:
Perusruoka ja palkkari on bulkilla tärkeimmät ja muuta ei tarviikaa, en ees käytä mitään muuta kuin palkaria sekä caseiinia iltapalalla. Onhan tuo valmentaja ihan hyvi, kysyn heti siltä jos omasta mielestäni cheataan jossakin liikeessä tai en saa tuntumaa perille. BTW pitää mennä iskemään 250g rahkaa ja 30g kaurahiutaleita naamariin. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NGV sanoi:
Ok, olen aloitelija jos aloitelija on sinun mukaasi on, että vähintään 5v natu treeniä takana, itselläni on vain 1,5v. Ja paljon olen oppinut tällä tiellä.

Olen treenannut 7 kk ilman minkäänlaisia kalorilaskureita ja voin väittää, että olen kehittynyt paremmin kuin sinä tuossa 1,5 vuodessa. Syitä on mm. se, että olet nuorempi kuin minä ja se, että hifistelet liikaa. Tajuaisit jo, ettei sinun iälläsi ole periaatteessa varaa hifistellä, jos haluaa kehittyä.
Tämä nyt vain esimerkkinä...

Hifistellä saa vaikka minkä ikäsenä mutta et saa:

1 ilman perusteellistä tietoa. vajaalla tiedolla hifistely on naurettavaa
2 ilman vahvaa peruskuntoa

Rakenna se peruskunto ja ihmettele myöhemmin sitte sitä heikkoa takaolkapäätä ja sulkijalihasta :david:

NGV sanoi:
Ai, että fanaattinen postaus?:confused:
Niin etkö huomaa itse kuinka paljon siellä oli pelkkää puntti juttua, muutamalla sanalla mainittu kaverit + kirkot. On hienoa, että käyt salilla ja tiedät mitä teet, mutta ei edes itse boogie ota noin tosissaan kuin sä.

Tuntuu, että sä pelkäät ihan liikaa että lihoisit uudestaan samanlaiseksi kuin joskus olet ollut. Tuskin niin pääsee käymään vaikka unohtaisit sen vaa´an siihen saakka,kun olet menossa kisoihin. Siihen saakka suosittelen ottamaan hiukan rennomman asenteen.

Mulla oli ton ikäsenä tytöt mielessä, käys kattoo jos jotain piristystä löytys.

Doggoned sanoi:
Olen treenannut 7 kk ilman minkäänlaisia kalorilaskureita ja voin väittää, että olen kehittynyt paremmin kuin sinä tuossa 1,5 vuodessa. Syitä on mm. se, että olet nuorempi kuin minä ja se, että hifistelet liikaa. Tajuaisit jo, ettei sinun iälläsi ole periaatteessa varaa hifistellä, jos haluaa kehittyä.
Tämä nyt vain esimerkkinä...
Totta kai olet kehittynyt enemmän kuin minä. Ja siihen ainut syy on, että sinä et ole ollut tuosta 7 kuukaudesta dietillä yhtäkään päivään kun taas minä noin 12 kuukautta dietillä ja hyvin fläsä lähti karkuun kropasta. Paino tippu 84kg:sta 57,6kg:hen ja sitten kokeilin kasvattaa lihasta ylläpitokaloreilla, mutta ei onnistunut. Itse sanoisin, että seuraavina 7 kuukauden aikana, jos otettaisiin skaba, niin voisin jopa saadakin lisää pihvviä kuin sinä, mutta toki saatan hävitäkkin jos sulla on paremmat geenit ja kroppa ottaa vastaan treeniä paremmin. Kyllä säkin hiffistelisit jos olisit eka ollut 70% elämästäs todella läski siis rasvat 30%+ ja saisit dietattua ne tuonne 15% paikeille, niin en usko, että lähtisit sika bulkkiin tyyliin +1000 kulutuksella. Itselleni sopii todella hyvin tuo 300-500 kaloria. Ja onko sun mielestä ruokavaa'an käyttäminen hiffistelyä? Ja ei noi mun bulkki palkkari oo erikoisia, nytkin käytössä SportLife Nutironin Recover+ ja toimii ihan hyvin.

Hei NGV, tiedän että kaikki kokee oman painonsa "raskaammin", mutta oon sun kuvaketjua seurannut etkä sä mikään megaläski kyllä ollut ainakaan niissä. Ymmärrän ettet halua palata entiseen, mutta tuskinpa on vaaraa, etenkään kun "läski"ajat on sulla ollu viimesilläänkin jotain 14-vuotiaana.

Ihailen kyllä sun motivaatiota, mutta esim. avokki on ollut lapsena/nuorena aika pallo ja ihan hyvin tasottunut se homma ilman kummempia stressejä. Intissä siitä tuli liiankin laiha, ja nyt on tuommoinen normaali.

Ja jos nyt ihan aiheesta pitää sanoa, niin yksilöllistä on. Kuka saa milloinkin :D .

NGV, on ihan hyvä, että panostat, mutta sinäkin(..kin, eli myös minä) olet kasvuiässä, joten tuollaiset miinuskalorit voi oikeasti haitata kasvua, hormoonitoimintaa sun muuta.

NGV sanoi:
.... 12 kuukautta dietillä ja hyvin fläsä lähti karkuun kropasta. Paino tippu 84kg:sta 57,6kg:hen ....

Ei tuo vaikuta tuossa iässä terveeltä. 57 kg. Ja vielä kymmenesosien tarkkuudella muistat painon o.O

Tässä iässä sulla on palleissa sen verta energiaa, että lihasta tarttuu todella hyvin. Pitäis käyttää kaikki aika hyväkses(en tarkoita bodymunkiksi ryhtymistä.). plussaa kyll myös tuosta nykyisestä bulkkaamisesta, tuollainen +500kcal on jees tässä iässä.

arpa80 sanoi:
Niin etkö huomaa itse kuinka paljon siellä oli pelkkää puntti juttua, muutamalla sanalla mainittu kaverit + kirkot. On hienoa, että käyt salilla ja tiedät mitä teet, mutta ei edes itse boogie ota noin tosissaan kuin sä.

Tuntuu, että sä pelkäät ihan liikaa että lihoisit uudestaan samanlaiseksi kuin joskus olet ollut. Tuskin niin pääsee käymään vaikka unohtaisit sen vaa´an siihen saakka,kun olet menossa kisoihin. Siihen saakka suosittelen ottamaan hiukan rennomman asenteen.

Mulla oli ton ikäsenä tytöt mielessä, käys kattoo jos jotain piristystä löytys.
Onhan se pelko suuri, mutta bulkilla väkisinkin tulee läskiä lihan kanssa, mutta enmä nyt siitä tressaa, sillä lihaa tulee kummiskin siinä sivussa. Kyllähän noi kaverit ja kirkko ja sukulaiset ovat tärkeitä siinä missä salikin ja eihän se nyt tervettä olis jos ei olisi sosiaalista elämää salin ulkopuolella, tosin salillakin näitä sosiaalisia taitoja käytän, kun onhan sielä tuttujakin. Jaa on se mukavaa, että jollakin on edes ollut nais seuraa tässä iässä. Mut kun näkee niin kiertää 100m päästä, en tiiä mikä on, taidan olla vaan niin ruma, tosin on niitä muutamia jotka ei kierrä, mutta kerkee sitä myöheminkin. Niin ja sitten noista lisäravinne hiffistelyistä sen verran, että nyt on vähän pakko käyttää noita vanhempia hyväksi. Sillä jos kyselen 5 vuoden päästä "tuota saisinko 40 lisäravinteisiin", niin uskoisin, että en saisi, koska vastus olisi "sä oot jo tarpeeksi iso, maksa itse." Joten yritetään nyt kun ne vielä maksaa ne ja ruuat ja elämisen, niin otetaan lapsuudesta vielä kaikki irti. Sitten opiskelijana tulevaisuudessa ei oo varaa hiffistellä ja silloin mennään malto+halvin konseraatti kompolla.:D

NGV sanoi:
Totta kai olet kehittynyt enemmän kuin minä. Ja siihen ainut syy on, että sinä et ole ollut tuosta 7 kuukaudesta dietillä yhtäkään päivään kun taas minä noin 12 kuukautta dietillä ja hyvin fläsä lähti karkuun kropasta. Paino tippu 84kg:sta 57,6kg:hen ja sitten kokeilin kasvattaa lihasta ylläpitokaloreilla, mutta ei onnistunut. Itse sanoisin, että seuraavina 7 kuukauden aikana, jos otettaisiin skaba, niin voisin jopa saadakin lisää pihvviä kuin sinä, mutta toki saatan hävitäkkin jos sulla on paremmat geenit ja kroppa ottaa vastaan treeniä paremmin. Kyllä säkin hiffistelisit jos olisit eka ollut 70% elämästäs todella läski siis rasvat 30%+ ja saisit dietattua ne tuonne 15% paikeille, niin en usko, että lähtisit sika bulkkiin tyyliin +1000 kulutuksella. Itselleni sopii todella hyvin tuo 300-500 kaloria. Ja onko sun mielestä ruokavaa'an käyttäminen hiffistelyä? Ja ei noi mun bulkki palkkari oo erikoisia, nytkin käytössä SportLife Nutironin Recover+ ja toimii ihan hyvin.

Minähän en diettaamisesta mitään tiiä, mutta väitän että tekee jotain TODELLA pahasti väärin jossei alottelijana pysty yhtä aikaa kasvattaan lihasta ja polttaan läskiä. Heitän niinkin villin väitteen, että treenasit aivan liian laiskasti, söit ihan liian vähän (ainakin 1000 kcal liian vähän) ja teit liikaa aerobista dieetilläs. Niitä on nähty niin perkuleesti niitä tapauksia joissa 50%+ rasvoissa oleva jannu joka ei oo koskaan eläissään nostanut mitään käy puntilla ja vuoden kuluttua ollaan 15% rasvoissa ja voimatasot on kolminkertastunu ja lihasmassa kasvanut 15-20 kiloa. Mutta niinhän taisit sanoakin että alussa söit tyyliin 1000 kcal, mikä ei missään tapauksessa ole optimaalista.

Kannanpa minäkin korteni tähän kekoon... en ole ihan kaikkia posteja lukenut, joten pahoittelen etukäteen jos jotkut faktat on menneet ohi.

Olettekohan te NGV:n mollaajat tulleet ajatelleeksi, että todella moni NGV:n kanssa samanikäinen jamppa treenailee myös kovalla tahdilla ja ruokavalio on murto-osa tuosta mitä NGV syö? En tarkoita pelkästään määrää, mutta myös laatua. Minun mielestäni ainakin on järkevämpää vaikka sitten vetää se noin hifistelyksi, kuin vetää sitä makkaraperunalinjaa mitä niin moni samanikäinen mättää sisuksiinsa harva se päivä. Ennemmin minusta pitäisi olla huolissaan noista karkki- ja hampurilaisaddiktioisista varhaisaikuisista kuin TERVEELLISTÄ ruokaa syövästä bodarinalusta! :) Harvalla samanikäisellä edes on tietoa noin paljon kuin NGV:llä ja hänhän on kuitenkin tekemässä tätä hommaa ihan suhteellisen fiksulta pohjalta. En kiellä, etteikö nyt vähemmälläkin stressillä ja pohtimisella olisi hyvä (ja siis olisikin), mutta onhan nuo tämänhetkiset suunnitelmat nyt miljoona kerta fiksummat kuin se, ettei yhtään viitsisi välittää näistä asioista!

Anna palaa vaan, NGV, äläkä välitä inisijöistä. Ruokaa pitää toki syödä reilusti koska olet vielä kasvuiässä (eikä oikeasti kannata hankkia luihuhartioita vain siksi, että pelkäsi sitä yhtä rasvakiloa :)), mutta jos olet kokeilemalla löytänyt sen jutun mikä sinun kropallesi toimii, niin kuuntele silloin sitä omaa kehoa. Nettitietäjiä on AINA liikenteessä enemmän kuin laki sallii ja monia ärsyttää, kun joku jaksaa tehdä hommat enemmän oikein kuin itse. Tässä threadissa moni on varmaan ihan aidon huolenpidon vuoksikin sinulle tosin vinkkejä antanut, esim. Leeluckyn viestit kannattaa kyllä lukea ajatuksella läpi. Siinä on reilu mies joka takuulla haluaa vain hyvää. :)

Jätä kuitenkin se turha stressaaminen pois ja uskalla nauttia välillä myös elämästä muiden kuin bodyruokien merkeissä, mikäli siltä tuntuu. Jos kaverit pyytää Hesburgeriin, niin ei se nyt kerta viikossa ketään tapa ja nimenomaan tekee hyvää syödä jotain herkkua ilman huonoa omatuntoa (ja ilman samanpäiväisiä kuntopyöräsessioita reikä päässä kaloreita poltellen). Hyvä neuvo on se Gillyannenkin paljon paasaama "90% ruokailuista fiksusti, 10% ei ole mitään väliä!". Sillä ohjeella kun menet eteenpäin niin takuulla homma toimii.

EDIT: Tulee muutenkin jotenkin mieleen nämä Hulkki-taistot tästäkin jutusta. Aina porukka jaksaa mollata Hulkkia siitä, kun mies fanaattisesti toteuttaa jotain juttua mikä hänelle on todella tärkeää. Mitä se kellekään kuuluu, miten pitkälle itse sen oman harrastuksensa haluaa viedä. Jos siitä nauttii, niin kenelle se kuuluu? Kuka siinä on oikeutettu sanomaan, että "sä teet nyt tän ja tän väärin, kyllä mä ainakin..." jos mies itse tietää mitä on tekemässä. Prkl ku joskus ottaa pattiin, kun ihmiset ei sais omalla elämällään tehdä mitä haluaa. Epäilenpä, että nuo fanaattisuusjutut tuskin kestää lopun ikää - siihen asti vaan, kun löytää sen seuraavan jutun minkä toteaa itselleen sopivan parhaiten. Tässäkin asiassa pitää opetella kuuntelemaan omaa kroppaa, me kaikki ei olla samasta muotista valettuja!

EDIT2: Ja sieltä tulee taas samaa juttua. Doggoned, voitko selvittää mulle mitä se sulta on pois jo NGV haluaa tehdä tätä juttua omalla tavallaan? Vaikka sinäkin olisit ollut ylipainoinen nuorempana ja päässyt siitä irti, ei se tarkoita että toinen vastaavan tilanteen läpikäynyt silti olisi ajatusmaailmaltaan samanlainen. Minä ainakin ymmärrän, että NGV pelkää sitä lihomista takaisin. Kaikille se painonpudotus ei ole sellainen "paino pois, tässä pysytään" -juttu joka toimii vaan automaattisesti. Vaikka mä en ole ikinä ollut mikään julmetun lihava, niin olen sen verran pyöreä ollut että tiedän jossain määrin miltä se voi tuntua. Minulle se painon pitäminen fiksuissa rajoissa tarkoittaa jatkuvaa, ainakin jonkinasteista tarkkailua. Mutta mä olenkin sitten ehkä toista ääripäätä - kaikki tai ei mitään.

NGV sanoi:

No okei, olin siis itse väärässä. Mutta mitä järkeä lähteä uudestaan dieettaamaan melkein heti perään, kun on juuri oäässyt eroon dieetistä? Voin sanoa, että jos nyt vain maltilla söisit oikein ja aerobista sinne tänne olisit minun ikäisenä jo todella hyvässä kunnossa.
Ruokavaaka on hifistelyä. Kyllä se likimäärin arviot riittävät, ainakin minulla on toiminut liiankin hyvin. Ei minun tarvitse nytkään kuin syödä ja päässä arvioida paljonkos tuleekaan ja silti lihaa tulee kiitettävästi ja läskiä aika minimaalisesti.
Olen tuolla aiemmissa posteissa sanonut, että olen itsekin ollut ihan kiitettävissä rasvoissa nuorempana, mutta ei minulla mitään hysteriaa asiasta ole. Sitä vaan on oppinut elämään niiden asioiden kanssa. Nytkin rasvat ovat aikas korkeat, mutta en minä välitä.
Ja skaboja ei oteta:) Kevätdieetti se minulla alkaa maaliskuussa.

Doggoned sanoi:
No okei, olin siis itse väärässä. Mutta mitä järkeä lähteä uudestaan dieettaamaan melkein heti perään, kun on juuri oäässyt eroon dieetistä? Voin sanoa, että jos nyt vain maltilla söisit oikein ja aerobista sinne tänne olisit minun ikäisenä jo todella hyvässä kunnossa.
Ruokavaaka on hifistelyä. Kyllä se likimäärin arviot riittävät, ainakin minulla on toiminut liiankin hyvin. Ei minun tarvitse nytkään kuin syödä ja päässä arvioida paljonkos tuleekaan ja silti lihaa tulee kiitettävästi ja läskiä aika minimaalisesti.
Olen tuolla aiemmissa posteissa sanonut, että olen itsekin ollut ihan kiitettävissä rasvoissa nuorempana, mutta ei minulla mitään hysteriaa asiasta ole. Sitä vaan on oppinut elämään niiden asioiden kanssa. Nytkin rasvat ovat aikas korkeat, mutta en minä välitä.
Ja skaboja ei oteta:) Kevätdieetti se minulla alkaa maaliskuussa.
Noh en mä nyt ole heti dietille lähdössäkään, ehkä joku kesä dietti tuossa huhtikuun lopulta tuonne heinäkuuhun, mutta taidan jättää välistä. Mutta eikös vuodessa ole ihan hyvä olla bulkilla sen 8 kuukautta ja dietillä 4 kuukautta? Noh ei varmaan tässä iässä, mutta sitten muutamanvuoden päästä. Tosin ainut syy miksi lähtisin dietille kesällä on se, että silloin on lämmintä ja jaksaa aamulla herätä paremmin tekemään aamuaerobiset, kun taas talvella on niin kylmä, että ihan mielellään on bulkilla. Itse juuri syöm maltillisilla ylikaloreilla joku +300 ja hyvin on potkinut. Ja en mäkään mikä skaba dude ole, saan kummiksin köniin parhaimalta kyniskaltakin täältä foorumilta..:rolleyes:

NGV sanoi:
Noh en mä nyt ole heti dietille lähdössäkään, ehkä joku kesä dietti tuossa huhtikuun lopulta tuonne heinäkuuhun, mutta taidan jättää välistä. Mutta eikös vuodessa ole ihan hyvä olla bulkilla sen 8 kuukautta ja dietillä 4 kuukautta? Noh ei varmaan tässä iässä, mutta sitten muutamanvuoden päästä. Tosin ainut syy miksi lähtisin dietille kesällä on se, että silloin on lämmintä ja jaksaa aamulla herätä paremmin tekemään aamuaerobiset, kun taas talvella on niin kylmä, että ihan mielellään on bulkilla. Itse juuri syöm maltillisilla ylikaloreilla joku +300 ja hyvin on potkinut. Ja en mäkään mikä skaba dude ole, saan kummiksin köniin parhaimalta kyniskaltakin täältä foorumilta..:rolleyes:

Jeh, itelläkin on sama fiilis, että talvella on hyvä vain lihoa, kun ei niitä aerobisia tuonne pakkaseen kehtaa mennä tekemään.
Joo kyllä sää mulle skabassa häviäisit:rolleyes: :D

Faidra sanoi:
EDIT: Tulee muutenkin jotenkin mieleen nämä Hulkki-taistot tästäkin jutusta. Aina porukka jaksaa mollata Hulkkia siitä, kun mies fanaattisesti toteuttaa jotain juttua mikä hänelle on todella tärkeää. Mitä se kellekään kuuluu, miten pitkälle itse sen oman harrastuksensa haluaa viedä. Jos siitä nauttii, niin kenelle se kuuluu? Kuka siinä on oikeutettu sanomaan, että "sä teet nyt tän ja tän väärin, kyllä mä ainakin..." jos mies itse tietää mitä on tekemässä. Prkl ku joskus ottaa pattiin, kun ihmiset ei sais omalla elämällään tehdä mitä haluaa. Epäilenpä, että nuo fanaattisuusjutut tuskin kestää lopun ikää - siihen asti vaan, kun löytää sen seuraavan jutun minkä toteaa itselleen sopivan parhaiten. Tässäkin asiassa pitää opetella kuuntelemaan omaa kroppaa, me kaikki ei olla samasta muotista valettuja!

Hyvä Faidra, tätä yritinkin tässä vasta sanoa, että neuvoa saa, ei leimata toisen tapaa elää.

Tee NGV juuri niin kuin sinusta tuntuu, toki mieti asioita mitä esim. Leelucky tuossa aikaisemmin sanoi. :thumbs:

anatoli^ sanoi:
Hyvä Faidra, tätä yritinkin tässä vasta sanoa, että neuvoa saa, ei leimata toisen tapaa elää.

Tee NGV juuri niin kuin sinusta tuntuu, toki mieti asioita mitä esim. Leelucky tuossa aikaisemmin sanoi. :thumbs:
Siis totta kai mietin ja otan mieluisasti neuvoja vastaan ja yritänkin tehdä jotain. Ja aikaisemmin Leelucky sanoi tykäävänsä Pro Meal proteiinia patukoista, niin minäkin. Taisin tänään upota kolme tähän isoon mahaan ja nuo patukat tyydyttivät makean nälkääni ainenkin 2 viikoksi jolle pidämäksi aikaa. Ja tietenkin, kun kuun lopulla meen käymään hesassa, niin pakkohan sieltä on ostaa jotain hyviä patukoita, esim Bull's snacksejä, kun halpoja ovat ja muutama Pro FX patukka..:kuola: :kuola:

Mulla upposi viikonloppuna 1,5 litraa jäätelöä, 1 litra limpparia ja 5 pusua. Ja tietenkin 3 saunakaljaa, miten onko hyvää dieetti ruokaa?

Mömmö sanoi:
Mulla upposi viikonloppuna 1,5 litraa jäätelöä, 1 litra limpparia ja 5 pusua. Ja tietenkin 3 saunakaljaa, miten onko hyvää dieetti ruokaa?
No ei varmasti dieettiruokana hyvää, mutta ei tuommoinen satunnaisena herkutteluna nyt kenenkään dieettiä kaada. Näköjään reippaasti hiilareita noissa sun eväissä - se onkin huomattavasti parempi kuin tuhoton pizzamättö. Nyt vaan takas puhtaalle ruualle niin tuskinpa tuosta sulle haittaa oli. :) Joskus aikoinaan mua opastettiin ainakin, että sillon kun herkutellaan niin parempi ois jos herkut olis mahdollisimman hiilaripitoisia. Siis ettei sekoiteta hiilaria ja rasvaa, kuten pizzoissa, hampurilaisissa, suklaassa yms. on. Hiilarit menee helpommin suoraan käyttöön ja toki niissä on vähemmän energiaakin.

edit: Alkoholi nyt ei koskaan ole suositeltavaa... mutta parempi kolme olutta kuin leka Suomi-viinaa. :D

:) Ei minulla mikään dieetti ole menossa, mutta limpparin, jäätelön ja karkin olen jättämässä pois/vähemmälle.

Kiitos lohdutuksesta. :kippis1:

Faidra sanoi:
edit: Alkoholi nyt ei koskaan ole suositeltavaa... mutta parempi kolme olutta kuin leka Suomi-viinaa. :D
Totta kai on, mitä enemmän alkoholia sitä pahempi katabolia. Tosin en mä voi ymmärtää miksi kukaan haluaa ryypätä ja tahallaan aiheuttaa kataboliaa, sillä sitä tulee muutenkin jo tarpeeksi, tosin omaa kokemusta ei ole humala tilasta, mutta ei krapulassa herääminen varmasti kivaa ole, jos sitä vaan vois juoda yhden tai kaksi, eikä kunnon kännejä. Milloinkohan keksitään bodareille oma kalja joka päästäisi kehon anaboliaan? :rolleyes:

NGV sanoi:
Totta kai on, mitä enemmän alkoholia sitä pahempi katabolia. Tosin en mä voi ymmärtää miksi kukaan haluaa ryypätä ja tahallaan aiheuttaa kataboliaa, sillä sitä tulee muutenkin jo tarpeeksi, tosin omaa kokemusta ei ole humala tilasta, mutta ei krapulassa herääminen varmasti kivaa ole, jos sitä vaan vois juoda yhden tai kaksi, eikä kunnon kännejä. Milloinkohan keksitään bodareille oma kalja joka päästäisi kehon anaboliaan? :rolleyes:
Näytä mulle tutkimus missä todetaan että alkoholi heittää heti katabolian päälle. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom