- Ikä
- 34
Olen treenaillut, syönyt ja levännyt suunnilleen oikein noin 1,5 vuotta ja matkan varrella olen oppinut syömään, treenaamaan ja lepäämään paremmin. Kuka sanoi, että olisin miinuskaloreilla enään? Varmaan bulkaan tuonne Expoon asti jonka jälkeen on vähän pakko ottaa ainenkin 10 viikon dietti jos muutetaan takas Intiaan. Viimeksi kun sielä tutu näkivät mut olin kokoa XXXXL ja läskiä noi kaikki oli joten olisi ihan mukava sinne saada packki näkyviin. Muuten en varmaan diettaa tänä vuonna vaan kasvetaan nyt kunnolla, mutta hitaasti, mutta varmasti. Tuota sanoin, sille, että nyt pitäis päästä bulkilla, niin se sanoi, kun oot kerta tottunut olemaan vähillä kaloreilla, niin hilaile kaloreita maltillisesti ylöspäin. Ja hilailin ja tämän ansiosta nyt aineenvaihduntani on jo aika hyvällä mallilla, kun kovana treenipäivänä 2800 ja lepopäivinä 2200 kaloria joten kyllä kannatti nostaa pikku hiljaa noita kaloreita. Mulle on tasan yksi hailee saanko täällä kunnioitusta vaiko ysimillisellä suoraan otsaan, se on yksi hailee jos et pidä minusta. Missä ravinto asiassa olen väärässä? Ehkä olen liian tarkka syömisistäni, mutta eihän se sinua haittaa, kun ei minuakaan?hunter killer sanoi:"voi kun maailmassa ei ois sotia ja kaikki hylkeet pelastuisi" Hohhoijjaa....
No voi lehmän perse sentään, jos sinun mielestä murkkuikäiselle kaverille riittää elämän sisällöksi pelkkä sali(uskontoa en mollaa se on jokaisen oma asia), niin oikeasti HALOO????
EDELLEENKIN:kenenkään kasvuikäisen ei tulisi olla miinus kaloreilla koskaan, ikinä.Tämän verran minäkin tiedän, vaikka en tajua mistään mitään.
Mutta perkele, jos ei halua ottaa kokeneempien neuvoista oppia, niin minun puolesta olkoon tuommoinen luuviulu koko ikänsä ja haukkukoon netissä toisia roinaajaksi nimimerkin takaa yms.
Ja NGV:lle sen verran, että tuskimpa R.Koukkarikaan on sua itse neuvvonut alkaa laihduttamaan?Oletkohan kenties itse kysynyt:KUINKA SAISIN LÄSKIT POIS? näinhän juuri itse mainitsit "olen ollut niin lihava aiemmin" tms...
Kukaan punttihommista vähänkään tietävä ei muuten suosittelisi KASVUIKÄISTÄ olemaan miinus kaloreilla, ikinä!(varsinkin, jos samaan aikaan haluat saada massaa).Jotku perkeleen 3kk:ta kestävät bulkit ei auta mitään, jos heti perään aletaan laihikselle.
Ja edelleenkään en haluaisi vittuilla, mutta rajansa nyt kaikella paskan kuuntelemisella on.
Olet kuitenkin vain 16v, treenaminen, syöminen yms ei ole niitä juttuja, jotka opitaan yhdessä yössä..EI, sillä ne on niitä juttuja, joita minä suosittelisin sinun juuri nyt elämääsi hakemaan.
Edelleenkin tämä palsta on maamme paras, täällä neuvoja saa niin aloittelija, kuin kokeneempikin.
Mutta etenkin jos YKSI aloittelija vänkää vastaan joka perkeleen asiassa, jotka koskee ravintoa, niin multa on ainakin ihan turha vongata jotain "molemmin puolista kunnioitusta".
Viiskytäkuustuhatta kertaa:curs:
Ja miten määritä aloitelija? Ok, olen aloitelija jos aloitelija on sinun mukaasi on, että vähintään 5v natu treeniä takana, itselläni on vain 1,5v. Ja paljon olen oppinut tällä tiellä.
Ai, että fanaattinen postaus?Yhtä#Hauista sanoi:Nonii olethan sinä oikein viisas miehenalku Yllätyin kun luin tämän postauksesi. Mutta kyllä hieman fanaattinen silti myönnä pois
No, toivotaan että kehityt ja hiljaahan se hyvä tulee. Ainakin sulla on hyvä valmentaja joka aina tarvittaessa katsoo perään Ja hifejä nuo sinun palkkarisäätösi on, hih, mutta ehkäpä siihen kannattaa sit satsata. Kunhan muistat edelleen että perusruoka on se kaiken a ja o
Perusruoka ja palkkari on bulkilla tärkeimmät ja muuta ei tarviikaa, en ees käytä mitään muuta kuin palkaria sekä caseiinia iltapalalla. Onhan tuo valmentaja ihan hyvi, kysyn heti siltä jos omasta mielestäni cheataan jossakin liikeessä tai en saa tuntumaa perille. BTW pitää mennä iskemään 250g rahkaa ja 30g kaurahiutaleita naamariin. :D