Kuinka paljon oletette saaneet nostettua painoa n. 2-3 kk aikana?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noin kolmen kuukauden sisällä olen nostanut painoani kolmella kilolla. Tarkoituksena olisi nostaa painoa vielä viitisen kiloa. :hyper:

Ekan vuoden punttauksen aikana paino nousi huimat pari kiloa :hyper: tosin sarjapainot nousi silti tasaisesti.
Nyt kuukaudessa ruokavalion hituisella rassaamisella paino noussut 64->68 ja vielä muutama kilo tarkoitus saada enne kesää :)

Viime vuoden alussa nousi paino yli 10 kg (n. 82 kg --> n. 94 kg) noin 3-4 kk aikana. Läskiä siitä varsin pieni osa. Olen ihmetellyt tätä. Paransin siinä vaiheessa syömistäni (määrällisesti) huomattavasti, mutta kyllä se aika suurelta loikalta tuntuu silti.

Treeniä on nyt takana kaksi vuotta. Ensimmäisen vuoden jälkeen paino oli noussut 12 kiloa. Ja nyt viime syksystä, elokuulta asti olen seurannut aamupainoani viikoittain. Hieman hidasta tuntuu kehitykseni nykyään olevan, koska paino on noussut vain neljä kiloa: 72 --> 76. Mutta parempihan se on rauhallisesti kerätä massaa, koska tässä iässä ei paljoa viitsisi ruveta diettailemaan.

xxx-kone sanoi:
Ja entä yhden vuoden aikana? Oisko ihan mahdotonta nostaa painoa 10-15kg vuodessa jos painoa on nyt 60kg :rock: ??

Ton määrän nostaa tarvittaessa 2 kuukaudessa. Eri asia on, kuinka paljon siitä on sitten lihasta.....

Varmaan viimeisen vuoden aikana paino pysynyt tasan samassa. Kai minä sitten syön aika surkeasti. Sarjapainot kuitenkin ovat nousseet.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kun loka-marraskuun olin töissä niin paino nousi melkeen 10kg. Pelkkää rasvaahan se oli koska kyseisellä ajalla tuli syötyä pizzaa ja kebbee REHELLISESTI enemmän mitä syön kolmen vuoden sisällä.

Bulkkailin tuossa n. kuukausi sitten noin 8 kiloa tavaraa itseeni jossain kolmessa kuukaudessa. Itsekuri vaan tuppaa massaa hankkiessa vähän taipumaan, joten laatukamaa olisi odotettavissa ehkä jotain 4 kiloa näin äkkiseltään veikattuna. :jahas:

Armeijaan mennessä painoin 2004 tammikuussa 68kg, kun pääsin pois oli kiloja 80 eli 9 kuukaudessa 12 kiloo. Salia 4-5 kertaa viikos elokuusta lähtien ja paino noussu 4 kiloo. Nyt 180cm ja 84kiloo. 85 olis oma maksimi, mut tuntuu vaan kuukauden välein tulevan pari kiloo lisää. Ruokavalio on suht kunnossa, eli ei ylimääräsiä rasvoja. Vatsalihat näkyy hyvin. Mut mikä on sellanen punttaavan 180senttisen ihanne paino?

Kuukauden olen nyt ollut taas bulkilla ja paino noussut 1,5-2kg. Tavoitteena 8-10kg lisää massaa toukokuun puoleenväliin mennessä.

Ja mistäs ton keksit? :hyper:

3 Vuotta = 33Kg
Eli yhdessä vuodessa 11kg. 95kg oli parhaimmillaan painoa, silloin en kävellyt vaan pyörin. SikaBulkki on yksi kaikkein tyhmimpiä tekoja mitä voi tehdä. Raskausarpia käsissä, jaloissa ja keskivartalossa. Onneks nyt on paino laskenut sen 11kg ja vielä vois laskea jonkin verran lisää. Kuhan nyt ekaks kävis vaan reenaamaan...

Suositut

Back
Ylös Bottom