Kuinka paljon oletette saaneet nostettua painoa n. 2-3 kk aikana?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Paino noussut vuodessa 72kg -> 84. Ekat 5kk olut ruokavalio jopa miinuskaloreilla. Sitten laitoin ruokavalion kuntoon ja paino alkoi nousta. Kyllä sitä läskiäkin on tullut, ei kuitenkaan ihan liikaa. Joulun jälkeen dieetille, ja kesäloman jälkeen massaa lisää. Tuossa vuoden aikana aloitin myös krean käytön, tosin mitään en ole huomannut painon suhteen.

jarska sanoi:
Miksi david?

Painon ohella mittaan rasva% kerran viikossa ja se noussu 7,3->8,8, joten rasvan määrä on noussut alle 1,5kg.

8 kiloa kuudessa viikossa on kyllä aikas hyvin, oikeastaan jopa lähes uskomattoman hyvin. Kertoisitko millä konsteilla (treeni, ravinto, lisäravinteet ja "lisäravinteet") tuo on tapahtunut? Ja paljonko oli alkupaino? Avataristasi voisi päätellä että harrastat pikajuoksua, niin varmaan voimatasot jo valmiiksi melko hyvät niin lihakin tarttuu rivakammin kuin peruskynikselle?

Rin Tin Tin sanoi:
8 kiloa kuudessa viikossa on kyllä aikas hyvin, oikeastaan jopa lähes uskomattoman hyvin. Kertoisitko millä konsteilla (treeni, ravinto, lisäravinteet ja "lisäravinteet") tuo on tapahtunut? Ja paljonko oli alkupaino? Avataristasi voisi päätellä että harrastat pikajuoksua, niin varmaan voimatasot jo valmiiksi melko hyvät niin lihakin tarttuu rivakammin kuin peruskynikselle?

Joo pikajuoksua olen harrastanu nyt reilun vuoden ajan. Nyt kun treenit aloitin syksyllä paino oli 84kg ja nyt jo 92kg (aamupaino). Jos tarkkoja ollaan treeniä on takana 7vko (1vko oli totuttelua/aerobista). Sanotaan että treeneissäni ja ravinnossa ei ole mitään erikoista, muuta kuin se että kaytän paljon aikaa treenien ja ravintopuolen suunnittetuun. Treeneissä teen peruspyramidia toistot 3-6 nyt viimeiset 5vko. Lisäravinteina on perusprosku+malto+glutamiini+vitamiinit(huom. ei siis kreatiinia vielä). Kovien treenien käytän hifiprotskua. Palautumisessa käytän aina 2-3 vaiheista palautumista.

Olet oikeassa että lihaa tulee paljon peruskynistä paremmin. Lihaa tulee nimenomaa jalkoihin. Tavoitteena ei ole edes saada massaa, vaan paino piti yrittää pitää alle 86kg:ssa. Enkä oikeastaan syö edes yli kulutuksen lukuunottamatta yhtä ”mässypäivää” viikossa.

jarska sanoi:
Miksi david?

Painon ohella mittaan rasva% kerran viikossa ja se noussu 7,3->8,8, joten rasvan määrä on noussut alle 1,5kg.

Tietenkään pihdit ei ole tarkkoja,mutta peilistä katsottuna tilanne näyttää jopa paremmalta.

Kuulostaahan toi uskomattomalta että lihasmassaa on tullut 6,5 kg kuudessa viikossa.. :rolleyes:

Kun aloitin salilla käymisen, paino nousi neljäntoista kuukauden aikana aikana 48 kg. Läskiä yli puolet. Totta kai sitä silloin idioottina luuli, että siitä on suurin osa lihasta :david: Syömiset oli todellakin aivan päin vittua :wall:

Ilecules sanoi:
Kuulostaahan toi uskomattomalta että lihasmassaa on tullut 6,5 kg kuudessa viikossa.. :rolleyes:

On siinä varmaan nestettäkin.

Treenaamisen aloituksesta 7kk... siitä tullut... hmm... 12,3kg

Juuri eilen otin taas strategiset mitat ja hyvin on lihasta tullut... painoa tuli 3kk aikana 8,3kg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Alottelin punttaamisen kunnolla vuodenvaihteen jälkeen ja siitä meni pari-kolme kuukautta ennen kuin osasin laittaa ruokavalion jotenkin kuntoon. Eli noin 7 kuukaudessa 7-8 kg painoa lisää. Vuodenvaihteeseen asti vielä lisää massaa, ja sitten pudotellaan vähän rasvaprosenttia alaspäin.

Heh, pakko vastata ku oon reenaillu tässä kohta vuoden päivät (~1kk vaille) ja lihottanu tietoisesti itteeni noin 2kk.

Ekat 9kk siis punttailin ihan perusohjelmilla (3 kertaa viikossa = kroppa kerran, yks HST sykli jne..) Ruokailut olivat vähän sitä sun tätä vaikka mielestäni paljon söinkin niin nyt tiedän oikeesti mitä on syödä paljon. Heraprotsku messissä melkeen alusta asti. Vyötärö kaventui tällä ajalla hieman ja muualle tuli muotoja, itse olen pitänyt aikakutta semmoisena että rasvat tippu ja hieman lisäänty lihaa..
Nämä ekat 9kk - ~62kg --> ~68kg (eli 6kg)

Nyt 2kk aikana oon alkanu syömään 4 lämmintä ateriaa päivässä + aamupalan ja välipaloja joskus.. Noh painoa pakkautu heti 4kg tässä 2kk aikana. En tiedä mihin se on mennyt?! En huomaa itessä eroja enkä lisääntynyttä läskiä missään, tosin äiti sanoi että oon pyöristynyt kasvoista, mutta tätä ei ole kukaan muu vielä huomannut joten taitaa vain vittuilla kun ei oikee tykkää tästä syömistavasta. Kaloreista en tiiä eikä kiinnosta niin kauvan ku puntit ja paino nousee. (Sarjapainot ovat tässä ajassa todellakin nousseet ihan mukavasti!)
eli tämä 2kk - 68kg --> ~72kg (eli 4kg)

Semmosta täältäpäin. Ikä 18v ja 8kk, pituus 181cm ja s0n moro.. :thumbs:

Mulla on tasasesti noussu suunnilleen 1kg/kk mut pitäs kyl saaha vieläkii nopeemmin nousemaan ku ärsyttää ku on nii luikki :(... mut kyl tää tästä ku syöpi ja treenaa kovasti :)

3 kk +10 kg. Pari seuraavaa kuukautta vielä 3 kg lisää. Jonkin verran läskendaalia, mutta perkeleesti pattia. Penkki alussa 5 X 70 kg, viiden kuukauden päästä 7 X 100 kg.

Natuna pyristellään. Kehitys lähti maata kiertävälle radalle heti, kun laittoi ravintoasiat kondikseen. Ilman Pakkista olisin vieläkin 64-kiloinen nyrkillä tapettava rääpäle.

Intin jälkeen kuus vuotta sitten nousi paino 87 -> 99, eli 12 kg, ja aikaa meni vajaa puoli vuotta. Ekan 3 kk aikana taisi painoa tulla n. 7-8 kg. Mavetuloskin tuplaantui, joskin lähtötilanne oli suht. surkea. Läskilläkin toki oli osuutensa asiaan.

mulla noussu 2,5 kk paino 7-8 kg...ja nousu sen kuin jatkuu :rock:

Alotin kuntosaliharjoittelun ja proteiinipitoisemman ruokavalion 2 viikkoa sitten. Nyt kun punnitsin niin huomasin, että on tullut huikeat 6kg lisää :eek: en ole aivan 100% varma mutta kyllä 3-4kg tuli lisää. Niin ja sitä ennen kävin yhden viikon verran punttisalilla "tavallisella" ruokavaliolla.

Elikkäs 179cm, 81kg ja kuukauden päästä 18 vuotias :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom