Kuinka paljon oletette saaneet nostettua painoa n. 2-3 kk aikana?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
7 kuukaudessa n. 18 kg, sitten tuli intti ja siellä sitten iso osa lähtikin pois...

Nykyään paino taitaa nousta ~5kg massakauden aikana (7kk). 5 vuotta punttien kolistelua on takana, joten tahti on huomattavasti hidastunut alkuhetkistä. Kyllähän sitä painoa sais tietysti enemmänkin nostettua, mutta läskin tulo yritetään kuitenkin pitämään minimissä.

Tossa syyskuussa paino oli vielä 90kg, mutta oon tässä vetäny pienimuotosen dietin ja paino on nyt 85. Tästä sitten lähdetään taas pikkuhiljaa bulkkailemaan.

Oon nyt käyny salilla 6 kk. Paino noussu 58-75. Läskiähän tossa ehkä vähän liikaa oon, mutta en oo viel mikään läski ja nyt on toi nousu selvästi hidastunut (totta kai silti nousee vielä). Pituutta 178 eli olin "aika" luikku ennen :D (niin kuin nytkin).

joskus ku ensimmäisiä kertoja reenailin (oon siis reenaillu useita pieniä pätkiä) tuli 22 kg jossain puolessa vuodessa ja posket kyllä varmasti näky takaapäin :hyper:

Tällä jaksolla oisko joku 8 kg, nyt tässä on varmaan puolivuotta menny.

Massaa saa niin paljon ku jaksaa syödä, taitaapa tulla aika kovasti läskiäki.

Mulla 5 päivässä noin 18 kg!

Perjantai-iltana Juniori SM-kisoissa 79,3 kg ja seuraavana keskiviikkona salin vaa'assa 97 kg.

Ei ollut oikein tuo ruokahalu kontrollissa ekan kisadieetin jälkeen. Metabolia aivan sekaisin ja nestettä täynnä koko ukko. Treenaamisesta ei tullut mitään. Koulussa piti puolessa välissä oppituntia käydä pötköttämään pulpettien väliin, kun selkää alkoi pakottamaan.

Ödeema ei ole iloinen asia.... :hyper:

En suosittele kokeilemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jonnekin muuallekin tämän jo pistin mutta uudestaan:

Aloittaessani saliharrastusta ~6kk:n ajassa paino nousi 60kg -> 85Kg eli semmoiset 25kiloa (pituus 183cm).

Aloin vain syömään reippaasti enemmän ruokaa ja treenaamaan kovaa. Siinä vaiheessa ei ihmeemmin "virallisesta" terveellisestä ruuasta ollut tietoa, eli aika paljon meni mm. perunaa ja kalapuikkoja jne. Kunnon liha-kala-kana setin lisäksi.

Näkyvää ja tuntuvaa läskiä ei isommin tullut (eniten vatsanseudulle) sen sijaan kokoa ja voimaa. Kaikenkaikkiaan aika hyvin ne vähätkin toisella vuosipuoliskolla alkoivat kiinteytyä. Vatsan seutu ei ole koskaan kiinteytynyt muttei hirveästi pömpöttänytkään.

Nyt ei ole pitkään aikaan paino liikkunut 90kilosta vaikka dieettiäkin on tullut kokeiltua. Eipä tuo haittaa kun ei ole noussutkaan koskaan yli 95..

Bloo sanoi:
15kg, 7kk ja tahti jatkuu :)

Minkälainen ruokavalio sulla on?
Itsellä vähä ongelmia saada massaa,puhumattakaan lihasta :(
Jos viittit laittaa tänne syömiset (ei tarvi grammalleen ;) ) niin kiva olis!

8 viikossa 5 kiloa bulkkasin mäkissä. Läskiks meni runsaasti. McChoice 3 lisukkeella: McFeast, 0,5 litraa pirtelöä, 2 tuplajuustoa ja 1 tavallinen hampurilainen. 9,9 euroa. Hyvää ja terveellistä, mutta vitun kallista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
2vuodessa joku 20kg lisää. Kohtuu syömisillä. Niin kauan voi nostaa painoo mun mielestä et kyynervarren suonet näkyy.

Ennätys taitaa olla +20 kiloa ja -16 kiloa molemmat saman vuoden aikana. Suurin osa tietenkin läskiä.

kuukaudessa mulla onnistuu helposti tommone kymmenen kiloo läskiä, mut kyl siitä suurin osaa katookin sit seuraavan kuun aikana, mut tohon on syötävä kaikki minkä kiinni saa :evil:

Nyt on 6vko treeniä takana ja paino on noussu 8kg, josta rasvan osuus on alle 1,5kg. :)

Kyllä minäkin olen nostanut painoa 8 kk:n aikana 90 kilosta n. 103 kg:n. Ei se kyllä mitään laatulihaa pelkästään ollut. En oikein usko tuohon bulkki->dieetti->bulkki kiertoon vaan pyrin nostamaan lihasmassan määrää pikkuhiljaa oikeilla kalorimäärillä ja riittävällä proteiinin tarpeen tyydytyksellä.

Voihan tuo bulkitus olla HIEMAN nopeampi metodi lihasmassan lisäämisessä, mutta sitä kokeilleena voin sanoa että en halua enää koskaan näyttää (varsinkaan naamastani)miltään syöttöporsaalta.

jarska sanoi:
Nyt on 6vko treeniä takana ja paino on noussu 8kg, josta rasvan osuus on alle 1,5kg. :)

Sinähän oikea ihmemies olet :david:

Intin jälkeen reilussa 3 kuukaudessa noin 12 kiloa, 70kg --> 82kg. Osa on tietysti rasvaa ja kenties nestettä, mutta kyllä vatsapalat vielä ainakin näkyy että ei tässä nyt mitään hätiä sen suhteen. Lihasmuistista on tietysti ollut huomattavasti apua ja muutenkin treeni ja ruokailu kulkenut varsin mainiosti.

static sanoi:
kuukaudessa mulla onnistuu helposti tommone kymmenen kiloo läskiä, mut kyl siitä suurin osaa katookin sit seuraavan kuun aikana, mut tohon on syötävä kaikki minkä kiinni saa :evil:

Saattaa tulla aika karut raskausarvet jos vetää tuollaisen bulkin eikä ole ennen ollut yhtä suurissa massoissa. Itellä tuli raskausarpia jo tuosta 5 kiloa kahdessa kuukaudessa.

Ilecules sanoi:
Sinähän oikea ihmemies olet :david:

Miksi david?

Painon ohella mittaan rasva% kerran viikossa ja se noussu 7,3->8,8, joten rasvan määrä on noussut alle 1,5kg.

Tietenkään pihdit ei ole tarkkoja,mutta peilistä katsottuna tilanne näyttää jopa paremmalta.

Aloitin Treenamiseni 15 vuotiaana painoin 70 kiloa kun aloitin,vuodessa nostin painoa 30kg eli 16 vuotiaana painoni oli tasan 100kg ja vaikka itse sanonkin,niin läski ei näytellyt kovinkaan suurta osaa minussa.

Suositut

Back
Ylös Bottom