Kuinka paljon oletette saaneet nostettua painoa n. 2-3 kk aikana?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Reilu 13kk mitä olen treenannut niin 67kg--->94kg(27kg) ja koko ajan nousussa, massa kausi päällä(sen takia profiilissa paino 95-100kg) ... rasvat kuitenki siinä 10-12% pintaan ollet koko ajan...nousee kuitenki tämän massa kauden myötä n.12-16% luulisin...

Puolessa vuodessa 25-30 kiloa; typerintä mitä olen koskaan tehnyt. Kertyneitä rasvoja pudotellessa meni sitten toinen puoli vuotta. Hyöty oli olematon, ehkä pari hassua kiloa laatulihaa lopputuloksena tuollaisesta pelleilystä. :arvi:

Miten toi on ylipäätänsä mahdollista? Mitä tavallisuudesta poikkeavaa söit? Tota vois kutsuu jo SIKAbulkiks...

Intistä päästyäni 2-3 kuukaudessa 17kg nosto. Rasvaa ja nestettä tuosta on paljon, mutta kai siinä oli jotain tekemistä lihasmuistinkin kanssa, sillä intin aikana paino tippui n. 15kg ja treeniä oli kuitenkin takana puoli vuosikymmentä.

Reilu 13kk mitä olen treenannut niin 67kg--->94kg(27kg) ja koko ajan nousussa, massa kausi päällä(sen takia profiilissa paino 95-100kg) ... rasvat kuitenki siinä 10-12% pintaan ollet koko ajan...nousee kuitenki tämän massa kauden myötä n.12-16% luulisin...

No hohhoijjaa:jahas:. Pystyisitkö alkamaan personal trainerikseni? Itsekin haluan yli 20kg lihasta 13 kuukaudessa.:D

Hei haloo oikeesti...

10 kk ja 10 kiloo, 66-76. Ihan vähän tullu fättiä lisää ja pituuttakin on tullu 3 cm lisää. Seuraava tavote voiski jo olla sitte 85 kg, mahdollisimman paljo lihasta. Se ei tosin vuodes onnistu:(

Joo-o..20kg lihasta 13kk:) aika kova tahti...Ei ihan kaikkea painon nousua kannata lihakseksi laskea.No jutut on juttuja ja nettilisät senkun paranee:)
Itselläni on painon nousu aika tasaista 3-4kg/vuosi...Huikeaa,mutta suurin osa lihasta kuitenkin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom