Kuinka monta punnerrusta pystyt tekemään putkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tähän on tosiaan kuin "Bench pressing the Earth":D . Reppu pitää laittaa selkään, että saa lisää vastusta. :thumbs:

Kyllähän noita 100 saa hyvin tehtyä, enempää ei ole tullut kokeiltua. Joskus ennen salilla aloittammista tuli tehtyä aika paljon.

66 meni intin testissä, silleen että kaverilla nyrkki rintakehän alla merkkinä.

Lukuna ihan turha verrata kun on kavereita eri mittaisilla käsillä ja eri syvyisillä punnerruksilla. Semmosta joojoo-nylkytystä tekee varmaan kaikki 60-100.
Toisaalta ihan sama juttu se on vaikka penkkipunnerruksessa. Mut ihan hyvähän tuo ohje tuolta sivustolta on että olkavarret vaakatasoon ja takas ylös, siitä on monilla pitkäkätisillä vielä matkaa maahan lähes kyynärvarren mitta, mutta on vähän reilumpaa.

ei menny kun joku 40 punnerrusta mulla. Mut pitää huomioida ihmisen massa kanssa jotta saadaan reilumpi vertailu. jos mä olisin joku 60 kilonen kukkakeppi ni voishan sitä vedellä leukaakin yhdellä kädellä, vaikka nyt ei kyl mun painolla montaa leukaa mee

JPK sanoi:
ei menny kun joku 40 punnerrusta mulla. Mut pitää huomioida ihmisen massa kanssa jotta saadaan reilumpi vertailu. jos mä olisin joku 60 kilonen kukkakeppi ni voishan sitä vedellä leukaakin yhdellä kädellä, vaikka nyt ei kyl mun painolla montaa leukaa mee

Ei kaikki 60kilosetkaan mitään kukkakeppejä ole jos niillä ei vain satu oleen pituutta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Keiko- sanoi:
Kyllä rinnan pitäisi osua maahan asti samaan aikaan nenän kanssa. Muutenhan noi on ihan vajaita.

Tjaah, kokeilin äsken. Vaikka kuinka taiteilen mulla osuu ylävatsa ja leuka maahan ennen rintaa, ja olkavarretkin osoittaa aika hulvattomasti yläviistoon, tuntuu aikamoinen kiristys kiertäjäkalvosimissa.

Ehkä toi neuvo soppii niille joilla on lyhyet kätöset ja korkea rintakehä, en osaa sanoa.

Pakkohan tota oli kokeilla, 52 meni eilisen rintatreenin jälkeen. No joo vähemmän panostan muutenkin tohon rinnan reenaukseen kun muun kropan jostain syystä.

vittu että aina kolahtaa noi 60kg kukkakeppijutut :D onneks ollaan +2kg siihen nähen ;) koulussa nyrkki ylärinnan alla -punnerruksii meni 75kappaletta 60sekuntiin. mutta tämä tosiaan sen vähäisen painon avulla. ja ihan hieman hyvän peruskunnon

*alle 100kg punnitaan neuvolassa, yli 100kg navetassa* :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom