Kreatiinin ''sivuvaikutukset''???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meikäläiselläkin paino nousee aina kuurin alussa sen muutaman kilon nesteinä. Kusihätä on kans kokoajan, niinkuin monella muullakin. Mitään vakavaa haittaa ei siis ainakaan mulle ole tullut. :thumbs:

oletteko huomanneet että kreasta olisi ollut mitenkään merkittävää hyötyä,kun ite en o vielä kokeillut,vaikka mielessä käynyt kyllä?

Kuurin alussa 4-5 pv kreatiinitankkauksessa tulee ainakin minulla huonosti uni. En tiedä onko psyykkistä vai mitä?

"Mun moni kaveri on kuollu ku on sekaantunut huumeisiin ja kreatiiniin "
:david:

Eipä kait siitä mitään kummempia oireita tule, mutta jos ei maha kestä tms. eipä varmaan kannata käyttää.

Meikä näkee aina ihan ihme unia, kun aloitan käytön?? Ei voi johtua muusta!!! Näen kyllä normaalistikin paaljon unia, mut ku on kreat mukana, ni kyllä on sitten mitä ihmeellisimpiä unia ja ne myös muistaa melko hyvin. Yöt menee kieltämättä aika rattosasti..:)

Eikö kaikki kreatiinin nimellä myytävä ole 100% kreatiinia.. miten toinen voi sitten olla parempaa, erilainen rakenne vai...? Entä auttaako tähän krean aihettamaan munuaisten rasitukseen glutamiini? Olen nyt koittanu koostaa kunnon lisäravinne pakettia, mut aika monimutkaista on....

kesällä oli jossain lehdessä joku pikkujuttu,että krea kiellettäisiin huippu-urheilussa.

en tiedä oliko pelkkä juttu vaan.

ps. ei tarvi lähetellä mitään kiukkuisia viestäjä tästä asiasta

Noita sivuvaikutuksia siis tuskin tulee silloin kun sitä kreaa on vain palautusjuomassa? Ja sellanen juttu tuli mieleen että onkohan mitään perää siinä,että murrosikäiselle ei suositella kreaa palkkarissa? luontaistuotekaupan setä vaan näin sano, muttei osannut syytä kertoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lainaanpa tätä threadii ja kysäsen et mitä kreaa käytätte? ja mikä ois näistä pakkiksen kreoista hinta/laatu suhteeltaan parasta?

parin viikon päästä alkais taas krea kuuri ja mielipiteitä tartteis.. ;)

noista munuaiskivistä.. eihän se mitenkään mahdotonta oo, ainakaan ihan "mutu" pohjalta ajeteltuna.. saattaahan se kreatiini suuremmissa määrissä kerääntyä johonki päin elimistöä ja sitä myötä muodostaa sakkaa tai "kiviä" siis jos se kaikki ei imeydy kehoon.. vaan enpä tiiä ku en asiantuntija ole, hyvää tavaraa se krea on:)

Vapaasielu sanoi:
Lainaanpa tätä threadii ja kysäsen et mitä kreaa käytätte? ja mikä ois näistä pakkiksen kreoista hinta/laatu suhteeltaan parasta?

parin viikon päästä alkais taas krea kuuri ja mielipiteitä tartteis.. ;)
Jep, jep. Itse aloitin vähän aikaa sitten käyttämään fastin kreaa. Se taitaisi hinta/laatu suhteeltaan olla yksi parhaista. ;)

Fastin Kreatiiniä sitä munki kaapista löytyy... en sitte tiedä onko parasta vai paskinta kenenkäkin mielestä, mutta mutta.

Miten on kun sanotaan että toi krea kerää nestettä soluihin niin mites esim ton fastin muscle+:n käyttö dieetillä? Vai tuleeko siitä ees mitään haittoja jos on kreaa vaan palkkarissa?

Viltzu sanoi:
Miten on kun sanotaan että toi krea kerää nestettä soluihin niin mites esim ton fastin muscle+:n käyttö dieetillä? Vai tuleeko siitä ees mitään haittoja jos on kreaa vaan palkkarissa?

Kreatiinin kanssa paino luultavasti on hieman korkeampi, mutta rasvaprosentin pudottaminehan se dietillä on tarkoitus. Ei se kreatiini rasvan polttamiseen mitenkään vaikuta.

Kunnon sivareita porukalla täällä ku munuaiset paukkuu ja alkaa näkeen unia :D . Ite en huomaa yhtään mitään muuta eroa kuin sen että paino nousee pari kiloa ja tulee vähän lisää voimaa. Onhan tässä tullu kyllä jo melkein vuosi syötyä parilla 2 kuukauden tauolla.

Oon kokeillu HC nutrionssin ja FAST:n kreatiinia ja jostain syystä tuntuu ettei tuo HC vaiukuta mulla lähellekkään niin hyvin ku FAST. Jos vielä ostan niin luultavasti fastiä.

cuscus sanoi:
Kreatiinin kanssa paino luultavasti on hieman korkeampi, mutta rasvaprosentin pudottaminehan se dietillä on tarkoitus. Ei se kreatiini rasvan polttamiseen mitenkään vaikuta.

Juuri näin, saahan sitä painoa alas jos jättää kreatiinit pois, mutta mitä hyötyä siitä edes voisi olla? Ei se painon putoaminen vana se rasvan palaminen.

Joku tossa sanoikin jo saman...

Mulla tulee näppyjä olkapäihin (ja joskus naamaankin) kun aloitan krean käytön. Ei nyt niin vaarallista tosin tuokaan...

Ribee sanoi:
Noita sivuvaikutuksia siis tuskin tulee silloin kun sitä kreaa on vain palautusjuomassa? Ja sellanen juttu tuli mieleen että onkohan mitään perää siinä,että murrosikäiselle ei suositella kreaa palkkarissa? luontaistuotekaupan setä vaan näin sano, muttei osannut syytä kertoa.
vastailkaas nyt tähän.

Back
Ylös Bottom