Kreatiinin ''sivuvaikutukset''???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla oli pari kk sitten toi Fastin kreatiini käytössä. Jano oli aika kova. Maha meni aamulla yleensä aika sekaisin, varsin käyttöönoton alussa. Nyt otin käyttöön Tai Kanen kreatiinin. Eilen ekaa kertaa nappasin aamulla siinä toivossa että maha olisi tuohon tottunut, notta ei. Tänään aamulla maha kans pari tuntia vähän sekaisin, muttei mittää varpusparvia tms. ole ollut. Ohjeessa sanotaan, että 2gr/päivä max. Mutta eiköhän niin melkein aina suositella. Yleensä se otetaan ca.5päivää 4x5gr/päivä ja sitten kk 5-10gr/päivä, niinkuin minäkin teen :david:
Yeah buddi !

ittelläni on Dextroa ja kreatiinia. just alotin kuurin. ei sivuvaikutukisa vielä. otan ruuan yhteydessä kreatiinia 5g puolen desin dextron kanssa sekoitettuna veteen, maitoon, (4kertaa päivässä) viikon ajan. ja sitten alkaa ylläpito kuuri.
oisko jollain jonkin sortin parannus vinkkejä

Minua ainakin laittaa kreatiini tankkausvaiheessa hikoiluttamaan aika saatanasti. Toinen ikävä sivuvaikutus on se että kusettaa jatkuvasti, yölläkin täytyy nousta vessaan, kuten eräässä mainoksessakin sanotaan :).

suotta täällä mun mielest kreaa minään myrkkynä pidetään..itellä ei tullu finnei enempää ku yleensä ja kusihätä johtuu siitä kasvavasta vedentarpeest...

Samaa mieltä. Näppylät ja kusihätä tulee lähinnä siitä muusta lisääntyneestä valkuaisaineiden saannista. Kaiketi olikin jo kaikilla tiedossa, että ylimääräinen proteiini poistuu kehosta ureana.

Jeps. Tankkausvaihe ohi, sivuvaikutuksina kylmää hikeä pitkin päivää ja kauhia jano mutta toisaalta kusemistarve. Paino nousi, pystyy tekemään 2 toistoa enemmän kuin viime viikolla (ei ne mitään hääppösiä silti oo). Fastin kreaa käytän.

Otin kerran 10 tippaa kehäkukkauuttetta, oli 3 päivää iho täynnä sellasia punaisia 10x5cm kokoisia värimuutoksia kaikkialla paitsi naamassa - hyötykin vielä nolla. Siihen verrattuna kreatiini on oikein hyvää tavaraa.

Pitääkö kreatiinia kuuritellessa pitää tankkausvaihe aina tauon jälkeen vai voiko esim. 3-5 vk / 1 vk -systeemillä jatkaa kuuria tuolla 10 gramman annoksella suoraan?

Back
Ylös Bottom